● Dacă sunteți emotivi, vă rog să nu citiți în continuare, mulțumesc. ●
- Zbor de Fluture!, strigă Inimă de Lumină, du-te către tufiș, nu prea aproape, doar să poți distinge ce e acolo.
Zbor de Fluture ascultă de Inimă de Lumină și se apropie de tufiș, poate un pic prea mult.
- Ce urât miroase!, se plânse Zbor de Fluture.
Inimă de Lumină veni să cerceteze și ea. Dădu la o parte frunzele dese și acolo găsi...- O nu!!!, se înfioră Gingășie Pură.
- Plecăm acum! Haideți, strigă Inimă de Lumină.
În urma lui Zbor de Fluture și Inimă de Lumină, se aflau Aripi de Înger, Ploaie de Foc, Blană de Foc, Gingășie Pură și Coadă de Zăpadă, care nu se puteau abține să nu verse vreo lacrimă.
- Simt mirosul lui Aniri, spuse Coadă de Zăpadă.
- Nu e adevărat, spuse nervoasă Inimă de Lumină. Haide după mine!
"Merg unde vreau, când vreau și cu cine vreau! Nu am nevoie de ordini de la niște pisici noi apărute în clan. Voi merge pe propria răspundere să-l caut pe Aniri, și asta basta", își spuse Coadă de Zăpadă.
Coadă de Zăpadă o luară la fugă prin desișul des, fără să se oprească. Își urmă instinctele pentru a-l găsi pe Aniri. Dar pe de altă parte, Inimă de Lumină îngădui:
- Dacă vrea să plece, să plece! Oricum, nu va găsi nimic, decât moartea sa, eventual, precum Aniri. Nu ne dăm bătuți!
Coadă de Zăpadă observă că deja e asfințit. Dar, distinge un contur de pisică în pădurea întunecată.
- Nu-mi face nimic!, strigă umbra din pădure.
- Stai calm! Ești Aniri?, spuse Coadă de Zăpadă.
- C-Coadă de Z-Zăp-padă??, se miră Aniri.
- Am venit să te salvez și să-ți spun că tot ce s-a întâmplat în tabăra clanului a fost doar o... glumă. Ne cerem mii se scuze.
- Nu mă poți salva... Voi fi doar o povară pentru clan. Mai ales acum, după ce am avut o luptă cu o pisică uriașă, și...
Pe fața lui Aniri, Coadă de Zăpadă putea identifica lacrimi abundente. Îi era atât de milă.
- O lăbuță..., continuă Aniri.
Coadă de Zăpadă tresări.
- Am...am găsit lăbuța ta într-un tufiș. Ne-am speriat atât de tare că ai fii...
- Mort.. da, înțeleg. Nu sunt bun de nimic.
- Ești cel mai înțelept pisoi din tot clanul. Lasă-mă să te ajut, continuă Coadă de Zăpadă ideea. Spune-mi cum arăta acea pisică.
- Avea o blană stufoasă și aurie. Avea ochi albaștrii... și mi-a ruinat viața..., suspină Aniri.
- Oh nu! Toată tabăra e în pericol! Ce ai descris tu acum, e o pisică nou venită în clan . Blană Aurie a adus-o! Trebuie să fugim cât ne țin lăbuțele.
- Ai uitat că...
- Ne vom descurca. Până la urmă am și eu niște cunoștințe despre medicină. Te pot ajuta.
- Ai dreptate! Să fugim din tabără și să ne vedem ne viitor.
- Dar nu o pot lăsa pe Gingășie Pură și pe ceilalți membrii ai clanului cu o ucigașă. Știi motivul pentru care te-a atacat?
- Din păcate, nu. După ce m-a rănit a zis că meritam.
- Cât de nesăbuită! Mi-e atât de milă de tine. Un biet pisoi, fără o lăbuță. Doar când te văd.. îmi amintești de...
CITEȘTI
Pisicile Războinice
Misterio / SuspensoÎn urma unui mare război, clanurile s-au împuținat iar membrii din ele și-au pierdut viața eroic. Însă, singurele pisici care au rămas în viață sunt pe propria răspundere. Oare vor reuși să supraviețuiască?