ÎN PIEPTUL MEU DA-N PIEPTUL TĂU

1 1 0
                                    


Eu nu-ți mai caut dorul.

Și-mi reiau Raiul din mine pas cu pas și-mi deschid venele cu pulsul ce mă saltă. Tu nu mă simți? Nu mă simți cum mă zbat în pieptul tău ca o epavă mă las în jos sperând. Să speri e ultima dorință sau dorința e ultima speranță. LUPTĂ. Luptă pentru mine te rog, luptă pentru tine mă rog. Mă rog să fii bine.

Riști să pierzi tot ce ai petru o clipă? Riști. Asta te face puternic sau slab? Îmi rup rana făcând-o mai adâncă-n pieptul meu dar în pieptul tău îți bat. Mă simți acum? Eu nu mă joc cu tine, eu nu mă joc! Și-nchid și deschid răni fără să mă gândesc. Pierd ultimul gând, pierd ultimul drum, te pierd pe tine prin fumul ăsta ce-mi iese din pieptul meu dar din pieptul tău. Ști ce zic?

Și-ți bat în piept ca un ceasornic, nu-ți sunt cronometru, eu sunt ce vrei tu să-ți fiu. Eu sunt ce vrei tu să fiu. Luptă pentru ultima mea răsuflare în lupta pe care o continui să te fac să zâmbești. Lupți cum lupt?

Încerc să-ți prind genele ce-ți cad dar nu mă bagi în seamă, tu nu mă recunoști, refuzi să mă privești. Privește-mă acum! Privește-mă acum sau pleacă. Și pleci capul timid. De ce nu-mi vorbești, și-adun florile ce-mi sunt aruncatate, și-mi iau buchetul plin de ură și-l trântesc violent pe pătură.

Cândva spuneai că-mi cauți dorul, că eu nu mă gândesc, că-mi pierd timpul fără tine și niciodată nu plătesc. Cândva spuneai că nu îmi pasă, d-aia zâmbesc. Spuneai că fericirea nu-i din tine și că nu pentru tine trăiesc. Cândva m-aveai prima pe listă, spuneai că te iubesc, îmi spuneai că nici măcar o clipă nu o să mă urăști. Dar ce faci? Ce faci? Spune-mi ce faci acum? Ce se întâmplă atunci când tu crezi prost și tot ce am făcut am făcut cu un rost? Tu nu vezi. Nu vezi că nu-mi meriți dorul.

TU ce faci când eu-ți caut dorul disperată, când nu vreau să pierd o clipă pentru altă clipă? Mereu ai crezut că EU. Dar TU? Ști ce zic? Că-mi sfâșii inima-n pieptul meu dar în pieptul tău. Că-mi simt cusurul și nu-ți mai simt dorul, eu nu-mi mai văd viitorul, d-aia aștept. Eu nu-ți mai caut dorul prin pături sincere dar pline de minciuni. Minciuni sincere, numai tu ști ce vreau să spun. Nu-ți mai caut dorul prin patul ăsta plin de scrum, unde cândva ne atingeam trupul fără vre-un alt tip de gând. Eu nu mai vreau să-ți caut dorul împiedicându-mă de trecut. Stau mereu la sol și tu niciodata nu m-asculți. M-asculți?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 09, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Printre gânduri ca prin rânduriWhere stories live. Discover now