Franki POV
Me istusime Arabellaga üksteisel nii lähedal. Ma tahtsin ta enda kaissu täiega võtta, aga ma ei julgenud. Lõpuks ma lihtsalt panin oma käe ta seljatagant ja tõmbasin ta enda vastu. Ta läks korra pingesse, aga kui ma paitasin ta pead, siis ta läks rahulikuks tagasi. Vaatasime seda seriaali kolm tundi. Tüdruk oli vajunud mu õlale magama. Panin telku kinni, võtsin ta endale sülle ja viisin ta üles voodi. Panin talle teki ilusti peale ja vaatasin teda. Ta on imeline. Tegin ta otsaette musi ja ütlesin vaikselt: "Tudu hästi printsess!" Läksin ise alla tagasi. Viskasin end diivanile pikali ja proovisin uinuda, aga ma ei saanud.
Jälgisin lage. See oli kummalist värvi ja seal olid nagu mingid tähed. Proovisin aru saada.
Ü
T
L
ET
A
L
L
EM
I
D
AS
AT
U
N
N
E
DMida vittu, kas ma olen hulluks läinud ja kujutan endale seda ette? See on küll haige juba. Tõusin püsti ja kõndisin kööki. Istusin laua taha. Mõtlesin mida teha. Järsku olin juba Arru uksetaga. Läksin sisse. Ta magas nagu ingel. Vaatasin teda natuke aega.
Arabella POV
Jookse, Arabella!
Ta jõuab sulle järele kohe!
Tal on nuga käes!
MINE ÄRA! MINE ÄRA!Tundsin kuidas ma üles ärkasin hingeldades. Frank oli mu juures.
"Tss, kõik on korras," ütles ta mulle vaikselt.
Ohkasin.
"Miks sa siin oled?" küsisin temalt
"Mulle meeldib vaadata kuidas sa magad. Sa magad nagu ingel," ütles ta mulle vastu sosistades.
Me olime väga lähestikku. Ta pani oma huuled õrnalt minu omadele. Ma läksin suudlusega kaasa.
"Sa meeldid mulle nii kuradima palju, Arabella!"
Ma kohkusin. Ausalt. See tuli mulle ootamatult. Aga ma saan talle samaga vastata.
"Sa oled meeldinud mulle üle kahe aasta ja ma ei saa sind oma peast välja," vastasin talle.
Ta naeratas mulle ja ma kallistasin teda. Ta võttis mu kaissu ja me jäime magama.
*******
❤❤❤
YOU ARE READING
Printsess 3
Romance"Printsess 3" on viimane osa Printsessi raamatule. Üks neiu tahtis, et teeksin ja eks ma üritan siis :))