4

690 43 5
                                    

- YoonGi -

- MinSuk ....

- Öregem, ezer éve nem jártál erre! Ja persze, ez a hely már nem Agust D-nek, vagy Suganak való – vigyorgott - Mi szél fújt erre?

- Ez elég hosszú történet – mondtam számat félrehúzva, miközben belekortyoltam a közben megkapott italomba. Mit belekortyoltam, mint a sivatagi vándor aki rég nem jutott folyadékhoz, felhajtottam az egészet egyszerre.

- Húha .... azt hiszem ez tényleg hosszú történet – és lassan töltötte a következőt. Ismert, fiatalabb koromban rengeteg éjszakát lehúztam itt akár fellépéssel, akár haverokkal. Vártam, hogy felfedezzenek. Hát ..... sikerült.

Tudtam, hogy benne megbízhatok, ezért kiöntöttem neki a szívemet. Ő sem adott nekem igazat, és ezzel csak azt érte el, hogy valami odabenn rohadtul szúrni kezdett. Hogy enyhítsem az ismeretlen érzést, egyre több ital folyt le a torkomon, mire végül akadozott nyelvvel és egyre jobban lecsukódó szemekkel tudtam a beszélgetést folytatni. Aztán magával rántott a sötétség.

- Írói szemszög –

MinSuk meglepve hallgatta YoonGi történetét, és egyre jobban szomorodott el a hallottakon. Hogy beleavatkozott egy társa szerelmi életébe, és ezt most tönkretette, megbocsáthatatlan volt. Nem értette, hogyan hihette azt mindkettőjükről, hogy ők melegek? Hiszen ő is követte az életüket, látta a fotókat, a videókat, de nem gondolta róluk egy percig sem. Ha valaki, hát ő biztos meg tudta állapítani. MinSuk ugyanis ..... valóban meleg volt.

Hallgatta, hogy barátja kiöntse a szívét, néha válaszolt, de tudta, ez most egy hosszú monológ. Próbálta lassítani az ital töltögetését, de YoonGi követelte a következőt. Mikor már összeakadt a nyelve, és nem mindig értette mondókáját, majd lecsukódó szemekkel borult a pultra, sóhajtva fellélegzett.

- Barátom, ezt nagyon nehéz lesz helyrehoznod ....

YoonGi zsebéből elővette a telefonját, és kikereste NamJoon számát. Alig jelzett, már fel is kapták a vonal másik végén.

- YoonGi .... hol az istenben vagy?

- NamJoon? MinSuk vagyok a Black Dragonból. Azt hiszem van egy kis probléma ....

- NamJoon  –

Nem tudtam, hogy mit csináljak. Nem gondoltam, hogy majd valaha is ilyen nehézségekkel kell szembenéznem, és próbáltam kitalálni, vajon más hogy reagálna erre. Leaderként igyekeztem összefogni a srácokat, bár ezzel nem volt soha gond, hiszen jóban-rosszban mindig összetartottunk, sosem voltak ilyen méretű nézeteltérések. De ez most ....

Először Jimin rohant el, majd YoonGi is. Jimin biztos a dormba ment, de az a forrófejű rapper .... Mi a fasznak avatkozott bele Jimin életébe? És egyáltalán így! Ő komolyan azt hitte, hogy ezek ketten melegek?! Néha tényleg voltak kétértelmű megjegyzéseik vagy viselkedtek félreérthetően, különösen az utóbbi időben, de bassza meg, ezt szinte el is várták tőlük! Kimondottan ilyen beállításokat kértek a fotózáson, a koncerten, mert a rajongók őrjöngtek értük. Két szerencsétlen, akik azt csinálták amit mondtak nekik, aztán a háttérben meg csak röhögtek egy nagyot. Ez az idióta meg komolyra vette?

Ez az első komolyabb affér, amit nekem kell majd elsimítanom. A kurva életbe, feladták a leckét elég keményen.

A próbának vége volt, hogy ketten is távoztak. Nem szóltunk, csak fogtuk a cuccunkat és hazamentünk. Jimin otthon volt, mert HoSeok és JungKook azonnal a szobájukba mentek és rátaláltak, ahogy az ágyon fekve sírt. Baszd meg, YoonGi, tudtam, hogy ki fog borulni! Ő a legérzékenyebb közülünk, aki soha nincs megelégedve magával, és most ez nem hiányzott. Figyelnünk kell rá, nehogy baj legyen. És ekkor még nem tudtam, hogy ezt mennyire komolyan kellett volna vennünk.

Jin a konyhába ment, hogy összeüssön valami vacsorát, ezzel is elfoglalta magát, Taehyung meg a kanapéra telepedett, és egymás után váltogatta a csatornákat a tévén.

- Jimin? – kérdezte a visszatérő JungKooktól.

- Eléggé kivan ..... sírt .... – felelte megtörten a maknae.

- Bemegyek hozzá, beszélek vele – és már ugrott is. Ők ketten a legjobb barátok voltak, és Tae sejtette, hogy most rá van szükség.

Semleges dolgokról beszélgettünk a nappaliban, míg ínycsiklandó illatok szálltak felénk a konyhából. Jin csodás dolgokat tudott produkálni rövid idő alatt, és úgy gondoltam, egy jó kis vacsora mellett majd visszatérhetünk a problémára. Rosszul hittem.

Tae még mindig Jiminnel volt, ezért Kookie ugrott, hogy kajálni hívja őket. De csak egyikük jött vele.

- Jimin?

- Azt mondta, nem éhes ...

Levágtam mérgemben az evőpálcikákat az asztalra. Tudtam, hogy ez lesz, bassza meg YoonGi. Nem elég, hogy így is folyton diétázik, mert mindig kövérnek tartja magát, most meg bánatában nem fog enni. Ha legyengül, kitekerem a szőke bajkeverő nyakát, az biztos.

- És YoonGi? Egyáltalán itthon van?

- Nincs.

Na fasza, még ez is. A stúdióban lehet?

Próbáltunk nyugodtan vacsorázni, de láttam, hogy mindenkit ugyanaz a dolog foglalkoztat. Mi van, ha Jimin összeomlik? Lopva sandítottam JungKook felé, láttam, hogy feszült ő is, folyamatosan rágta a szája szélét. Persze, hiszen egy társunk azzal gyanúsította meg, hogy szerelmi viszonyt folytat egy másik társával. Badarság, basszus! Rá is figyelni kell, mert ő is képes befelé fordulni, és egyedül nem tudja ezt leküzdeni.

Órák óta üldögéltünk a nappaliban, mikor megcsörrent a mobilom és YoonGi nevét írta ki a készülék. Azonnal felkaptam.

- YoonGi .... hol az istenben vagy?

- NamJoon? MinSuk vagyok a Black Dragonból. Azt hiszem van egy kis probléma ....

Ismertem MinSukot és a helyet is, ahol dolgozott. YoonGi szárnypróbálgatásának színhelye, mielőtt az ügynökséghez került. Amit hallottam, ledöbbentett. YoonGi síkrészegre itta magát. Jinnel és HoSeokkal azonnal autóba ültünk és a helyszínre siettünk. Sírhatnékom volt a látványtól. A kemény, nagypofájú swag a pultra borulva aludt, matt részegen.

- Kösz, hogy vigyáztál rá .... És MinSuk ....

- Tudom. Nem fogom senkinek elmondani. Ismersz.

Még egyszer megköszöntem, majd YoonGi két karját nyakunkba akasztva HoSeokkal próbáltuk a kocsiba tuszkolni.

A dormba érve a többiek készségesen segítettek ezt a hülyét ágyba dugni. A biztonság kedvéért odakészítettünk egy tálat az ágy mellé, ha esetleg szükség lenne rá. Holnap kurva nehéz napja lesz.

Most nagy a zűrzavar, YoonGi is elpanaszolta búját-baját MinSuknak. Hogyan lesz tovább?


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Ne engedd el a kezemWhere stories live. Discover now