Înainte ca toți războinici să fie luați din pădure, Șoim de Zăpadă avea să aducă pe lume cinci pui drăgălași, și așa s-a întâmplat. Blană Aurie, Coadă de Zăpadă, SilverFur, Gingășie Pură și Deep Scar aveau să-și trăiască viața în pădure de unele singure. Fiind mici, nu știau ce se întâmplă în jurul lor. Pentru ele, mediul înconjurător era doar larmă și curcubeie.
Însă, trecând vreo două luni de la "plecarea" a toți războinicilor, cele cinci pisici trăiau pe propria răspundere. Singurătatea le-au făcut puternice și fără milă. Într-o zi, se întâlnesc toate cinci într-un punct anume și încep să discute.
- Care o fi trecutul nostru? Cum am apărut? Întrebă Coadă de Zăpadă și Gingășie Pură privind în gol.
Celelalte pisici ridicară din umeri. Însă, parcă Blană Aurie își aminti ceva din trecutul ei:
- Îmi...îmi amintesc de.. Labă de Foc! Aniri! Șoim de Zăpadă! Suflet Înghețat! Colț Cenușiu! Briză de Vară!
Coadă de Zăpadă o priviră pe Blană Aurie fascinată de ceea ce spunea, însă celelalte trei pisici o luară la mișto.
- Da, fix! Crezi că te credem? Nu ai de unde să-i știi pe ei! Au plecat imediat ce ne-am născut, spuse Deep Scar.
Nebăgând-o în seamă pe Deep Scar, Blană Aurie își continuă ideea:
- Ce ar fii să ne întemeiem clanul nostru?
- Aș putea zice că asta e o idee mai puțin ridicolă, spuse Gingășie Pură.
- Cum să se numească? Întrebă Deep Scar.
- Ce ziceți de Clan of Shadows? Încuviință Coadă de Zăpadă.
- Merge, istorisi Deep Scar.
- Deci.. Bine v-am găsit la întemeierea lui Clan of Shadows, zise Gingășie Pură schițând un rânjet.
- Hai să petrecem cu niște iepurași la cină, spuse SilverFur.
- Bună idee! Sunt lihnită, spuse Deep Scar.
După cina care avu loc în seara aceea, toate cele cinci pisici merg la culcare. Dar una dintre cele cinci, urmează să aibă o noapte nu tocmai cum spera. Coadă de Zăpadă începu să viseze urât.. foarte urât. "Era în pădure. Alerga cu o viteză uluitoare după un biet șoarece. Fiind mai ageră și mai sprintenă, șoarecele era deja ca mort. Cu o apucătură și o înghițitură, șoarecele nu se mai afla în jur. Fiind ostenită după acea pradă, merse în tabără și își făcuse un culcuș. Neapucând să doarmă, aude un foșnet insistent în tufișurile din apropiere. "O fi o cină aleasă pe acolo! Un șobolan.. o veveriță... un iepure!", își spuse ea. Ridicându-se și apropiindu-se din ce în ce mai tare de tufiș, creatura care spera Coadă de Zăpadă să fie acolo, nu era nici iepure.. nici veveriță... nici șobolan. Era o viperă imensă de vreo 10 metri.Îi era FOARTE teamă de el. Nu mai văzuse asemenea "dihanie" în viața sa. Nu avu ce să facă, de cât să o ia la goană printre scaieți. Însă simți o flamă străpungătoare pe spatele său. Șarpele luă foc! La fel și Coadă de Zăpadă! "
- Ajutor, strigă Coadă de Zăpadă treziindu-se.
- Ce?? Țipă Deep Scar. Ce s-a întâmplat?
- Huh... a fost doar un vis.., spuse Coadă de Zăpadă. Cel mai rău COȘMAR!
- Bine că s-a terminat cu bine, spuse SilverFur.
- Culcați-vă, zise Gingășie Pură.
Coadă de Zăpadă adormi cu frică. Se gândi tot la acel coșmar. Oare să fi fost un semn de la Clanul Stelelor? Oare coșmarul avea să continuie? Aflați în capitolul următor :).● Mulțumesc cei cărora mă urmăresc și îmi scriu comentarii frumoase :), mai ales:
Virtual_LolyBite
RubyonTheFire
Livianicola
the_sad_freak
Erochi2000
PisicaRzboinic
CITEȘTI
Pisicile Războinice
Misterio / SuspensoÎn urma unui mare război, clanurile s-au împuținat iar membrii din ele și-au pierdut viața eroic. Însă, singurele pisici care au rămas în viață sunt pe propria răspundere. Oare vor reuși să supraviețuiască?