- Da, Stea Colțuroasă! Sunt la disponibilitatea ta, mieună Labă de Foc.
- Precum știi, avem nevoie majoră de pisici, inclusiv regine. Caută prin toată pădurea orice fel de pisici, și dacă este nevoie poți merge și pe teritoriul Două-Picioare, dar ai grijă, îndemnă Stea Colțuroasă.
Și pornind în căutarea a noi pisici, printre Patru Stejari, Labă de Foc simți o mireasmă îmbietoare venind de pe teritoriul Clanului Râului. Era o veveriță fremătându-se dintr-o parte într-alta a teritoriului. Trebuia să se abțină! Avea o misiune de îndeplinit. Ajunse chiar pe teritoriul Două-Picioare unde auzi un mieunat îngrijorat de pisică. Pe gardul din apropierea unei case găsi o pisică. Avea ocazia perfectă să o includă în clan.- Bună, vrei să fim prieteni? Întrebă curios motanul pe care îl găsi.
- Bună, mă numes Labă de Foc. Iar tu ești..
- Aniri! Încântat de cunoștință.
- Știi.. ai vrea să faci parte din Clanul Tunetului? Îți povestesc totul pe drum.
- Dacă primiți motani orbi...
- Nu contează! Ești primit în clan cu cea mai mare plăcere. Deci? Accepți propunerea mea?
- Aș fii încântat.
Labă de Foc îl conduse pe Aniri până în Clanul Tunetului, unde unul dintre motani simte ceva ciudat în privința atmosferei.
- Simt.. miros de pisică salbatică, spuse Labă de Foc.
De după un tufiș se arătă o pisică care alerga după un fluture. Inocența îi sclipea în ochii ei.
- Oh nu! A zburat!
- Cine ești și ce cauți aici? O luă la întrebări Labă de Foc.
- Mă numesc Lună Sângerie.
- Nu pari atât de dură precum exprimă numele tău, spuse Aniri.
Lună Sângerie își arătară colții.
- Vrei să faci parte din Clanul Tunetului? Suntem în căutare de membrii noi, întrebă Labă de Foc.
- Cu o singură condiție, răspunse Lună Sângerie. Să o pot aduce și pe prietena mea aici, Briză de Vară.
- Nu e nici o problemă.
În spatele lui Labă de Foc se ivi Stea Colțuroasă.
- Ai făcut o treabă bună, tinere! Doi membrii noi dintr-o lovitură!
- Trei defapt, o corectă Lună Sângerie.
- Acum, dacă îmi permiteți, vă voi prezenta teritoriile și clanurile, se oferă Labă de Foc
- Prima dată vom merge după Briză de Vară.
- Reuniți-vă aici în formulă întreagă, toți patru, la asfințit, hotărî Stea Colțuroasă. Voi alege secundul clanului.
Veni și seara. După o drumeție prin toată pădurea, cei patru se reuniră în același punct din care plecară, după instrucțiuniile lui Stea Colțuroasă. În acea seară, avu loc și un antrenament pentru ca liderul clanului, Stea Colțuroasă, să decidă în cel mai corect mod, care va fii secundul clanului.
- În urma acestui antrenament, decid ca Lună Sângerie să fie secundul clanului. Am apreciat agilitatea lui Aniri, viteza lui Briză de Vară și performanța lui Labă de Foc. Sunt mândră de voi toți. La amiază, dacă știți, a avut loc un antrenament pe care l-am ținut împreună cu Dungă Neagră, Labă Fumurie și Labă de Gheață. Pentru niște pisici de casă au dat doavadă de performanță și inteligență, spuse Stea Colțuroasă.- Însă trebuie să...
CITEȘTI
Pisicile Războinice
Gizem / GerilimÎn urma unui mare război, clanurile s-au împuținat iar membrii din ele și-au pierdut viața eroic. Însă, singurele pisici care au rămas în viață sunt pe propria răspundere. Oare vor reuși să supraviețuiască?