4/Savunmasız Çocuk

35 4 0
                                    

Çok korkmuştu. Böyle şeyleri filmlerde ve oyunlarda görmüştü. Ama nasıl hayatta kalacaktı ki?

Aklına gelen ilk şey ne olacağıydı.

Annesi ve babası yoktu artık.

Dışarı çıkıp yardım isteyecekti. Ama nasıl dışarı çıkacaktı? Merdivenin altında kocaman dolap vardı.

Filmlerde esinlenecekti.

***


  Filmlerde ilk yemek toplanır.

Patrick hemen aşağı dolabı iterek inmeye çalıştı. Biraz itince üstünden geçerek işi bitirdi ve aşağıdan dolabı çekti.

Merdivenin üstü ve altı açılınca kapıya gitti ve açtı.

Cadde. Tüm cadde ölü kaynıyordu.
Birkaç ölü, Patrick'in yanına yaklaşıyordu.

Kapıyı korkudan okadar hızlı kapattı ki, kesinlikle hepsi oraya geliyordu.

Hemen çantasını aldı. Mutfağa koştu ve mısır konservelerini aldı. Ton balıkta aldı.

Çantası şimdiden ağırlaştı. Dışarıda birkaç el silah sesi geliyordu.

Bodrum en iyi fikirdi. Savunma aletleri vardı. Babası polisti ve elbisesinin içinde silah olabilirdi.

Sessizce babasının yanına gidip cesedine baktı.

Pantolonunun cebinde 3 tane çikolata vardı. Belinde bir silah vardı ve elini yavaşça uzatıp silahı kaptı.
Şarjör kısmı boştu. Yedek şarjör hemen yanındaydı. Aldı ve taktı.
Ağırdı silah ve mühimmat çok az vardı.

Bodruma iniş vakti geldiğinde eline silahı aldı.

Silah gerçekten çok ağırdı. Çift elle tutmak bir çocuk için baya ağır gelirdi tabi.

Bildiği kadarıyla bir şarjörde 12 mermi vardı.

***

Bodrum karanlıktı. Işığı açınca birsürü kitap olan kitaplık vardı ve hemen yanında çekmece vardı. Kenarında dolap vardı.

Kitaplığa bakınca bir kitap buldu;

Zombi salgınında gerekliler ve hayatta kalma

Mükemmel...


Aylak / #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin