3

748 40 3
                                    

- Jimin -

Egy taxival hazavitettem magam, és bevonultam a szobámba. Az ajtót úgy bevágtam, mintha legalább is az tehetne mindenről. Lefeküdtem az ágyra, és a plafont nézve kezdtem gondolkodni. HaNa .... mennyire készültem a mai találkozásra! Hová mehetett? És elhitte? Ő is elhitte mindezt? De nem voltam elég egyértelmű, amikor megcsókoltam, amikor karjaimmal öleltem, és amikor együtt ..... ? Igaz, sosem mondtam neki, hogy szeretem. Féltem bevallani ezt, mindig a megfelelő pillanatot vártam. Hát, erről úgy tűnik lekéstem. Hogy sose ölelhessem és csókolhassam, nem fogom kibírni. HaNa hol vagy? Szeretlek .....

Nem tudom mennyi ideje feküdhettem így, mikor kivágódott az ajtó.

- Jimin .... meg fogjuk találni – lépett be HoSeok és JungKook a szobába.

- Igen, meg fogjuk ....

- JungKook -

Teljesen ledöbbentem először a levélen, amit HaNa hagyott Jiminnek, majd YoonGi reakcióján. Komolyan azt állítja, hogy Jimin és én .... szeretjük egymást ... úgy? És HaNa elment, hogy ne álljon Jimin boldogsága útjába .... Ez egy baromság! Én szeretem Jimint, de mint a testvéremet, mint a barátomat! Vele a legjobb ökörködni, jó néha szívatni egy kicsit, kihasználva, hogy olyankor hiába én vagyok a maknae, mégis fölé tudok kerekedni.

Ez a kettőnk közti viszony csak egy bromance, soha nem gondoltam sem rá, sem más férfira úgy ..... én hetero vagyok, és Jimin is az. Honnan a picsából vette YoonGi, hogy melegek vagyunk? Hiszen ő ugyanezt csinálja, sőt Taehyung is .... És akkor NamJoont meg Jint nem is említettem. HoSeok is benne van minden ilyen jellegű baromkodásban, de hiszen a rajongóinknak ez kell! Megőrülnek egy-egy kétértelmű mondattól, sikítoznak ha csak egymáshoz érünk. Előttünk sem titok, olvassuk a kommenteket, tudjuk, hogy shipelnek bennünket, és Jiminnel mi vagyunk az egyik legnépszerűbb páros. Ezeket az ügynökségen is tudják, sőt, ki is használják. Nem egyszer voltunk direkt olyan beállításokban fotózva .... Elég, ha csak a Palawanon készült Summer Package fotóira gondolok, arra a felfújható unikornisra. Napokig baszogattak a többiek is, hogy a mézesheteinket töltöttük itt, mert épp úgy viselkedtünk. De basszus, ezt kérték tőlünk! Minden a pénzről szól, és ebben hatalmas pénzek vannak. A rajongók azonnal szétkapkodják a fotóalbumokat, pedig igen borsos áron adják őket.

De noona .... elhitte ezt rólunk? Mit mondhatott neki YoonGi? Hirtelen mérgemben állon vágtam, hiába hyungom, most egyáltalán nem érdemelte meg a tiszteletet. Beleavatkozni egy másik ember életébe, és ráadásul így .... Félek, hogy Jimin csak egy darabig fogja tartani magát, és össze fog omlani. Én tudom, hogy szerette HaNat, többször beszélt róla csillogó szemekkel, hogy megtalálta végre azt, akit igazán szeret. Volt egy-két futó kaland az életében korábban, de így még nem érzett senki iránt. Most szerelmes.

- YoonGi  -

- Ez nem .... ezt nem kellett volna .... – rázta fejét NamJoon is – Minek avatkoztál bele?

- Ti nem látjátok, hogy a rajongók hogyan reagáltak csak egy feltételezett barátnőre? Senkit nem tűrnek mellettünk. Mi lett volna ha kiderül, Jiminnek tényleg van valakije? Belegondoltatok a következményekbe?

- És te? Jimin szerelmes.

- Szerelem ..... cchh ..... baromság!

- Nem mindenki olyan balfasz, hogy csak a zene érdekli – jegyezte meg HoSeok.

- A kurva életbe, én ezért küzdöttem, hogy elismerjenek, és nem fogom ölbe tett kézzel nézni, hogy egy lány miatt vége lesz a karrierünknek!

- Hyung, nem vagy te egy kicsit önző? – fordult felém halkan Taehyung.

- Én vagyok önző?!

- Te itt egyfolytában magadról beszélsz, de ne feledd, hogy a Bangtan hét emberből áll. Bennünket nem zavart, ha valamelyikünknek is volt barátnője. Csak te vagy ilyen magadnak való. Napokra elvonulsz a stúdiódba, le se szarsz olyankor bennünket.

- Bazdmeg, amikor én napokra elvonulok, azért gürizek és virrasztok, hogy legyen mit előadni a következő koncerten, és kiadhassunk egy újabb lemezt!!

- Most épp úgy csinálsz, mintha egyedül csak te írnád a dalokat! – vágta oda NamJoon.

- Szerintem itt fejezzük be. Nem akarok olyat mondani, amit félreértenétek.

- Épp elég félreérthetőt mondtál már eddig is – szólalt meg az eddig csendben lévő Jin.

Úgy tettem, mint Jimin, fogtam a kabátom és ott hagytam őket. Először céltalanul bolyongtam az utcákon, mikor egy parkba keveredtem. Leültem egy padra, és próbáltam a gondolataim rendszerezni. Az igaz, hogy HaNa miattam távozott, de bassza meg, ezek ketten meg olyan élethűen flörtöltek egymással nyilvánosan is! Csak én láttam másképp a dolgokat? Tényleg nincs közöttük semmi több, mint barátság? A szerelmesek viselkednek így egymással. De a kurva életbe, minek kellett ezt csinálniuk, ha nem így van?

Zsebembe nyúlva előkotortam a cigit, és reszkető kézzel húztam elő egy szálat. Nem szoktam dohányozni, ez a doboz is vagy féléve a zsebemben van, de ha túl nagy a stressz, jól esett egy szálat elszívni. A füst kaparta a torkomat, csípte a szememet, mire köhögés jött rám. Faszomat, nem kell ez nekem, és eldobtam a félig szívott csikket. Talán jobb lenne, ha leinnám magam, az segítene.

Tudtam, hogy a közelben van egy szolid kocsma, még a debütálás előtt felléptem itt jó pár alkalommal. Az ajtón belépve csendes zene fogadott, és kicsit megváltozott a hely. Kulturáltabb lett. A pulthoz léptem és rá sem nézve a mögötte állóra csak kértem egy dupla whiskyt.

- YoonGi ....? – hallatszott egy bátortalan hang, mire felnéztem.

A srácok nem értettek egyet YoonGival, aki most egyedül maradt. Kérdés, hogy milyen következménye lesz a veszekedésnek? ....


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Ne engedd el a kezemWhere stories live. Discover now