~Oglinda din care sunt clădită refuză să fie curată. Asta pentru că nu regret nimic. Tot ce am facut a fost pentru că am vrut. ~
Anomaliile gândurilor se restrâng într-un întreg se împart în părți și se risipesc în vânt. De ce vântul bate când eu nu pot merge? Când îmi iau sufletul în mâini și alerg, simt că stau pe loc și că tot ce fac e să mă întorc în același loc. Nu m-am dat niciodată bătută și dacă m-am dat a fost pentru că am murit pe interior și nimeni nu-și dădea un gram din el să-mi salveze viața. De ce acum? Fiindcă nu atunci.
Gust din singura mea alinare care o găsesc după multe abateri de la drum. Deși merg defapt nu merg și deși vreau să ajung undeva unde nu am fost vreodată simt că mă pierd și nimeni niciodată nu o să-și dea un gram din el să-mi salveze viața. Ști ce zic?
Salvez viața unor săraci dând din viața mea, dar nu s-au mai întors după mine când eram aproape de candela Domnului. Nu și-au mai întors privirea. De ce ești bun? Doar de dragul de a nu fi râu. Nu se merită n-auzi? Nu...nu se merită.
Adun câte un zâmbet de la fiecare persoană fericită inclusiv de la mine și donez tuturor care plâng. De ce plâng? În viață poate să fie orice mai rău decât răul.
Surpind teama mea de a fi bună încă o dată cu un om, dar sunt moale și simt mila cum mă prostește pe față. Suport durerea infernală ce-mi zdrobește sufletul odată cu plăcerea după ultimul "Mulțumesc" spus răgușit. Ultimul fiindcă de azi vreau să am grijă de mine. De azi vreau să mă intereseze de mine.
De aceea îl iau în brațe și-i șoptesc cuvinte dulci în diminețile târzii de vară. De aceea adorm cu telefonul apins sub bărbie crezând că mă va suna în prag de seară. Alerg cu El prin vise ca pentru prima oară și dacă mă întrebi de ce-L iubesc, nu știu ce să-ți răspund de aceea tot ce știu să fac e să-l aștept în prag de seară. Încă-L aștept...
D-aia mă privesc în oglindă și văd altă oglindă fiindcă eu nu-s defapt eu.. eu-s El,Ea,Voi. Trăiesc prin altcineva în nici un caz prin mine și fericirea mea trece prin Voi chiar și atunci când nu sunt bine. Dezamăgită alerg după alte vise noi fiindcă sunt doar o oglindă. Reflectă-ți fericirea-n mine și lasă-mă să-ți dovedesc că și mâine va fi bine, fiindcă ești aici. Sunt aici și dau totul pentru fericirea Ta chiar dacă Tu nu te riști.
YOU ARE READING
Printre gânduri ca prin rânduri
Non-FictionScurte povestiri simțite și trăite pe propria-mi piele. Am sperat să ajut oameni citindu-mă, să fiu alaturi de suflete și să aduc garanția că nimeni nu e SINGUR.