Emps tuli just Jossule järgi ja ma hakkasin süüa tegema. Uks käis peagi ja sealt tuli Frank.
"Ma sain varem tööt ära," ütles kutt.
Muigasin ja kallistasin poissi.
"Ma igatsesin sind juba," vastasin talle põsemusi tehes.
"Ole kell 18.00 valmis ja me läheme restorani," ütles kutt silma tehes.
Itsitasin. Tegin süüa edasi ja istusime laua taha.
"Kuidas reis oli?"
"Ah igav ilma sinuta."
Naeratasin talle. Kui meil söödud sai, siis Frank pidi välja minema ning mina läksin pesema. Kui mul sai pestud, siis hakkasin meiki tegema ja end sättima. Frank oli ka vahepeal koju tulnud ning riide end pannud. Kui me olime valmis, siis me läksime restorani. Seal me sõime kõhud täis ja rääkisime natuke ning siis istusime autosse. Poiss sõitis kuskile ilusasse kohta, aga mulle ta seda ei öelnud. Kõndisime ühe kaljuni ning me jäime seisma.
"Kallis, ma olen sind armastanud nii kaua aega ja ma ei suuda elada ilma sinuta. Sa oled mu päike taevas. Sa oled mu õhk, ma lihtsalt ei tea, mida ma ilma sinuta teen. Kas sa tuleksid mulle naiseks?" küsis Frank põlvili laskudes.
Mul tulid pisarad silma ja ma noogutasin ja hüppasin sülle talle. Ta pani mulle sõrmuse sõrme ning suudles mind.
varsti varsti
tagged: @minabelike
98k likes
@princess: palju õnne pisikesed
...see others 6543 comments
4 kuud hiljem
my lil wifey
tagged: @minabelike
99k likes
234 467 comments
**********
Ja ongi lõpuks kõik. Vabandust, et osa ei ilmunud pikka aega. Liiga kiired ajad olid eksamitega jne.. :)) Aitäh, kes viitsisid seda raamatut lugeda :)
DU LIEST GERADE
Printsess 3
Romantik"Printsess 3" on viimane osa Printsessi raamatule. Üks neiu tahtis, et teeksin ja eks ma üritan siis :))