Cand ajung acsa imi parchez masina si ma duc in camera mea. Ma schimb in.
Cobor jos unde este Mada cu Fulg in brate.
Mada:-Ii e foame!
Eu:-Ii dai tu de păpică?
Mada:-Normal....... Acuma cine vrea sa pape?
Ii dau biberonu cu la pe lui Mada si ea il hraneste pe Fulg. Awww, e asa drăguță Fulg. Acuma tre' sa fac si eu ceva de mancare, ca stomacu cere.
Ma duc in bucatarie si imi fac o plăcintă cu mere.
Dupa ce am dat foc la bucatarie terminat plăcintă de mancat. Iam dat si lui Mada. Creca o sa ma duc la culcare. O iau pe Fulg si merg in camera mea. Ma bag in pătură si ea peste mine.
Dimineata ma trezesc si imi fac rutina. Astăzi plec in excursie. Ma îmbrac cuDa stiu sunt de toci. Dar merg la scoala.
In cateva minute ajung la scoala. Ma duc in sala de sport unde o sa imi spună ca apuc cu Tom. Ajung in sala de sport si ma pun intr-un colt. Tom avea mana in ghips si era cu bad boy scoli, Mada chiulea, Zyan e la parinti lui, iar eu stau singura.
Directorul:-Copii! Liniste, acuma o sa va spun cu cine apucați..... Bun Ale cu Razvan, Florin cu Marius.......... Tom cu Anne.......
Tom venea in directivă mea cu un zâmbet cat Cina. Trebuie sa ma preface suparata.
Tom:-Ce noroc. Sa picam amândoi. Nu-i asa?
Eu:-Numai noroc nu e asta. Acuma hai ca pleacă autocaru fara noi.
Nu mai zice nimic si mergem la autocar. Ma așez in fata langa un profesor. Mai exact lanag profu de mate.
Dupa 2 ore de mers am ajuns la niste cabane pt 2 persoane.
Sunt dragut e nu pot sa neg. Imi despachetatez bagajul. Astăzi putem sa facem tot ce vrem.
Tom:-Si unde te duci?
Eu:-Nu te interesează.
Tom:-Bine. Si sa ști ca mia placut atuncea cand ai omorât toți paznici.
Eu:-Daca nu faci vei avea aceeasi soarta.
Tom:-.....
Eu:-Vezi ca ști. Acuma pa.
Tom:-Pa.
Ies de acolo si ma duc creca la o plimbare prin padure. Suna relaxant. Intru in padure este întuneric. Imi place! Merg cu muzica data la maxim pe telefon. Ajung la un lac si ma pun pe mal. Creca o sa fac o baie. Bine ca am luat costumul de baie. Bravo Anne cine dracu face baie intr-un lac la 15 grade? Taci constiinta proasta.
Costumul meu de baie
CITEȘTI
O orfana
ActionAnne este o fata care a trait pe cont propiu de la 12 ani. Ea este sefa mafiei Black, face curse si este cea mai buna. Dar este si o tocilara.