.
.. erau ABSOLUT toate pisicile clanului.
- Ce căutați aici?, întrebă Nixy surprins.
- Briză de Vară ne-a dat de veste că veți fi aici, începu Blană de Foc. Din pricină că avem noi membrii în clan pe care încă nu i-ați cunoscut, ar fi frumos să ținem Adunarea în acest loc, și după aceea putem căuta împreună Piatra Atheniană.
Coadă de Zapadă, Aniri și Nixy nu aveau cum să refuze o asemenea "ofertă".
- În acest caz, vom începe prin prezentarea noilor membrii, spuse Briză de Vară.
În mijlocul întregului clan, își făcu apariția o pisică pe care Aniri, Nixy și Coadă de Zapadă nu o cunoscu.
- Eu mă numesc Pitic, spuse pisica nou-venită în clan, cu o voce amgelică. Sunt tare recunoscătoare să mă aflu aici.
- Pare de treabă, recunoscu Nixy, fără să-l audă cineva.
- Mulțumim că te-ai prezentat, zise Blană de Foc. Înainte să se mai prezinte alți noi-veniți, aș ruga-o pe Zbor de Fluture să ne dea vestea cea mare.
Fără să mai stea pe gânduri, Zbor de Fluture își făcu apariția ținând cu grijă în gură puiul său.
- Sunt extrem de încântată să vi-l prezint pe Pui de Narcisă, care a venit pe lume tocmai ieri.
- Atât de drăguț!, țipă Aniri.
După prezentarea noului pui, nimeni nu-și mai făcu apariția în centrul clanului.
- Iaz de Frunză?, strigă Blană de Foc.
- A, da!, se auzi o voce simpatică a altui nou membru al clanului care se apropia energică spre ei. Eu mă numesc Iaz de Frunză și sunt noua pisică vraci a clanului.
- Aha, spuse plictisită Lună Sângerie. Acum putem pleca?
- Lună Sângerie, fii politicoasă măcar astăzi, spuse Blană de Foc.
- Iar pe Emo presupun că-l cunoașteți, întrerupse Gingășie Pură discuția dintre Lună Sângerie și Blană de Foc.
- Acum ce trebuie să facem, întrebă curioasă Aripi de Înger. Organizăm o vânătoare?
- Daa, strigă Inimă de Lumină.
- Trebuie să ne organizăm în patrule, spuse Blană Aurie, însă trebuie să ne grupăm și câțiva care să o conducă pe Zbor de Fluture și Pui de Narcisă în tabără clanului.
- Și cum rămâne cu Piatra Atheniană?, îl întrebă dezamăgit Nixy pe Aniri.
- Nu-ți fă griji, spuse Aniri. După ce mergem la vănătoare să le facem lor pe plac, putem merge eu, tu și Coadă de Zăpadă în căutarea ei."În caz că am uitat să vă menționez în acest capitol, scrieți-mi vă rog în comentarii, și nu uitați să îmi scrieți dacă v-a plăcut sau trebuie să îmbunătățesc ceva!"
CITEȘTI
Pisicile Războinice
Mystery / ThrillerÎn urma unui mare război, clanurile s-au împuținat iar membrii din ele și-au pierdut viața eroic. Însă, singurele pisici care au rămas în viață sunt pe propria răspundere. Oare vor reuși să supraviețuiască?