Buna eu sunt Anne Black si sunt sefa mafiei Black. Am 17 ani si sunt din Romania. Imi place sa cant si sa desenez. Sunt orfana de la 12 ani. Gata despre mine creca nimaniu nu ii pasa acuma hai sa incepem .
Asa arat eu:Sunt in noua mea casa din California. Iei acha sa vad cum mut mafia aici dar de asta se ocupa Jack mana mea dreapta.
Maine incepe scoala si trebuie sa ma prefac ca sunt o tocilara. Partea cea mai naspa e ca o sa trebuiasca ca sa am si o familie. Ca na sunt minora. Si o sa trebuiasca sa ii protejez si pe ei nu doar pe mine. Maine vine familia aceea sa ma ia. Si dabi m-am mutat!!!
Nici nu imi mai desfac bagajele, imi fac cereale cu lapte si ma duc sa mananc in camera de zi. Este seara deci fara deci dupa ce manac plec la culcare. Zis si facut.
Dimineata ma trezesc din cauza alaremei care nu imi da pace. Imi fac rutina si plec la scoala. O sa trebuiasca sa fac pe tocilara cuminte in loc sa ii multilez si măcelăresc daca ma enerveaza. O sa merg pe jos astăzi. Scoala nu este departe de casa mea. Ajung la scoala si ma invarti prin ea ca sa sau de biroul directorului. Unde dracu este?! Mai ma invarti 4 min si sau de el. Intru si imi iau orarul si restu si ma îndrept in spre clasa. O sa mor încet va zic. Am găsit clasa si intru. Toți se uita la mine ca la felu 14.
Prof:-Tu trebuie sa fi fata cea noua?!
Eu:-Da.
Prof:-Te rog sa te prezinti.
Eu:-Buna eu sunt Anne Black dar puteți sa imi spuneti An, imi place sa cat si sa desenez.
Prof:-Te rog aseazate in ultima banca ca este libera.
Eu:-Ok.
Ma așez in banca si profa începe sa vorbească nu știu ce ca nu sunt atenta ma gândesc cum e Jack de panicat in momentul asta. Asa face mereu cand e la conducere a mafiei se panichează tot. Liniste a imi este distrusă de profa care tipa la mine ceva.
Prof:-Domnișoară vad ca nu sunteti atenta ia treceri la tabla si faceti acest exercițiu!
Eu:-Ok.
Ma duc la tabla si încep sa scriu si sa rezolv exercițiu acesta de căcat. In 5 min am terminat.
Eu:-Gata!
Prof:-Deja?
Eu:-Da.
Prof:-Nici tocilari de a 12-a nu o rezolva asa repede! Cum ai putut?
Eu:-Cu talent! Acuma ma pot duce inapoi la banca?
Prof:-Da.....
Ma întorc inapoi la banca mea si ma pun cu capu pe banca. Imi este somn!!!!
Peste ceva timp se suna de ieșire si ma duc sa imi iau cărțile pt următoarea ora. Avem engleza. Ajung la dulapul meu cu nr. 666. Ca sa stiri eu l-am ales pe acesta. De ce? Pt ca sunt putin emo. In fata mea se aseazate un baiat si începe sa vorbească. Dar il ignor.
El:-Avem o noua tocilara in scoala! Tia mancat pisica limba?! Uitate la mine cand vorbesc cu tine!!
Ma apuca cu 2 degete de barbie si se uita in ochi mei dupa se sperie putin si pleca. Nu știu de ce se sperie dar in fine.
Perspectivă lui Tom (Bad boy)
Ma duc la noua fata si am auzit ca e tocilara, cerca o sa imi bat joc putin de ea. O vad la dulap si ma duc in fata ei si încep sa vorbesc.
Eu:-Avem o noua tocilara in scoala! Dar ma ignora. Tia mancat pisica limba?! Nici de data asta nu ma baga in seama. Uitate la mine cand vorbesc cu tine!!
O apuc cu 2 degete de barbie si ma uit in ochi ei. Are niste ochi negri si reci care te onoare prin inauntru, are niste ochi de criminal. Ii sau drumul usor speriat si plec. E ceva ciudat la ea. Trebuie sa ma duc la engleza, of am cu baba aia uracioasa, nu o suport mereu imi tine morala. Merg in clasa si sau de ea, se pare ca avem ora cu ei. Este singura in banca ma așez langa ea, dar nu ma baga in seama. Vine profa si începe sa predea.
Parca ora asta a durat un mileniu imi vine sa mor!!!!
Perspectivă lui Anne.
Sau terminat orele alea in sfarsit si plec acasă. Intru in casa si vad o femeie de vreo 40 de ani si un bărbat de vreo 43 de ani.
Eu:-Voi creca sunteti parinti mei adoptivi?!
Femeia:-Da draga. Eu sunt Marta Withe si el e soțul meu Willam Withe! Incantai!
Eu:-Si eu sunt la fel. Eu sunt Anne Black. Eu am deja bagajele facute, deci nu trebuie sa ma așteptați!
Marta:-Bine draga. Noi suntem afara la masina te așteptat si pe tine.
Urc si imi iau bagajul si plec către masina. Urc in masina si imi deschis teledonul sa vad ce mesaje mai am. Majoritatea de la Jack care a zis ca vine la 19:00 sa imi aducă masinile si motoarele. Nici unu dintre noi nu scoate un cuvânt pe drum.
Peste ceva timp masina se opreste in fata unei vile frumoase si cobor din masina si intru in casa ultima. Pe canapea mai era un baiat mai mare decat mine creca fratele meu vitreg.
Marta:-Adam am ajuns!
Adam:-Tu trebuie sa fi Anne?
Eu:-Da. Si tu creca Adam?
Adam:-Dap. Acuma hai sa îți duc bagajele in camera.
Eu:-Mersi.
Mergem pe scări in sus pana Dan de un hol mare cu multe usi. Am intrat pe o usa, cand am intrat am dat de o camera frumoasa.
CITEȘTI
O orfana
ActionAnne este o fata care a trait pe cont propiu de la 12 ani. Ea este sefa mafiei Black, face curse si este cea mai buna. Dar este si o tocilara.