2. peatükk

346 31 4
                                    

Kõndisin klassi. Mu crush oli seal, sest ta käib meie klassis. Ma vaatasin teda ja meil tekkis korra silmside. Pöörasin pea ära korra. Kell helises ja õpetaja tuli klassi. 

"Täna vaatama filmi,  istume kõik paaridesse," ütles õpetaja.

Mu koht kohe läks kinni, see oli loomulikult mu crush. Ma polegi ta nime öelnud veel? Aa ta nimi on Frank. Õpetaja pani filmi käima. Selle filmi nimi oli "Teismelise eluiga" Nagu mida asja? Proovisin rahulikult vaadata seda, aga ma ei suutnud, kuna tundsin vahepeal Franki pilku endal. Pöörasin lõpuks tema poole.

"Ega mina pole film," ütlesin talle.

"Oled küll, võtaks lausa popcorni juurde," vastas ta muiates.

"Debiilik," laususin.

"Aga ma ikkagi kaitsesin sind instas," ütles ta solvunult.

"Ei oleks pidanud, saan ka ise hakkama," ütlesin nähvates talle vastu.

See poiss ajas mul närvid nii üle, et ma lahkusin tunnist. Läksin vetsu ja istusin maha ning võtsin telefoni kätte. Tegin endast selfie ja panin selle instasse. (järgmises osas on selfie)

Kuulsin kuidas vahetundi läks ning tõusin ise ka püsti ja läksin järgmisesse tundi. Inimeste pilgud olid mulle suunatud, aga ma ei saanud aru miks. Istusin klassis oma kohale ja siis tuli mu juurde Frank.

"Kuule, sul on pükstes auk," lausus kutt.

"Ma ei usu sind," vastasin talle suvalt.

"Ära usu siis, aga ma hoiatasin," naeris ja ta läks oma kohale. 

*peale tunde*

Kõndisin kooliuksest välja, kui keegi järsku hõikas.

"Ou, sul on pükstes auk ju, hahahaha," 

Frank oli mu läheduses ja ma jooksin ta juurde.

"Sa ei valetanudki?" küsisin.

Ta noogutas.

"Perse perse perse, ma pean ruttu koju saama nüüd," vastasin talle.

"Ma annan sulle oma suure pusa seljast ja pane selga, too homme tagasi," ütles ta.

Ma ohkasin ja noogutasin. Ta andis ja ma panin selle selga. Tänasin kutti ja läksin koju. Ta pusa lõhnas niii kuradima hästi. See on nüüd küll kindel, et ta võib unistada oma pusa tagasisaamisest. Kui ma koju jõudsin, siis vahetasin riided ära, aga pusa jätsin selga. Läksin istusin teleka ette ja hakkasin seda vaatama. 

*******

Suured vabandused, et osa ei ole kirjutanud. Mul tulid lähiajal nii suuri probleeme, et oli vaja nendega tegeleda. Neid probleeme on ikka veel, aga ma üritan vahel ikka osa teha. 

Printsess 3Where stories live. Discover now