Bölüm 2

512 44 10
                                    

Sabah olduğunda ise en değer verdiği annesi kahvaltısını hazırlayıp içeri girdi. İnce sevecen bir sesle " Hadi oğlum kahvaltı hazır.  " dedi. Buğra uyandı, elini yüzünü yıkayıp kahvaltı masasına oturdu. O kızı da aklından çıkaramamış ve bunu annesiyle paylaşmak istedi. Çekingen tavırlarla "Anne sana bişey söylemem lazım" dedi. Başladı anlatmaya dün olan olayları anlatmış ve kızdan çok hoşlandığını söylemişti. Annesi hiç düşünmeden " Oğlum Allah hayırlısı neyse onu nasip etsin. " diyerek oğluna gülümsedi. Buğra kahvaltıdan kalktı ve hemen hazırlandı her zamanki gibi işe çıktı. Bir kaç sefer yaptıkdan sonra telefonu çaldı. Baktı ki o kız çok heycanlandı açtığında ise kız adresi verip oraya gelmesini istedi. Vakit kaybetmeden çıkan Buğra 15 dakika kadar bi süre içinde kızın yanına vardı. Kız biraz utanıyordu geldi tekrar özür dilediğini söyleyip parasını uzattı. Buğra parayı almak istemesede kıza hiçbirşey diyemiyordu parayı almayacak olsa niye gelsin ki diye düşünüp tekrar terslenmekden korkuyordu. Cesaretini topladı ve " Pardon adınızı öğrenebilir miyim?" diye sordu. Kız arkasını döndü Buğra ' nın gözlerinin içine baktı. Buğra tersleneceğini düşünüp biraz masum bir şekilde beklerken kız " Adım Yaren seninki ne? " diye sorunca mutluluktan gözleri yaşarmaya başladı Buğra, kitlendi kaldı 5 10 saniye ve kekeleyerek " Buğra " dedi. Daha da cesaretlenen Buğra "Müsait olduğun bi zaman bi yerlerde çay kahve içelim mi? "  diye sordu. Yaren ise kendi zor durumlarını düşünerek "Olabilir ama senin için sıkıntı çıkabilir."  dedi. Buğra ' nın gözü aşkla bürünmüş olacaklardan habersiz "Ne sıkıntısı olabilirki, Bişey olmaz." diyerek cevabını verdi. 2 gün sonrasına anlaştılar. Genç çocuk artık o kadar mutlu olmuştuki zamanın hemen geçmesini istiyordu.  Ayrıldıktan hemen sonra eve gidip annesine durumu anlattı. Annesi oğlunu hiç bu kadar heyecanlı ve mutlu görmemişti. Akşam yemeğini de yedikten sonra Buğra hemen odasına çekilip uyumaya başladı. Sabah uyandığında güne çok mutlu başladı son gün yarın buluşacağız diye düşünüp duruyordu. Yaren ise tedirgindi çünkü o ilk gün kaçtığı adamlar Yaren ' in kimsesi olmadığı için onu zorla meyhane bar gibi yerlerde pis işlerde çalıştırmak istiyordu. İnşallah bi sıkıntı olmaz inşallah yine mahçup olmam dşye düşünmeye başladı. Akşam oldugunda ise Buğra eve geldiğinde daha az bir süre kaldığı için çok daha fazla heyecanlanmıştı. Gözüne uyku girmedi o gece, sabaha kadar  nasıl bir gün geçireceklerini neler konuşacaklarını düşündü durdu....

Kalbin GözyaşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin