... Zbor de Fluture și Inimă de Lumină discutau despre sfârșitul clanului din care ele se dădeau drept că fac parte. Blană Aurie nu stă mult pe gânduri, și trase cu urechea la discuția dintre cele două pisici.
- Coadă de Zăpadă, sau cum o cheamă, ne strică tot planul!, spuse Inimă de Lumină cu egoism. Ea trebuie să moară prima!
Deja îi trecuse un fior pe șina spinării lui Blană Aurie.
- Adevărat grăiești, Inimă de Lumină. Dar, nu trebuie să părem un pericol pentru clan, ci o îmbunătățire considerabilă, spuse Zbor de Fluture, aproape pașnică.
"-Zbor de Fluture e manipulată de Inimă de Lumină. Ea nu vrea să facă rău, doar să își ajute sora! Acum m-am prins cine e de partea binelui, și cine de-a răului", își spuse îndărătnică Blană Aurie.
- Acum, trebuie doar să-i găsim pe Aniri și Coadă de Zăpadă, spuse Inimă de Lumină. Trebuie să-i luăm drept ostatici, și să vedem cine va avea curajul să-i înhațe din mâinile noastre.
- Mă tem că nu e un plan demn. Trebuie să venim cu ceva original, fără să cauzăm victime, zise Zbor se Fluture.
- Dacă nu vei mai fi de acord cu planurile mele, eu mă tem că voi trebui să-mi fac un nou dușman de moarte, se încruntă Inimă de Lumină.
Zbor de Fluture înghiți sec.
Într-o fracțiune de secundă, Inimă de Lumină o aținti pe Zbor de Fluture la pământ. Fără să mai piardă timpul holbându-se la debandata cauzată pe pămâmt, Blană Aurie coborî de urgență.
- B-Blană A-Aurie!, se bâlbâi Inimă de Lumină. Cum m-mai me-erge viața?
- Totul bine și frumos, o ironiză Blană Aurie. Dar voi ce faceți pe aici?
- Ei b-bine, ne j-jucam..., minți Inimă de Lumină. N-nu-i așa Zbor de Fluture?
- Da, da!, spuse Zbor de Fluture din obligație.
- Distracție plăcută atunci, spuse Blană Aurie. Ne vedem mai târziu.
- Hu...am scăpat, șopti Inimă de Lumină.
Dar Blană Aurie nu se lăsă păcălită așa ușor. Știa că totul rostit de Inimă de Lumină e o minciună. Văzu cum cele două pisici o luară la goană, dar se aținti asupra lui Inimă de Lumină cât ai clipi.
- Credeți că mă păcăliți? Am avut încredere în voi! Acum veniți înapoi, de unde ați și plecat. Fără nicio altă vorbă, urcați în spate (erau călare pe un nor), spuse nervoasă Blană Aurie.
Inimă de Lumină și Zbor de Fluture se priviră una în ochii celeilalte. Știau că au dat-o în bară. Tot planul lor avea să curgă pe apa sâmbetei.
《Între timp...》
Coadă de Zăpadă și Aniri erau în alarmă. Trebuiau sa adune toate pisicile rămase și să plece, fără știrea "călăuzelor". Blană Aurie uită să le atenționeze pe celelalte pisici ale clanului că le-a îndepărtat pe "călăuze", și că nu se mai află în pericol. Totuși, era prea târziu acum, pentru vreo atenționare. Toate pisicile erau strânse într-un singur grup, speriate.
- La comanda noastră, începu Coadă de Zăpadă, o luați la goană spre fostul Clan al Umbrelor. Unde a fost tabăra lor principală, acolo ne vom reuni cu toții. Înțeles?
- Da!, se auzi în cor vocile tuturor pisicilor.
- La semnalul meu, tăbărâți spre ieșire, spuse Aniri. Trei! Doi! Unu! Fugiți!
Era un puhoi de pisici, care fugeau, una în stânga, alta în dreapta. În spatele puhoiului, se aflau îngrijorați Aniri și Coadă de Zăpadă.
- Sper că am acționat cum trebuie, spuse Aniri.
- Mă îngrijorez că nu.., spuse Coadă de Zăpadă. Până în acest moment, nu s-a văzut nici urmă de Inimă de Lumină sau Zbor de Fluture. Dacă au fost îndepărtate din clan de către Blană Aurie? Ce ne facem? Am dat-o RĂU în bară.
- Mai bine ne îndreptăm cu pași sprinteni spre fostul Clan al Umbrelor. Poate îi vom mai liniști pe toți războinicii.
"-Unde ești, Blană Aurie, când avem nevoie urgentă de tine?", își spuse Aniri.
Parcă Blană Aurie îi auzi gândurile. Coborâră dintr-un nor mare și pufos, împreună cu vești rele.
- Unde sunt celelalte pisici?, se înfioră Blană Aurie. Nu-mi spuneți că..
- Ba da..., spuse îngrozit Aniri.
Coadă de Zapadă îi povesti în întregime ceea ce făcuse. Blană Aurie nu părea să fie mândră de ei. DELOC!
- Haideți spre punctul de întâlnire pe care le-ați dat pisicilor. Poate așa reușim să salvăm clanul, spuse Blană Aurie.
Ajunse în tabăra fostului Clan al Umbrelor, cele trei pisici, avură parte de un ȘOC!...• Vreau să vă mulțumesc tuturor care mă urmăriți și îmi apreciați cartea. Știu că nu este un capitol ATÂT de lung, dar m-am străduit sa iasă mai O.K. decât celelalte. Am făcut capitolul acesta mai "deosebit" deoarece mâine sunt Paștele, și de ce nu? Tot ce mai am să vă transmit, este: PAȘTE FERICIT!•
CITEȘTI
Pisicile Războinice
Mystery / ThrillerÎn urma unui mare război, clanurile s-au împuținat iar membrii din ele și-au pierdut viața eroic. Însă, singurele pisici care au rămas în viață sunt pe propria răspundere. Oare vor reuși să supraviețuiască?