In mod clar, mama s-a inselat in privinta lui Blair. Urmatoarea zi, ma asteptam sa fiu trezit destul de devreme de catre Blair, insa nu a fost asa. Am reusit sa ma scol eu pe la zece si vreo sapte minute, intr-un final. Coborasem pana in bucatarie, unde o surprind pe noua nutritionista pe un scaun fara spatar, din lemn si citind dintr-un roman destul de gros, foarte gros. Si-a ridicat privirea de pe cuvintele si frazele din acea carte si mi-a adresat un zambet blajin.
- Uhm, nu ar fi trebuit sa ma trezesti mai devreme? o intreb, probabil cam nepoliticos.
- Sunt nutritionista, nu dadaca.
Isi intoarce privirea spre carte. Eu deschid frigiderul si ma pun pe ganduri. Nu prea sunt multe de mancat, decat chestiile sanatoase. Din spatele meu se aude cum Blair isi inchide cartea si si-o pune pe masa, apoi se ridica si ma indeparteaza de frigider.
- Mda... deci iti este foame?
Ea este nutritionista. Ea trebuie sa hotarasca. E nutritionista.
- Sa inteleg ca iti este foame, nu? a mai intreba.
- Tu esti nutritionista. ii mai spun.
- Da, eu sunt - pauza - nutritionista.
Ma mai plimb prin micuta bucatarie si ma duc langa masuta, unde era cartea ei. " Sub nori de ploaie" . O deschid la pagina, unde era asezat o foaie rupta de hartie. A ajuns la pagina 231.
Trebuie sa incep acum un dialog cu ea sau ceva de genu' asta?
- Deci...uhm, iti place sa citesti sau este pentru scoala?
- Imi place sa citesc.
Se agita prin bucataria micuta, scoase pe mica masuta din bucatarie niste alimente, speram sa nu fie expirate, macar. Iar prin miscarile ei rapide si hotarate, emana un miros de fum de tigara si parfum prea dulce.
- Uhm, deci, Blair...ugh, tu chiar esti specializata in asta?
- Ce te face sa ai dubii? ma intreaba la randul ei.
- Ahm, nu am dubii, dar nu stiu...intrebam.
Ma apropii cu pasi putin nesiguri de masuta unde taia o rosie. Cutitul il tinea cu muchia ascutita invers. Okay, asta e un motiv din seria "de-aceea-am-dubii-in-specializarea-ta-Blair-cea-nutritionista". Infipse cutitul invers in rosie si imi murdareste camasa de rosie care sarise pe mine. Imi intinde un servetel si imi spune ca cel mai bine, ar fi sa imi cumpar un iaurt cu capsuni pentru micul dejun.
CITEȘTI
eat healthy
Teen Fiction"- Ştii, Blair... Eu cred ca viaţa noastră este exact ca o salată. Noi avem nevoie de ulei de măsline in această salată, pe bune."