"Emps, kuule, kas ma võin endale minna uusi riideid ostma?" küsisin emalt.
"Muidugi mine, me tuleme ka äkki kaasa?" küsis ta.
Ma noogutasin vastuseks. Panime kõik riide, mina, paps, emps ja Joosep ehk Jossu. Istusime kõik oma imeilusasse Audisse. Sõitsime kaubamajja ning me läksime emaga eraldi poodidesse, sest poisid ei viitsinud oodata meid nii. Nad läksid ka eraldi. Kõndisime uisuväljast mööda ning ma nägin seal oma crushi oma tüdrukuga. Ma ohkasin.
"Mis sa ohkad siin?" küsis ta uisuväljale vaadates.
"Ah ei midagi," vastasin talle naerdes.
"Jaja, armunud oled?" küsis ta vastu.
"Lihtsalt tühine meeldimine," vastasin talle ohates.
"Kuule tütreke, ära muretse, küll ta ükskord märkab seda," rääkis ta.
Noogutasin ja läksime H&M. Me ostsime lõpuks väga ilusad riided ning kooliballi jaoks ühe imeilusa kleidi. Kui me koju jõudsime, siis ma läksin oma tuppa ning proovisin riideid selga ja mõnest tegin isegi pildi, mille ma panin instagrami.
"Tsauki"
5464 likes
@kiireuss: kole nagu uss
@tumblrboy: @kiireuss, fak u, ta on väga kena neiu
@kiireuss: tao ona tolgus
@tumblrboy: mida sa mõlised siin? mine ime oma ema tissi ja ole vait
See on armas, et mu crush kaitseb mind, aga nagu milleks? Ta isegi ei tea mind, me pole rääkinud ka väga.
*********
Siin on esimene osa. Ma ei tea, võib-olla on algus igav, aga ma luban, et see läheb aina põnevamaks :3 kuidas teile see tundub muidu?
YOU ARE READING
Printsess 3
Romance"Printsess 3" on viimane osa Printsessi raamatule. Üks neiu tahtis, et teeksin ja eks ma üritan siis :))