5. Bölüm (İşte şimdi mutluluk başlıyo)

198 24 3
                                    

Yaren ifadesini verirken Buğra ' nın pansumanı da yapıldı. Yaren bir an önce hastaneye gitmek istiyordu. Polisler Buğra ' nın da ifadesinin alınması gerektiğini söyledi. Polislerle birlikte yola çıkan genç kız üzerindeki şoku biraz atlatmış Buğra ' nın iyi olmasını istiyordu. Buğra da aklı Yaren 'i düşünürken kapı açıldı. Polislerle birlikte içeri giren genç kızı görünce kalp atışları hızlandı hiçbir şeyi gözü görmüyodu. Yaren ' in o mavi gözlerini görünce her defasında kendinden geçiyordu sanki hafızasını unıtmuş bir insan gibi. Hatta o kadar aklını alıyoki hastanede olduğunu annesine söylemeyi bile unutmuştu. Yaren hemen o arada Buğra ' ya sımsıkı sarıldı ve " İyiki karşıma çıktın,  iyiki hayatımdasın." diyerek saçlarını okşadı. Polisler geçmiş "Geçmiş olsun delikanlı, seninde ifadeni almamız gerekiyor." dedikten sonra Buğra adamları hiç tanımadığını, sadece Yaren ' i kaçırdıkları için peşlerine düştüğünü ve bulduktan sonrada neler olduğunu hepsini eksiksiz bi şekilde anlattı.Polisler ifadesini aldıktan sonra karakola geçtiler. Savcılığa göndermek üzere adamları gözaltında tutmaya başladılar. Buğra da genç kızda artık rahat olduklarını düşünüyolardı. Buğra " Anneme haber vermeyi unuttum gerçi beni böyle görünce de üzülüp perişan olur, haber vermezsemde çok meraklanır." diyerek ne yapacağını şaşırdı. En sonunda ne olursa olsun annesine haber vermesi gerektiğini düşünerek telefona sarıldı. Annesini arayarak "Anne ben hastanedeyim." dedi. Annesi duyar duymaz panikledi "Hayırdır oğlum ne oldu kazamı yaptın, neredesin hangi hastanede? "  diyerek cevap verdi. Buğra kötü birşeyinin olmadığını söylesede annesini gelmemesi için ikna edemedi. Adresi alan annesi hemen hazırlanıp bi taksi çağırdı ve hastaneye doğru yola koyuldu. O hastaneye gelirken Buğra ' nın odasına gelen hemşire o akşam Buğra ' yı orada tutacaklarını söyledi. Annesi hastaneye geldiğinde hemen Buğra ' nın kaldığı odayı öğrenip odaya geldi. Gözyaşlarına boğulan anne "Oğlum ne oldu sana, ne yaptılar, kim yaptı?" diye sayıklıyordu. Buğra kendisinin iyi olduğunu ve üzülmemesi gerektiğini söyledi. Yaren, Buğra ' nın annesine "Ben size bi su getirim." dedi ve odadan çıkıp su almaya gitti. Annesi kızı iyice bi süzdü, hemşire veya  doktor değildi. Bu Buğra ' nın heyecanla bahsettiği anlata anlata bitiremediği o kızdı. Annesi hemen Buğra' ya " Bu o kızmı, güzelmiş." dedi. Buğra annesinin beğenmesine daha da çok mutlu oldu. " Evet anne,  senin oğlun işte bu kıza aşık oldu." Annesi hala oğluna neler olduğunu sormaya devam ediyodu. Buğra anne adamları bulduğunu ve Yaren ' i kurtarırken vurulduğunu söyledi. Yaren suyu getirdiğinde Buğra ' nın annesi Yarene " Çok saol kızım, geçmiş olsun." dedi. Yaren teşekkür ederek bu olaylar olduğu içinde özür diledi. Buğra o akşamı hastanede geçireceğini annesine söyledi. Annesi de "Tamam oğlum bende kalırım senle yarın gideriz eve birlikte."  diyince Buğra "Annem sen ezilme buralarda eve geç sen, ben yarın gelirim erkenden."  diyerek cevap verdi. O arada Yaren araya girip " Ben de kalacağım burada. " diyince Buğra gözlerini Yaren ' e çevirdi ne yapacağını şaşırdı. Artık Yaren ' inde ona değer verdiğini hissetmeye başladı. Buğra' nın annesi " Kızım ben beklerim siz zaten bi olay atlattınız yorulma buralarda git dinlen hem ailende merak eder seni." diyince Yaren başını öne eğerek " Benim kimsem yok, ben küçük yaştayken annem de babamda vefat etti." diyerek cevapladı. Buğra ve annesi birbirine bakarak ister istemez onlarda üzüldü bu duruma. Buğra' nın annesi " Başın saolsun kızım. " dedi. Buğra da baş sağlığı diledikten sonra annesini eve göndermeye ikna etmişti. Annesi gittikten sonra Yaren' e dönüp artık kimsesinin olmadığını aklından silmesini istemiş ne olursa olsun her zaman yanında olacağını söyledi Yaren' in gözleri dolmuştu. Buğra ' ya yanaşıp yanağına hafif bir öpücük kondurdu. Buğra' nın kalbi işte bu öpücükten sonra herzamankinden daha farklı bi şekilde atıyodu. Biraz gülümseyerek Yaren' in elini tuttu gözlerinin içine baktı ve biraz utanarak " Yaren ben sana zor durumda olduğun için değil, veya sana acıdığım için değil o taksiye bindiğin günden beri, her gördüğüm anda iliklerime kadar titreyip kalbimin hızlı hızlı çarmasıyla anladım ki ben senden çok hoşlanıyorum sanki seni  görünce dünyaları unutuyorum sadece görünce bile mutluluktan havalara uçuyorum, ben hep seni görmek istiyorum, benim sevgilim olur musun? " diyince Yaren ellerini ağzına getirdi o da aynı Buğra gibi kitlendi 10 15 saniye sonra birden Buğra ' ya sımsıkı sarılıp "Evetttttt!" dedi. Buğra ve Yaren o kadar mutlu oldularki dakikalarca birbirlerine sarılmış bi şekilde durdular. Saat biraz geç olmuştu yatmaya karar verdiler. Işığı kapatan Yaren yan taraftaki yatağa değil Buğra ' nın yanına geldi ve biraz öteye kaymasını istedi. Buğra artık Yaren ' le sevgili oldukları için o kadar mutlu olduki yanına sokulup sarılan Yaren ' e oda sımsıkı sarıldı ve uyumaya başladılar. Buğra bacağının acısını hissetmiyodu bile....

.
.
BU BÖLÜMÜNDE SONUNA GELDİK ACABA İLERİDE NELER YAŞAYACAKLAR YİNE SIKINTILAR OLUCAKMI HEPSİNİ İLERLEYEN BÖLÜMLERDE GÖRÜCEKSİNİZ💜
🌹
🌹
Arkadaslar oylayıp yorumlayın desteklerini esirgemeyen herkese teşekkür ederim.😘

Kalbin GözyaşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin