Patrick hemen çantasına kitabı attı.
Silahı çantanın matara bölgesine sokmuştu. Çantası şimdiden ağırlaştı.
Dışarıdan gelen korkunç sesler Patrick'i korkuttu.
Çekmece kilitliydi.
Dolabı açtı ve gözlerine inanamadı. Bir sağlam tüfek vardı. Ama onu nasıl kaldıramayacağını bildiğinden hiç dokunmadı.
Sonra kapıya baktı. Kapının arkasında anahtarlık varmış.
İki anahtarıda aldı. Biri kapının olduğu belliydi. Diğeride çekmecenindi.
Çekmecenin kilidine taktı ve çevirdi.
Çekmecenin içinde tüfeğin mermileri vardı. Yaklaşık 50 taneydi.
Ve 8 tane kavanozda sıvı çorba vardı.Bodrum, Bodrum değil mübarek depo gibiydi.
Çekmecenin karşısında tekerlek ve 4 koli Sprite gazoz vardı.
Her kolide 25 tane Sprite olduğundan 100 adet Sprite vardı.
Deposu iyi, güzel ama ya bu tedavisi bulunursa, yada bir anda herkez böyle olursa diye çok korkuyordu.
Burada çok beklerse ölürdü. Dışarıdan malzeme toplamalıydı.
***
Komşu binaya gidebilirdi ama bahçeden geçmesi gerekirdi.
Dışarıdan gelen korkunç zombiler kapıya yüklendiler. Kapının kırılma sesi çok net geliyordu.
Hırlama sesleri de.
Patrick hemen cebinden bodrum kapısının anahtarını çıkardı. Yerdeki şişe takılıp yere düşmüştü. Kalkıp çok hızlı şekilde kapıyı kapatıyordu, derken bir zombinin kolunun sıkıştırdığını gördü. Silahı çantanın matara bölgesinden çıkardı ve zombinin koluna nişan aldı.
Ve sıktı.
Zombinin eli koptu ve Patrick hemen kapıyı kilitledi.
Burada kalmıştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aylak / #Wattys2018
Ciencia FicciónP12, insan beyninin ön kısmında bulunan bölgenin işlevini etkiliyen bir virüs...