Oli laupäeva õhtupoolik ning ma läksin jalutama oma väikese vennaga.
"Kutsu see poiss ka, kes söömas käis meil, õde," ütles Joss.
"Miks sa teda tahad?" küsisin imestunult.
"Ta on nii kena ning naljakas," vastas ta naerdes.
Ohkasin ja võtsin oma telefoni välja ning valisin tema numbri. Korra mõtlesin, et kas hellata või mitte kuid siiski helistasin talle. Peale paari kutsumist ta võttis vastu.
"Jaa," vastas uimane hääl.
See oli hästi armas lihtsalt. Kas ma olen juba peast hulluks minemas?
"Hei, mina siin, Arabella. Mul selline küsimus, et kas sa minu ja mu väikese vennaga õue viitsid tulla? Ta tahtis, et kutsuksin su," rääkisin talle.
Ta muigas. Sellest oli nii hästi aru saada.
"Miks sa ei ütle, et sina tahad ka tegelikult?"
"Mine perse. Tuled või ei?" küsisin vihaseks minemast juba.
"Tulentulen, kus te olete?" küsis ta nüüd vastu.
"Tule konsumiparki," vastasin.
Panin kõne ära ja pööritasin silmi.
"Ta tuleb varsti," ütlesin vennale.
Ta ütles, et tore ning me läksime kiigele. Panin muusikat meile ja kiikusime. Panin oma silmad kinni ja laulsin laulu kaasa. Ma ei kuulnudki, kui keegi tuli.
"Sa laulad väga hästi, muideks," ütles mehine hääl.
Tegin silmad lahti koheselt.
"Umn aitäh," vastasin talle piinlikusest.
Mu vend läks kallistama kutti.
"Lähme randa niisama," ütles Joss.
Kõndisime kolmekesi randa siis.
"Ma läksin tüdrukuga lahku," ütles ta kurvalt.
"Tean," vastasin.
"Kuidas?"
"Sest mina ütlesin su tüdrukule, et sebid mind."
"No mida vittu sa tegid? Sa rikkusid mu kõige parema suhte ära," ütles ta nutma hakates.
Ma kohkusin. Frank ja nutab?
"Oh... anna andeks.." vastasin talle kurvalt.
Jõudsime randa. Ma istusin kiigele sinna ja kutid mängisid ja jooksid ringi. Mul läks tuju kurvaks. Ausalt. Ma ei tahtnud seda ära rikkuda. Mul tuli sõnum. Vaatasin, kes see oli ning see oli võõras number.
Võõras: Ma ei arvanud, et sa päriselt ka nii kena oled
Vaatasin ringi, kuid ma ei näinud kedagi. Vastasin sõnumile.
Mina: Kes sa oled? Tule siia, kui sa mingi pervert ei ole.
Vastust ei tulnud. Üks kena kutt kõndis minu juurde. See oli instagramis see Stennu juu.
"Hei, ma olen Sten," ütles kutt naeratades.
"Arabella," vastasin talle samaga.
"Võib istuda siia?" küsis ta.
Noogutasin ja ta istus.
"Kõik korras?" küsis ta.
"Ei," laususin vaikselt.
"Mis juhtus?"
"See kutt seal, kes mu vennaga mängib. Ma rikkusin ta suhte ära, kuid samas ta sebib mind, aga ta on mu crush," vastasin.
"Abadiii. Miks sa ei räägi talle oma tunnetest?"
"Sest ta ei vasta samaga."
"Aga kust sa tead? Mul oli sama lugu, noh tegelikult ma olen gei. Mulle ka meeldis üks poiss, aga ma ei julgenud talle öelda, kuid ma rääkisin talle oma tunnetest ja ta vastas samaga," rääkis kutt.
Nii ilus poiss ja gei?
"Sul on õigus, peaks rääkima jah. Ma teen seda õhtul," vastasin talle.
"Tore, aga ma pean minema nüüd. Oli tore kohtuda sinuga, Arru," ütles ta.
"Sinuga ka, Stennu," vastasin.
Ta tõusis püsti ja läks. Kutid tuli tagasi minu juurde.
"Kes see veel oli?" küsis vend.
"Üks sõber," vastasin.
"Okei, ma tahan koju minna nüüd," ütles mu vend.
Noogutasin ja hakkasime koju minema. Mu kodu juures jooksis vend tuppa. Ma jäin õue korra. Rääkida või mitte?
"Aitäh sulle," ütles kutt.
"Mille eest?" vastasin.
"Lõbusa õhtupooliku eest," ütles ta naeratades.
Ta on nii kena. Pimedas tulevad ta näojooned kõik ilusti välja ja see on väga ilus lihtsalt. Vaatasin maha ja ohkasin.
"Heei, mis on?" küsis kutt mu käest.
Mul jooksis pisar ja siis järgmine ja järgmine. Ta pani oma näpu mu lõua alla ja tõstis mu näo püsti.
"Arabella, mis juhtus?" küsis ta murelikult.
"Anna mulle andeks, et ära rikkusin su suhte," vastasin talle vaikselt.
"See ei ole sinu süü, et me lahku läksime. Järelikult pidigi see nii minema," vastas ta.
Ohkasin.
"Sa meeldid mulle." ütlesin.
*********
Mis juhtub edasi? Apppii, tahaks ka juba teada, aga tegelikult mina juba tean... oma mõtetes ;) Sina saad selle teada kuuendas peatükis. Hoia silmad lahti <3
JE LEEST
Printsess 3
Romantiek"Printsess 3" on viimane osa Printsessi raamatule. Üks neiu tahtis, et teeksin ja eks ma üritan siis :))