İlk Tanışma

1.3K 71 18
                                    

Buğra, 21 yaşında evin tek çocuğu ve artık tek erkeğiydi çünkü artık Buğra ' nın saçının teline zarar gelse dünyaları yakacak olan babası vefat etmişti. Herkes Buğra ' nın bütün sorumlulukları üzerine alıp annesi ile geçinebilmesi gerektiğini düşünürken o zaten bunların hepsini kabullenmiş sadece babasının vefatını kabullenememişti. İlk iş olarak üniversite kaydını sildirip iş arayamaya başladı. Bir çok iş değiştirdi ve çok da bunalmıştı artık sürekliliği olan bir iş istiyordu sadece. En son babasının yakın arkadaşlarından birisi ona bir iş ayarlamıştı. Taksicilik yapıcaktı. Hemen işe başladı.Her gün geç saatlere kadar çalışıp yoruluyordu ama o kadar çok mutluydu ki annesine bakabildiği için evi geçindirebildiği için hatta bir kenara yatırım bile yapmaya başlamıştı. Aradan 1 2 hafta geçti. Her zamanki gibi taksisini alıp işe çıktı saat 15.00 sularıydı telefonu çaldı. Bi müşteri daha çıkmıştı söylenen adrese gittiğinde ise taksiye koşarak gelen bir kız gördü. Biraz şaşırdı, kız taksiye bindi gözleri biraz yaşlı bi şekilde "Hemen buradan uzaklaş ! " dedi. Buğra kitlendi kaldı kızın gözlerinin içine bakıyordu hiç bir tepki vermeden. Kız bağırarak "Ne duruyorsun hemen buradan uzaklaş dedim sana!" dedi. Buğra hemen toparlanıp arabayı çalıştırdı ve sürmeye başladı. Olanlara şaşırmamış hiç bir şeyi merak etmemişti çünkü kız o kadar güzel bi kızdı ki görünce iliklerine kadar heycanlanıp kendinden geçmişti. Biraz ilerledikten sonra meraklandı belli ki bi şeyden birilerinden kaçıyordu. Sordu "Nereye gidiyoruz, Neyden kaçıyorsun?" diye. Kız hemen sert bir dille " Sen işine bak biraz daha sür. " dedi. Biraz daha ilerledikten sonra kız çantasını düşürdüğünün farkına vardı. Biraz önce terslediği Buğra ' nın taksi ücretini nasıl ödeyeceğini düşündü mahcup duruma düşmüştü. Durmasını istedi. Buğra kenara çekip durdu. Durmasıyla kız arabadan indi ve kosmaya başladı. Buğra yine şaşırmış ve inip arkasından bagırıyordu "Heyyy!! Paramı vermediniz." diye. Hiç bir şeye anlam veremedi taksisine binip işine devam ederken o arada kız tekrar aradı özür diledi parası olmadığı için utandığını daha doğrusu tersledikten sonra para veremeyeceğini anlayınca mahcup olduğunu en geç yarına kadar parasını vereceğini söyledi ve kapattı. Buğra yine iliklerine kadar kitlendi ve yüzünde bi tebessüm oluştu. Parayı değil kızı tekrar göreceği için çok mutlu olmuştu belkide bu bi fırsattı. Tanışmayı çok istiyodu daha adını bile bilmiyordu kızın. Akşam üzeri oldu ve evine gitti. Yemeğini yedikten sonra uyumaya çalışan Buğra bir türlü uyuyamıyordu. Yarın için çok heycanlı ve aklında bir sürü sorular vardı. "Acaba tanışabilecekmiyiz, yine beni tersler mi " diye düşünmeye başladı. Bir süre sonra dayanamayıp uyuyakaldı...

Kalbin GözyaşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin