Măcar un sărut.

6 2 0
                                    


Sertarul unui raft deschis. Întuneric. Întuneric și lumină. Doar lumină, probabil prea puțin spus doar lumină. Alarma unui ceas vechi de aproape douăzeci de ani pornește dement. Cutremur violent. Mă trezesc din vis. Cutremur al corpului deasemenea. Cearceafuri murdare pline de mine, de tine, de gândaci, moluște, pământ. Atat de mult pământ... murdar. Veioza licăre. Se sparg borcane goale și sunt forțată să calc pe cioburi. Faianță zgâriată. Scaun rupt. Oglinda spartă pe jumate, într-o jumate mă văd ștearsă în cealaltă mă văd incompletă. .T U. Pași pe tavan. Răsuflări aruncate. M-am pierdut de tine. Mi-ai aprins o jumate din viață. Mi-ai înflorit stări. . Î N F L O R I T. Flori uitate, arse. .T R A N D A F I R I.

Șoapte ascunse. Țipete obscene. .N U T E P I E R D E A C U M. Unghii înfipte în pereți, în pereții mei ce-mi poartă frici. Și tu îmi purtai frici în palmă. Atingeri în fugă ce dau în tăieturi. Durere. .P L Ă C E R E. Doar un sărut... Îmbrățișări pierdute. Cuvinte uitate. .P R O M I S I U N I. Arme ale sufletului, armuri ale trupului. Un fel de... un fel de... .A N C O R E.

Unghii rupte, înfipte în carne crudă. Glas pustiu. Piele sfâșiată și mestecată. Alergare ușoară pe un teren de pietre... murdar, deloc curat. Tu ești curat? .E Ș T I C U R A T. Fructu pasiunii. Amar- dulceag. ( Oare ști despre ce-ți vorbesc? E vorba de .P A S I U N E. ) Măcar un sărut... Durere a toracelor prea puternică. Fum ce-mi îneaca plămânii, îmi îneaca și ochii. Nu te mai văd. Nu te mai văd. Nu te mai văd... am obosit. Caută-mă ca să mă gasești. Ia-mă cu tine. Ia-mă. . D E P A R T E. Daruiește-mi: Măcar un sărut.

Numele tău. Privirea ta . Zâmbetul tău. Ochii ăia. LA NAIBA CU OCHII ĂIA! Pașii tăi. Mândria ta. Vocea ta. Corpul tau. Mângâierea ta. Șoapta ta. Mireasma ta. Seriozitatea ta. Gustul tau. Sărutul tău. Pielea ta. Simplitatea ta te face ieșit din comun. Ești ieșit din comunul meu. Ieșit din tipar. Ești ce ești. Sunt ce ești. .L U C R U R I S I M P L E. Puritatea ta. Secretele tale. Starea ta de azi e starea mea de-acum. Divinitatea ta. Nu te pot numi un om special. Nu s-au inventat încă cuvinte prin care să te descriu. Mă joc de-a v-ați ascunselea cu frica, tu observi? Observi că tot ce-ți cer e... Măcar un sărut...

Lumânări topite pe podea. Pe podea se află viața mea. Întinsă pe podea, întinsă-n poala ta, mă simt așa mică pe lângă tine. Așa mică... Totul e fragil. Tot ce-ating se sparge. Tot ce privesc se retrage. . D E Z A S T R U. Mi-e frică. Mi-e frică. Mi-e frică. Mi-e... mie mi-e dor de jocul buzelor ce ardeau. D-aia ard pădurile și casele și stările. . A R D E. Arde tot ce ma înconjoară. Ard tot ce mă-nconjoară. Ard în oglinda asta fără tine lângă mine. Salvează-mă acum sau mai încolo. Nu există acum ori niciodată. Nu există niciodată acum. . C U R Â N D. Doar un sărut...

Tu ai înflorit în mine trandafiri, plăcerea promisiunilor ancorate-n tine. Nu te pierde acum! Ești curat și plin de pasiune d-aia și pleci departe fiindcă lucrurile simple se descifrează mergând chiar dacă totul-n mine arde și e un dezastru sper să te întorci cuând.

MĂCAR UN SĂRUT ÎȚI CER!

Printre gânduri ca prin rânduriWhere stories live. Discover now