Labă de Foc și Inimă de Foc se îndreptau către Patru Stejari, patrulând de colo-colo.
- Simt... simt.. miros de ceva prăjit, adulmecă Labă de Foc.
- Labă de Foc! Ai grijă! Uită-te în spate!
În spate se ivi o năvală de fum, desigur, însoțită de flăcări. Cele două pisici o luară la goană prin pădurea incendiată. Era de necontrolat! Oamenii veneau în grabă spre pădure cu ce puteau pentru a stinge focul. Nu după mult timp, se ivi o patrulă de intervenții, mai precis, pompieri. Nu se mai putea face nimic. Pădurea era arsă în întregime. Dintr-o parte a ce mai rămase din pădure, se ivi Stea Colțuroasă cu o arsură pe spate.
- Stea Colțuroasă! Strigă Labă de Foc. Ce ai pățit? Unde sunt Briză de Vară, Lună Sângerie și ceilalți războinici?
- Nu știu.. , răspunse Stea Colțuroasă terminată. Liniște! Aud ceva!
Din depărtare se între-zăreau vocile înabușite al lui Colț Cenușiu și Șoim de Zăpadă.
- Nu am acționat cum trebuie, spuse Șoim de Zăpadă îngrijorată.
- Tu poate, eu însă, am fost precaut, spuse Colț Cenușiu indignat.
- Unde vom locui acum? Întrebă Șoim de Zăpadă.
- Vom fii migratori și dușmani de temut, îndemnă Colț Cenușiu.
Chiar dacă nu fu de acord cu Colț Cenușiu, Șoim de Zăpadă dă aprobator din cap.
Auzind cele spuse de cei doi, Labă Cenușie părea speriată de-a dreptul:
- Ei au incendiat pădurea! Trebuie să fie omorâți! Sunt un mare pericol pentru întreaga pădure!
....
- Labă de Foc! Trezește-te! Începe antrenamentul, țipă de-a dreptul Stea Colțuroasă.
"A fost un simplu vis.." , își spuse Labă de Foc pentru sine.
- Imediat, Stea Colțuroasă, aprobă Labă de Foc.
Când să iasă afară din vizuina sa, Labă de Foc vede..
CITEȘTI
Pisicile Războinice
Misterio / SuspensoÎn urma unui mare război, clanurile s-au împuținat iar membrii din ele și-au pierdut viața eroic. Însă, singurele pisici care au rămas în viață sunt pe propria răspundere. Oare vor reuși să supraviețuiască?