Nixy se uită lung la cele cinci pisici cu privirile înspăimântătoare, și cum dau pași în spate, pe călcâie, nu cumva să le audă. Parcă Gingășie Pură își aminti ce a spus Aniri acum mult timp: "Dă în spate ca să vezi dacă el dă în față". Acum știa ce să facă. Strânse din gheare și își asunse privirea îngrijorată de pisicuță. Se opri din toate gândurile ei și dădu în spate. Nixy observă și strigă: "Aniri!!", apoi se dădu și el în spate. Niște lacrimi se abțineau să nu coboare pe pamântul uscat. Gingășie Pură fugi alături de Nixy, iar Blană Aurie fugi cât o țineau picioarele spre copacul unde stătea des Aniri.
Ajungând acolo, el se ridică încet, cu o voce aspră, dar liniștită:
- Tu ai fost de vină?, întrebă el.
- Am încercat să-i ajut.. Am dat-o în bară..
- Nu doar tu, eu și Gingășie Pură i-am lăsat. Ea unde este? A pățit ceva?
- Nu, e cu Nixy.
- Cu el?! Ce caută el?
- Dar tu și Coadă de Zăpadă ce ați făcut?
- Am lăsat pisicile să iasă, iar acum se înhață la ceartă cu Nixy.
Aniri și Blană Aurie merse la celelalte pisici. Văzându-se față în față cu Nixy, Aniri fugi spre el cu cea mai mare viteză obținută de o pisică, îl zgârie peste față, și, încercând să-l lase fără viață, făptura fu izbită de o stâmcă. Acesta nemaiputând să se ridice. Chestia cu Aniri era doar un șiretlic. Chiar îl ura. Celelalte pisici erau rănite, iar Gingășie Pură, Coadă de Zăpadă și celelalte, erau slăbite. Din tufișuri se ivi o pisică neagră cu botul și picioarele albe.
- Ai auzit de mine, Nixy?
- Cine mai ești și tu? Iar o pisică slabă care cere ajutor sau.. prânzul pentru mine?
- Nu, e pentru mine!
Mica pisică sări pe spatele lui și îi lăsă o zgârietură adâncă, acesta scâncind ușor. După care, Aniri se trezi, văzând acea pisică, se aruncă cu toată forța lui, sufocându-l pe Nixy. Pisica mică se prezentă:
- Sunt Întunecata. O pisică mică, de prin păduri, abandonată de familie.
- Ești singură pe lume?, întrebă Aniri.
- Da!
"Capitolul acesta este scris de InfinityMiraMira. Îți mulțumesc foarte mult că ai vrut să scrii un capitol pentru cartea mea. Deci, dacă vreți să puneți întrebări despre capitol, să dați cu hate (atâta vă trebuie), să vă spuneți părerea și să o laudați, scrieți în comentarii la capitolul ăsta și vă va raspunde sigur =)."
CITEȘTI
Pisicile Războinice
Mystery / ThrillerÎn urma unui mare război, clanurile s-au împuținat iar membrii din ele și-au pierdut viața eroic. Însă, singurele pisici care au rămas în viață sunt pe propria răspundere. Oare vor reuși să supraviețuiască?