Mu ema kutsus mind ja Franki külla neile, seega me otsustasime minna. Frank pidi mille kella kolmeks järgi tulema. Mul on täpselt viisteist minutit aega. Ma olin üpris valmis ka juba. Vaatasin veel telekast NCIS kriminaliste. See viisteist minutit möödus üpris kiiresti. Uksel oligi kuulda juba koputamist. Läksin uksele ja seal ta seisis. Ma naeratasin ja kallistasin teda. Ei, me ei ole koos veel.
"Sa näed kena välja," ütles ta mulle.
Vastasin talle samaga ja istusime ta audisse. Meil läks umbes viis minutit kui me kohale jõudsime. Lasime uksekella ja ootasime. Ukse avas mu väikevend. Kallistasin teda. Tema taha tulid juba mu vanemad.
"Tsauki," ütlesin neile.
"Hei noored," vastas mu isa.
Läksime sisse. Frank andis mu emale lilled ja veini. Mu isaga surusid nad kätt. Mina muidugi kallistasin neid. Läksime elutuppa. Jossu istus kohe Franki sülle. Frank hakkas teda kõditama. Mu ema tuli snäkkidega tuppa ja isa veinipokaalidega.
"Ma ei saa juua, ma olen autoga," ütles Frank.
"Te saate siia ja ööseks jääda, kui vaja. Arabella tuba on ikkagi alles ju," lausus ema naeratades.
"Ma arvan, et see hea mõte jah," vastasin.
Isa valas veini pokaalidesse ja andis need meile.
"Nonii, kuidas siis teil läheb? Frank, kuidas sul läinud on?" alustas isa jutuga.
"Minul on väga hästi läinud, hea on see, et ma nüüd tagasi olen," rääkis poiss.
"Te olete koos?" küsis mu ema.
"Veel ei ole," vastasin neile.
"Issand ma mäletan, kui sa olid hull selle poisi järele seni kuni ta ära oli. Nutsid, ootasid teda, vaatasid ta pilte, ei tahtnud kedagi teist," naeris ema.
Mul oli ausalt piinlik nüüd.
"Mina igatsesin ka Arabellat väga," lausus Frank mind vaadates.
Ma punastasin.
"Õde, ma tahan ka endale tüdrukut. Sama ilusat nagu sina," ütles Jossu.
Me naersime kõik. Kokkuvõttes oli väga tore õhtupoolik. Vaatasime telkut, mina istusin Franki kaisus.
"Me läheme magama ära isaga ja paneme Jossu ka magama," ütles mu emps.
Ma noogutasin ja nad läksid. Natuke aega oli vaikus ja siis helises Frankil telefon.
"Jaa?"
"...."
"Misasja? Mul ei ole tüdrukut ju."
"..........."
"Mida fakki? Ma pole temaga maganudki, ta ei saa olla. Tõestust pole, siis ma ei usu. Ma ei ole temaga tegemist teinudki. Ta valetab lihtsalt!"
"........"
"Ei koti, head aega!"
Ta pani telefoni lauale.
"Kes see oli?" küsisin temalt.
"Ühe tüdruku ema. Ütles, et see tüdruk on minust rase, kuid ei ole. Ma pole ühegi tüdrukuga olnud koos selle kahe aasta jooksul. Ühe tüdrukuga olin ainult, aga see oli ainult paar päeva. Ma meeldisin ühele tüdrukule seal, kuid tema mulle mitte ja nüüd ajab kärbseid pähe lihtsalt," ütles ta ohates.
"Mmm ma ei oska kommenteerida," ütlesin talle.
"Kõik on korras lihtsalt seni kuni sa usaldad mind," vastas poiss.
Ma noogutasin. Ta tegi musi mulle otsaette ja ma naeratasin omaette. Lõpuks läksime meie ka magama. Me pidime ühes voodis magama. Kui me teki alla läksime, siis ta võttis mu endale kaissu ja ma uinusin tema kõrval.
***********
Shittt happpeeenss xD
YOU ARE READING
Printsess 3
Romance"Printsess 3" on viimane osa Printsessi raamatule. Üks neiu tahtis, et teeksin ja eks ma üritan siis :))