Buğra sürekli kötü düşüncelere kapılıyor uykusunu alamıyordu sürekli Yaren aklındaydı. Yaren ' i kaçıran adamlar ona sürekli kötü, pis işlerde çalışmasını kabul etmesini istiyorlardı. Hala üzerinden şoku atamamış olsada Buğra 'nın o adamlara karşı onu korumaya çalışması çok hoşuna gitmişti. Olaylar aklına geldikçe kalp atışları hızlanıyordu. Ama bi yandan da en son bayıltıldığı içinde onun için endişheleniyordu. Kendisi için ona zarar gelmesine üzülüyor gözyaşlarınıda tutamıyordu. Kaçırıldığına değil en çokda ona zarar geldiği için üzülüyodu. Galiba Yaren Buğra ' dan hoşlanmaya başlamıştı. Onun için üzülmesinin endişhelenmesinin başka bi anlamı olamayacağının farkına varmıştı. Buğra mahalle mahalle adamların izini sürmeye devam ederken adamlar sürekli Yaren' e tekliflerini kabul etmesini söylüyordu. Yaren reddettikçe dövülüp acı çektiriliyordu. Ama Buğra ' nın o davranışından sonra da peşini bırakmayacağını düşüncesi birazda olsa umut verip güçlü tutuyodu. Polise sürekli giden Buğra her seferinde olumsuz cevap almaktan bıktı, işini gücünü komple bırakıp bütün vaktini bir iz bulmaya ayırdı. Bütün kafeler, eğlence merkezleri, marketler, dükkanlar sormadık yer bırakmadı. En son barlarda meyhanelerde takılanlara yakınlaşıp onlara bile sormaya başladı. Bir bar da sorduğu adamın biri "Ben bilmem ama aradığın kişileri bulacak birini tanıyorum dedi." Buğra heyecanlandı "Ne olur bana yardım et beni ona götür." diye cevap verdi. Adam kendisinin götürmesine gerek olmadığını mahalledeki herkesin tanıyıp nerede olacağını anlatacaklarını söyledi. Trt Adem diye sor herkes gösterir diye de ekledi sözlerine. Buğra şaşırdı. Adama neden Trt dediklerini merak etmişti. Dayanamayıp sordu "Neden Trt diyorsunuz?" adam cevap verdi " Bak genç bu adamı burda herkes tanır, bu adam mahallede ne olur ne biter hepsinden haberi vardır ve ağzınıda hiç tutamaz kim ne sorarsa bildiği herşeyi anlatır, bunun için herkes ona Trt Adem der.". Buğra adama teşekkür ederek hemen dışarı çıktı. İleride top oynayan 13 14 yaşlarındaki çoçukların yanına yaklaşarak Trt Adem ' i nerede bulabileceğini sordu. Çocuklardan biri "Abi ben seni götürim yakın zaten." demesiyle arabasını yol kenarına park edip çocukla birlikte yürümeye başladı. Aklından düşünüyodu "Vay be 13 yaşlarında çocuk bile tanıyo adamı ne oluğunu neci olduğunu" herşeyini biliyodu adamın. Biraz yürüdükten sonra ileride eski bi gecekonduyu gösterdi çocuk "İşte burası abi, evdedir." dedi. Çocuğa teşekkür edip gönderdikten sonra vakit kaybetmeden adamın kapısını çaldı. Kapıyı 60 65 yaşlarında ihtiyar bi adam açtı, " Buyur evladım, ne istemiştin? " diye sordu yaşlı adam, Buğra "Trt Adem sizmisiniz?" diye soruyla cevap verdi. Yaşlı adam birden sinirlendi, kendisine böyle hitab edilmesinden hiç hoşlanmıyodu. Küfürler ederek Buğra ' yı kovdu, kapasını kapattı içeri geçti. Buğra ne olduğuna şaşırdı. Tekrar kapıyı çalmaya başladı, yaşlı adam içeriden tekrar küfürler etmeye kovmaya başladı. Buğra yaptığının farkına varınca gözyaşlarını tutamayıp ağlayarak bağırmaya başladı, " Adem amca çok özür dilerim ben buralı değilim sordum bana öyle söylediler çok özür dilerim ne olur kapıyı aç çok önemli bi konu bi kız kaçırıldı ve acele etmezsem kötü şeyler yapabilirler. " diye seslendi. Yaşlı adam gencin bu durumuna dayanamayıp kapıyı açtı ve içeri davet etti. "Neden ağlıyorsun oğlum ne oldu?" diye soran adama başından geçenlerin hepsini anlattı. Yaşlı adam direk olayın nerede olduğunu sordu, Buğra bu mahallenin altında köşedeki kafede olduğunu söyledi. Ve adam yine direk kimin yaptığını bulmuştu. Herkesi tanıyodu kimin ne yapacağını tahmin edebiliyodu. Adamlar da Buğranın anlattığıyla birebirdi " Bak evlat onları tanırım çok pis şerefsiz adi insanlsrın tekidir onlar her türlü pis işi yaparlar 3 sokak aşağıda evleri onların ama bu civardaki her türlü pis işleri onlar yapar. " dedi. Buğra daha da endişhelenmeye başladı acaba Yaren ' e bişe yaptılarmı diye şüphelenmeye başladı. Adresi alıp teşekkür etti ve hemen çıkması gerektiğini söyledi, Yaşlı adam "Dikkatli ol oğlum bir başınasın bulaşma onlara gücün yetmez senin." desede Buğra adamı dinlemeyip ne pahasına olursa olsun oraya gidip kurtarmaya çalışacaktı. Bu arada adamlardan birisi Yaren ' e hala teklif ediyor Yaren reddettikçe onu dövüyordu vücudunun birçok yerini morartmışlardı kızın en son kıza tecavüz etmeye kalkıştı. Evin yanına gelen Buğra eline kalın bir odun parçası alıp evin kapısını çaldı. Adamın biri kapıyı açtığı gibi kafasına odunu yedi, yere düşen adama elindeki sopayla gözünü kırpmadan vurarak bayılttı. Çıkan seslerden hemen diper adam silahını çekti ve hemen arkadaşına bakmaya çıktı. Buğra da kızı ararken adamın karşısına çıkınca adam Buğra ' nın sol bacağına bir el ateş etti. Buğra ayağının üzerinde duramayıp yere düştü, adam arkadaşını yerde görünce tekrar silahı Buğra ' ya doğrultarak "Kimsin lan sen öldürim mi seni napıyosun burda arkadaşıma ne yaptın lan." diye bağırdı. Silahı tam Buğra ' nın kafasına dayayan adama arkasından kız bağırdı. Adam arkasına bakmasıyla Buğra adamın elindeki silahı alıp bu sefer Buğra adama silahı doğrulttu. Adam neye uğradığını şaşırdı hareketsiz kaldı "Bak sakın yanlış bişe yapma çok pişman olursun." diye söyleyen adama uzaklaşmasını söyledi yapacak bişeyi olmayan adam uzaklaştı. Yaren ise gözyaşlarıyla koşarak Buğra ' nın ayağa kalkmasına yardım etti. Tek ayak üzerinde duran Buğra polisi aramasını söyledi. Yaren polisi ararken adam artık kapana kısılmış yapıcak hiçbişeyi kaçıcak hiç bir yeri kalmamıştı ama " Çok pişman olucaksın delikanlı bunu senin yanına bırakmam." gibi gibi konuşuyodu. Yaren polisi aradıktan sonra hemen ambulansı da aradı. Buğra ' nın kolunun altına girerek onu ayakta tutmaya ve yaşadıklarının şokunu atlatmaya çalışıyodu. Buğra gözünü adam ayırıp Yaren ' e bakma fırsatı bile bulamıyodu ayağının acısını düşünmeyip sadece Yaren' i bulup kurtardığını düşünüyodu polisler gelip adamları aldıktan sonra ambulansa Buğra ' yı bindirip hastaneye gönderirken Yaren de gitmek istesede polisler önce ifadesinin alınmasının gerektiğini söyledi ve Yaren de alacaklardı. Yaren, Buğra için gözyaşları dökerken Buğra ise kurtardığı için artık bittiği için mutluluktan tutamıyodu gözyaşlarını. Yaren' i alıp giden polislerin ardından sadece bakakaldı. Hastaneye kaldırılırken ise adamın sayıkladığı şeyler aklına takılmıştı. " Çok pişman olucaksın delikanlı bunu senin yanına bırakmam.".....
.
.
Bu bölümünde sonuna geldik oylayıp yorumlarınızı eksik etmeyin okuyan herkese teşekkür ederim. Bidahaki bölümde görüşmek üzere....💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbin Gözyaşları
Romance2 gencin arasında geçen zorlu aşk hikayesi anlatılmaktadır. Dikkat edin!! Bağımlılık yapabilir. SİZ UNUTURSUNUZ KALBİNİZ KAN AĞLAR💔 ©Tüm hakları saklıdır.