Sledoval jsem jeho zženštilé tělo, jak pochodovalo z jedné strany místnosti na druhou. Řešil nejspíš nějaký veliký problém, nebo spíš přemýšlel sám nad sebou. Nebyl si sám sebou jistý. Nakonec jsem se zvedl a začal:
"Je mi jasné, že pochybuješ o tom, co se mezi námi děje. I když si sice myslím, že to víš naprosto přesně, rád ti to osvětlím. Konečně se ti zapojil mozek a srdce dohromady. Prostě mě miluješ, jednou si to budeš muset přiznat. Nemůžeš beze mě být. Stal ses na mě dočista závislým."
Probodl mě pohledem, vypadal sice naštvaně ale já věděl, že uvnitř je vyplašený jako koloušek. Popošel jsem k němu a nabídl mu svou dlaň.
"Věř mi, Loki." Bylo mi úplně jasné, že to je věc, které se zásadně vyhýbá. Ale nakonec pohlédl zbaběle bokem a vložil svou jemnou ruku do té mé.
Venku pršelo a díky otevřenému oknu jsem to cítil. Ten lehce navlhlý vzduch mi hladil plíce. Mně to pomáhalo, Lokiho to zřejmě znervózňovalo.Vypadal, jakoby se měl každou chvilku rozplakat. Chvěl se, za žádnou cenu nechtěl vypadat slabý, nebo minimálně slabší. Ale já s ním měl trpělivost. A do teď ji mám.
Mohu vám říct, že žít s bohem chaosu není nic lehkého. Ale jsem si jist, že žít s nafoukaným miliardářem taky není nic moc.
Miluji ho a on mě. Ne, že bych nikdy nepomyslel na to, že ho vyměním za kočku nebo morče, ale miluju ho. A je to láska pevná jako pouta.
Miloval jsem ho dlouho, miloval jsem ho od té doby, co jsem se dozvěděl, kdo se skrýval pod tou maskou. A že jsem si to nechtěl přiznat? Co na to říct, byl jsem vůl. Miluju toho mýho blbečka!
Díval jsem se mu do očí, vnímal jeho dech. Měl jsem jemný starostlivý výraz. Když se mi podíval do očí, bylo mi jasné, k čemu se chystá. Chce to poprvé vyslovit.
Jsem vůl, ale nevydržel jsem to a láskyplně ho políbil na rty. Chtěl říct, že mě miluje, tak dlouho jsem na to čekal. Ale nevydržel jsem.
Když jsme od sebe odpojili naše rty, ale stále se jimi dotýkali, konečně jsem to slyšel z jeho úst.
"Miluji tě."
Pohladil jsem mu palcem tvář a daroval mu další polibek.
"Miluju tě, Loki. "
ČTEŠ
Tomorrow Is A Better Day [Ironfrost] -CZ |DOKONČENO|
FanfictionPříběh o velké změně, o spoustě nových změn, o nenávisti a konečné lásce, o kleci čirého zoufalství a sladkého nápoje blaha, o snaze získat zpět vše, na čem v jednom mizerném životě záleželo. Umíte si představit, že se z boha lží stane něco, čím dř...