A trecut o luna de cand sunt aici. Of imi vreau viata inapoi. Reguli peste reguli.
Dimineata ma trezesc si imi fac rutina si ma duc la inchisoare pardon scoala. Ies din casa si ma duc pe jos la scoala. Pana ajung eu la scoala hai sa va spun ce sa întâmplat in ultima luna.
Jack era gata sa moara nu intrebati, eu am castigat o suma frumusica de bani, am devenit tocilara scoli, Adam nu ma mai baga in seama de vreo saptamana. Ajung la scoala si ma duc la dulap, dar usa imi este trantita de catre Tom. Futui morți masi de copil futut de soarta obsedat sexual!! Ce dracu mai vrea?!
Tom:-Ce faci toci?
Eu:-Ni.. imic....
Trebuie sa ma preface in continuare, o nu era deja mort.
Tom:-Tia mancat pisica limba?!?!
Eu:-Nu.....
Tom:-Imi dai si mie tema?
Eu:-Bine.......
Tom:-Asa ma gandeam si eu.
Iam dat temele lui Tom si am mers la ore. Ma pun in ultima banca singura. Ma pun cu capu intre mâini sa dorm. Aseară am avut transport si am venit pe la 04:00 dimineata. Nu stau mult ca linistea imi este distrusă de catre Tom care se aseazate langa mine. Il ingor pe prost si ma pun iar la somn, dar prostu nu ma lasă sa dorm.
Eu:-Ce vrei?! Spun rece si plictisit a in aceleași timp.
Tom:-Ai prins glas. Si nu vreau nimic, aici a fost singurul loc liber.
Imi ridic capu si ma uit in toata clasa. A avut dreptate, nu mai este niciun loc liber. Si imi pun capu iar printre maini. Profesoară intra in clasa si preda lectia. Peste 10 min vine la mine. Ce mai vrea cotoroanta asta?!
Prof:-Domnișoară vad ca nu prea sunteti atenta la ora ma!
Eu:-Doamna nu prea ma simt bine.
Prof:-Bine. Atunci dute acasa.
Eu:-Mulțumesc.
Imi fac ghiozdanul si plec. Cand vreau sa plec ceasul începe sa licare, înseamnă ca cei de la mafie au dat de probleme. Fug repede din clasa la sala de sport care era goală.
Perspectivă lui Tom.
O vad pe Anne cum pleca pleacă din clasa fugind. Bine asta e ciudat.
Eu:-Doamna pa pot duce la baie?!
Prof:-Bine.
Ies din clasa si o vad cum fuge la sala de sport. Ce dracu cauta acolo. Ma ascund dupa usa si o vad cum vorbește cu o hologramă care iese din ceas. Ce?!?!
Anne:-Ce sa întâmplat?!
Hopa a prins glas.
??:-................
Anne:-Futui altaru si mormântul masi!!!! Ce dracu mai vrea si el?!?!
A învățat sa vorbească urat. Bine asta este ciudat!!!
Anne:-Dar nu l-am impuscat in RIO?!?!
Stai, stai, stai știe sa folosească pistolul. Si a fost in RIO?!!
??:-..................
Anne:-In cinci min sunt la voi.
??:-....................
Anne:-A, bine deci ne intalnim la fostă mea casa. Pa!
??:-......
O so urmăresc pe fata. Este ciudata rau. Ce dracu ascunde?!?! O vad cum pleacă pe geam si ia un motor de al baietilor. Știe sa meargă pe motor?! O vad cum urca si pleca. Urc si eu pe motor meu si plec dupa ea. Face slanong printre masini si creca are 200 la ora. Dapi ma tin dupa ea si o aud tipand!
Anne:-Ba!!! Dar încet mai merge!!
Încet?! Încet?! Are 200 la ora. Ce dracu?! Of am pierduto.
Perspectivă lui Anne
Creca Tom ma pierdut. Da stiu, l-am vazut pe Tom cum ma urmarea. Nu prea se pricepe la spionat.
Ajung la fostă mea casa si intru acolo era Jack cu catva baieti sincer sa fiu nu prea ii stiu cum ii chema.
Ei:-Buna sefa!
Eu:-Buna. Jack!
Jack:-Da sefa!?!
Eu:-De ce sa întors Max?!
Jack:-Nu stiu.
Max e fostul meu iubit. Dar mam despărțit de el cand am aflat ca el mia omorât parinti. E un monstru!!!
Eu:-Jur, ca o sa mor încet!
Jack:-Linistestete! Nu o se întâmplă nimic! De acuma o sa fie cineva mereu cu tine la scoala!
Eu:-Esti prost, sau ce ai?! Cum sa vina cineva cu mine la scoala?! Nu imi este frica nici de moarte, dar de el!
Jack:-Faci cum vrei. Dar sa ști ca o sa ma mut la scoala ta! Zice cu un zâmbet tamp pe fata.
Eu:-Minunat!
Jack:-Stiu!
Eu:-Hai sa va zic planul! Voi doi o sa il cautari pe Max, dar sa nu spuneti la nimeni din mafie! Iar tu Jack, cand il gasesc baieti o sa vi cu mine si o sa incheem treaba. Deci maine vi cu mine la scoala?
Jack:-Dap.
Am mai vorbit ceva, si dupa am plecat acasa. Intru in casa si pe canapea il vad pe Tom cu Adam care vorbeau. Trec pe langa ei nepăsătoare dar la ce noroc am eu Tom ma observa.
Tom:-De cand te astept!
Eu:-.......
Urc in camera si ma pun pe pat si încep sa citesc. Dar fix cand deschid carte pe usa intra Tom.
Eu:-Ce vrei? Spun rece.
Tom:-Reauo. N-am voie sa imi vad colega de la engleza.
Eu:-Nu. Acuma pleacă!
Tom:-La scoala esti altfel.
Eu:-Cum?
Tom:-Timidă.
Eu:-Sunt la mine acasa. De ce sa fiu timidă?
Tom se pune in pat langa mine. Prea aproape de mine.
Tom:-Dar de ce ai furat momotru lui Sebi?
Eu:-Cine?
Tom:-Un prieten de al meu. Acuma spune!
Eu:-Creca mai confundat. Eu nu stiu sa Merg cu motorul. Dabi pot sa Merg cu bicicleta.
Tom:-Atunci ale cui sunt masinile alea scumpe din garaj?!
Eu:-Le-am primit cadou.
Tom:-De la cine?
Eu:-Dar unde sunt eu? La interogatoriu?! Acuma pleacă din camera mea.
Tom:-Bine.... Dar nu scapi tu asa usor!
Tom iese din camera nervos. Iar eu ma alun de citit in continuare.
Dupa o ora de citit ma schimb in ceva mai lejer.Cobor jos sa imi iau ceva de mâncare. Dar cine este pe canapea si se uita la mine ca la felu 14? Ai gihit Tom!
Eu:-Pe ce planeta esti?!
Tom:-Pe planeta adomenului tau!
Eu:-Perversule!
Tom:-Mi se spune des.
Imi iau ceva de mancare si plec inapoi in camera mea si incui usa. Ma apuca de teme si o sa ma uit si la un film.
Sa facut sera iar eu trebuie sa dorm. Iei. Ma pun la somn cu gândul la copii (masinile si motoarele) mei. Ce dor imi este de ei.
CITEȘTI
O orfana
ActionAnne este o fata care a trait pe cont propiu de la 12 ani. Ea este sefa mafiei Black, face curse si este cea mai buna. Dar este si o tocilara.