A trecut saptamana asta asa lent. Hai sa va spun ce sa întâmplat. Tom nu se mai poarta urat cu mine, asta e ciudat. Max tot încearcă se ma recistige. Si Jack ma protejează de caini ăștia in calduri.
Astăzi e balul. Dimineata ma trezesc si imi fac rutina. Trebuie va vin in rochie. Nu suport rochile!!!
Asta este rochiaAcestia sunt pantofi.
Machiajul
Parul.
Fara culoare. Eu am parul castaniu.
Creca o sa imi iau masina.Da creca merge. Nu o sa il mai astept pe fratimo.
Merg cu 200km la ora. Ba dar încet mai merge masina asta. Bine ea printre peste 400km la ora. Ajung la liceu. Imi parcez masina cu un drift perfect. Toți se uita cine cobora din masina. Ies din masina, nimeni nu ma recunoaște. Baieti ma fluierau si ma dezbracau din priviri, iar fetele ma omorau. Il vad pe Jack cu Bad boy scoli. Si ma duc la el. Cum ma vede ma ia in brate.
Jack:-Ce face pitica mea?
Eu:-Bine.
Tom:-Cine e papusa.
Jack:-Daca imi mai spui asa de bat ca o sa te refuze 5 spitale. Si ea este Anne.
Un baiat:-N-are cum.
Eu:-Stai un minut.
Imi scot ochelari. Sincera sa fiu nam nevoie de ei. Si mi pun. Dupa toți rămân masca. De odată vine un baiat si le zice baietilor.
El:-Veniti sa vedeți ce masina e afara!
Mergem afara si ne arată catre masina mea. Si ii fac cu ochiul lui Jack. Creca sa prins de plan.
Jack:-Imi a duci si mie încărcător ul tau de la telefon?
Eu:-Bine.
Sa prins de plan. Ma duc la masina si imi iau încărcător ul. Baieti se uita la mine mirati.
Daniel(Bad boy) :-Asta e masina ta?
Eu:-Nu, e copilul meu. Si daca o atingeți măcar cu un deget va rup mâinile si va bat cu ele. Mam facut inteleasa.
Ei dau din cap afirmativ.
Rares(fratele lui Tom) :-Tu ai permis?
Eu:-Da, de la 15 ani. Dar de ce?
Rares:-Eu am 18 ani si inca nu am permis.
Eu:-Asta e viata. Acuma hai sa Mergem!
Ei dau decat din cap si ma urmează. Suntem in sala de bal. Si directorul vine la microfon si începe sa vorbească.
Dir.:-Acuma e timpul dansului. Baieti alegeți o fata cu care dansati.
Toți bad boy se uita la mine. Dar decat Jack a avut curaj sa spună ceva.
Jack:-Imi faci onoarea sa dansezi cu mine?
Eu:-Normal.
Ceilanti ofteaza lung si cauto câte o fata cu care se danseze. Pe fundal se aude piesa
Si noi incepem sa dansam vals. Eu cu Jack luam lecție de dans de la 10 ani.
Perspectivă lui Tom.
Am vrut eu sa o invit la dans, dar Jack mia luat inainte. Eu sunt cu o fata nici măcar nu stiu cum o chema. O vad cum începe sa danseze. Se pricepe. Noi incepem sa le facem loc. Suntem strans într-un crec si ii provin cum dansează. Baieti salviau dupa ea. Dupa ce termina dansul toți ii aplaudam.
Perspectivă lui Anne
Am terminat de dansat si toți ne aplauda. Dar de ce?
Peste 3 ore se termina si balul acesta. Este seara. Si vreau sa stau o noapte la mine acasa nu la parinti mei vitregi.
Eu:-Jack!
Jack:-Da piticot.
Baieti bufnesc in ras dar le arunc o privire demnă de criminal si se opresc imediat.
Eu:-In seara asta facem maraton de filme?
Jack:-Normal. Mai ști cand face am asta săptămânal. Baieti veniti?
Ei:-Da.
In gașcă de bad boy sunt: Jack, Tom, Rares, Daniel.
Eu:-Eu conduc.
Jack:-Doamne ajuta, nu vreau sa mor. Stau in spate.
Rares:-De ce?
Jack:-O sa vedeți.
Urc la volan si baieti urca in masina mea. Jack deja este speriat si inchide ochi. Plec cu 200 la ora. Baieti deja ma înjura. Fac slanong printre masini. Cad este soseaua libera accelerez la 400km pe ora. Dar sunt oprită de politie. Baieti stau muți si nemiscati. Politistul imi face semn ca cobor geamul. Cand cobor geamul zambestul politistului dispare.
Politistul:-Nu tu!
Eu:-Va fost dor de mine?
Politistul:-Nu.
Eu:-Si cum mai e sefu?
Politistul:-Inca in comă. La ce bataie iai dat.
Eu:-Ordinului de restricție sa ridicat?
Politistul:-Nu. Tot nu ai voie in sediul de politie. Acuma paa!!
Eu:-Pa.
Ridic geamul si plec. Am 400km la ora. Ajung acasă si ma duc sa bag masina in garaj. Baieti condusi de Jack intra in casa mai exact in camera de zi. Ma duc si eu.
Daniel:-Ce iai facut sefului de politie ca e in comă.
Eu:-Ma injuraturi de mama si l-am bătut.
Rares:-Si ce cautai in sediul de politie.
Eu:-Aaaaa. Jack ajutama!
Jack:-Parca ai calcat 2 oameni cu masina.
Eu:-A da.
Toți in nafar de Jack se uita la mine.
Eu:-Ce e?
Tom:-Mai sunt in viata?
Eu:-Nu. Au murit pe loc.
Tom:-Si nu ii ai pe constiinta?
Eu cu Jack incepem sa radem iar baieti se uita la mine terifiati.
Rares:-Eu ma duc la baie.
Eu:-A doua usa pe stanga.
Perspectivă lui Rares.
Merg catre baie. Intru in baie dar greșesc usa. Cand vad in ce camera am dat am ramas terifiati. Era o camera plina cu pistoale, cutite si bombe. Iau câteva pistoale si ma îndrept catre canapea.
Perspectivă lui Anne
Rares vine de la baie dar vine cu pistoalele mele. Ma mânca in cur sa il las singur.
Rares:-Ce sunt astea?!
Tom:-Pistoale. Anne?!
Eu:-Sunt de decor.
Rares:-Da o camera plina cu pistoale de decor. Daca sunt de decor trage cu unu.
Si imi da un pistol. Of. Nu stiu ce sa fac sa le spun sau nu.
Eu:-Bine nu sunt de decor.
Tom:-Dar ce faci tu cu atatea pistoale?
Daniel:-Nici nu ști sa tragi cu el.
Jack:-Spunele. Sunt de incredere. Si daca spun ii omoram.
Eu:-Of. Bine, hai se stergem memoria.
Jack:-Ok.
Ei:-Ce!
Ii apucat de mana si ii lovesc într-un punct sensibil(nu acel punct sensibil) care se afla dupa cap. Si leșină. Ii punem pe canapea. Eu ma duc si inchui toate ușile in care nu au voie. In câteva minute trebuie sa se trezeasca. O sa uite ce sa întâmplat acuma 30 de min. Adică faza cu pistoalele.Sper sa va placa cartea mea. Lasativa parerilebin comentari. Votatim cartea daca va place!
CITEȘTI
O orfana
ActionAnne este o fata care a trait pe cont propiu de la 12 ani. Ea este sefa mafiei Black, face curse si este cea mai buna. Dar este si o tocilara.