Poděkování a moje kecy

607 24 7
                                    

Tak tohle je oficiální konec této triologie.

Děkuji vám úžasným lidem, kteří tu se mnou zůstali úplně od začátku a nebo kteří se pak přidali. Jste naprosto úžasní lidé. Opustit tento příběh je jak opustit nějakou moji část těla, života atd. Patří ke mně a já ho teď ukončuju.

Popravdě, při psaní konce, rozloučení s Kass a i při tomhle poděkování mi ukápla slza, celkem dost.

Vím, že to není na knihu, ani jeden z dílů, ale díky vám mám odvahu někdy napsat tak úžasný příběh, který se pak bude tyčit i v knihkupectví, na internetu, prostě všude, kde jsou knihy. To je můj cíl, který jste mi pomohli uskutečnit.

Teď se vrhnu na pár dotazů, které nikdo neřekl.

TAG pro postavy a pro mě pořád funguje. Můžete psát otázky, když už příběh skončil. Klidně i na Kass, i když už tu s námi není.

Další díl POV nebude, toto je poslední a taky proto říkám triologie. Ovšem vrátím se v plné kráse s novým upířím příběhem, možná jich bude víc a víc. (Kdo chce být více informován nechť mi napíše do soukromých zpráv).

Doufám, že budete se mnou u každého příběhu, protože tak úžasné lidi už nikdy nenajdu.

Navždy tenhle příběh bude v mém srdci, životě. Budu vzpomínat na ty chvíle, které převrátili celý příběh vzhůru nohama. Na Zacha jak se stal temným. Na malý vztah mezi Kass a Adrianem. Na Sydney, jenž začala mít ráda nadpřirozené bytosti. Ale nejvíce budu vzpomínat na Kass. Na obětavou, věrnou dívku, která udělá cokoliv aby osoby, které miluje byli šťastní, i když jí to muselo stát život.

Děkuji vám za úžasnou část mého života, hned jsem ho měla o něco lepší.

Děkuji vám, že vám nezáleželo na mých chybách, nebo za to že jste mi dali šanci rozvinout moji fantazii.

Děkuji úžasné spisovatelce Lenca983, díky tobě a tvému příběhu jsem se odhodlala psát, vlastně ani nevím proč. Rozhodně vám doporučuji její příběh lidičky.

Dále taky své sestře KateTomlinson6917, která je prostě schopna křičet po celém bytě ať koukám napsat další kapitoly, nebo mě vždycky bavilo koukat na její výraz, když kapitola skončila nějak napínavě, ostatně mě ty otevřené konce bavily dělat i pro vás, neboť vaše komentáře byli k pokukání. Děkuji sestřičko za úžasnou podporu!

Taky své nejlepší kamarádce, která sice zrovna čte první díl, ale ví že jsem tak daleko. I její podpora a pak jenom to, že mě překvapila tím že si udělala Watt mě potěšil. Mám ji hodně moc ráda Marktaimkov4.

Několika úžasným osobám, které mi udělali nádherné obálky CarrieNiestten, Gipi155, dakota_azet a siriusinka

A v neposlední řadě spisovatelce Richelle Mead, která má tak úžasné knihy, díky kterým jsem měla inspiraci. Jednou přečtu od ní úplně všechny knihy.

S velkými sny, vytvořenými vámi se s vámi loučím.

Navždy s vámi
BeeBee alias Michaela Badovská.

Navždy s vámiBeeBee alias Michaela Badovská

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Princess of Vampires III - Their Adventure [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat