Capitolul 2

388 13 2
                                    

    Jack imi duce copii casa, iar eu ma duc in bucatarie. Unde Marta ma aspteapta cu restul familiei la masa. Ma pun pe scaun si încep sa manac din paste. Am terminat de mancat si m-am apucat de teme. Urc la mine in camera si încep sa scriu.
     Dupa 30 de min am terminat si pe usa intra Adam. Se pune pe pat si începe sa ma priveasca si imi spune.
Adam:-Te-ai acomodat cu locul?
Eu:-Da. Dar nu cari ani ai?
Adam:17. Si sunt in liceu cu tine.
Eu:-Off. Hai sa îți spun ceva.
Adam:-Ce?
Eu:-La scoala nu ma cunosti eu nu te cunosc. Eu vreau sa fiu o toci si nu vreau sa îți stric reputația.
Adam:-Dar nu o si mio strici, pt ca nu vei mai fi o tocilara!
Eu:-Ba da. Mie imi place ca sunt o tocilara.
Adam:-Am vazut cum t-ea singnit Tom.
Eu:-Si?! Cine se crede el buricul pamantului, ma doare fix in cur de el.
Adam:-Dar nu t-ea speriat?!
Eu:-Nu!!!
Adam:-De ce, esti cumva din piatra nu ai sentimente?!
Eu:-Am avut!
Adam:-Acuma de ce nu mai ai?!
Eu:-Cum dracu mai vrei sa am sentimente sau teamă cand m-am vazut parinti inpuscati chiar in fata mea!!!!!!?!!?!!
      Deja tipam sa ma auda si china. O lacrima mi sa scurs dupa mai multe si plânge am. Adam se uita la mine mirat si trist si dupa pleacă din camera mea. Sunt asa suparata. Unde dracu ii sacu de box cand ai nevoie de el?! Ma duc la bagaj si iau sacul de box si il agat de tavan si încep sa dau in el. Stau si lovesc sacul de box de 15 min si mâinile imi sangereaza. Merg jos la bucatarie unde era Marta care spală vasele. Ma duc la frigider si imi pun un pahar de suc.
Marta:-Ce ai pățit la mâini?!
Eu:-Am cazut.... 
Marta:-Hai sa te bandajez. Ma pune pe canapea si aduce trusa de prim ajutor si începe sa imi bandajeze mâinile. Dupa ce imi bandajeaza mâinile imi aduce un pahar de suc.
Eu:-Nu e nevoie sa va obositi atâta pt mine.
Marta:-Of.... Draga nu ma obosesc, am grija de copilului meu. Tu ai plâns,  cumva?!
Eu:-Asa......  Pai.... Nu!
Marta:-De ce ai plâns?!
Eu:-Dar n...... Nu mai are, rost bine am plâns.
Marta:-De ce?
Eu:-Mi-am amintit de parinti mei si moartea lor.
Marta:-Gata acuma ne ai pe noi.
     O iau in brate si ea ma strânge tare.
Ma întorc inapoi in camera mea si strâng sacul de box plin de sange si il sub pat. Dupa ma așez eu pe pat si încep sa citesc.
     Dupa ce terminat de citit cartea observ ca e 22:00 seara si ma pun la somn. Stiu o data cu gainile, dar sunt obosita.
      Dimineata ma trezesc si plec la scoala. Ajung la scoala si ma duc la dulapul meu sa imi iau cartile de română. Am auzit ca avem un prof nou. Si ce e tanar si frumos. Dar nu ma interesează. Ma duc in clasa si ma așez in ultima banca. Si imi bag castile in urechi. Si astept, astept, astept...... Of dar mult ii mai ia. Dupa 2 min intra profesor ul in clasa si e Alex!!!! Ce mama dracu cauta asta aici?! Mai ales ca profesor! Hai sa va explic cine e Alex, el este dusmanul meu cel mai mare, dar nu stiu ce i am facut. El crede ca i am omorât mama. Dar e prost rau copilului asta.
      Începe să se uite si sa ne analizeze pe toți pana vine la mine.
Alex:-Hopa peste cine am dat!
Eu:-Inca o bataie de cap!
Alex:-Si bătaia asta de cap o sa dispară încurând. Îți promit.
        Vine la urechea mea si imi sopteste„Ne vedem dupa ore ” Si pleacă inapoi la catedră. Toata ora ne arunc am priviri urate. Dar tot eu am reușit sa il speriat mai mult. Ora se termina iar eu ies prima din clasa si ma duc grabita in spatele școli sa ma linjstesc. Imi aprind o țigară si încep sa fumez. Stau cu capu pe spate si ma uit la cer..... Dupa ceva timp țigară imi zboara din mana si il vad pe idioți de Tom. Eram decat noi doi.
Tom:-De ce fumezi?!?!
Eu:-De al dracu' si ambitioasa!
      Creca am depasit limita putin cam mult.
Tom:-Si ce relati ai cu profu de română?!
Eu:-Nu.... Am... Ni..cio rel.at..ie.
Tom:-Of toci! Ai uitat cum sa vorbesti, iar!!!!
     Rade de mine mereu. Of imi vine sa il împușc..... Continua cu batjocura pana cand se suna si alerg in clasa si ma pun in banca mea. Ii trimite mesaje lui Jack. Se pare ca la 20:00 trebuie sa fiu la sediu. In seara asta avem transport de arme.
     In clasa intra profa de mate si începe sa ne predea.
       Dupa ce se termina orele iar eu sunt singura in clasa si imi strâng cartile pe usa intra Alex. Ce dracu mai vrea?
Eu:-Ce dracu mai vrei?!
Alex:-Pe tine moartă!
Eu:-Dar o muie nu vrei?!
Alex:-Am uitat sa rad. Scuzama acuma hai sa disutam ca de la om la diavol.
Eu:-Ce vrei sa auzi?
Alex:-De ce mi-ai omorât mama?!
Eu:-Nu eu am omorato!
Alex:-Nu mai minți de ce ai facut o?
Eu:-Nu as face asa ceva in viata mea!
Alex:-Si sa te cred?!
Eu:-Da... Eu stiu cum e sa pierzi o persoană draga, si nu as face asta niciodata!
Alex:-Pe cine ai pierdut?!
Eu:-Ambi parinti la 12 ani. Si nu as face asta, am si dovezi!
Alex:-Hai sa le vedem!
     Imi iau telefonul si ii arta o înregistrare facute in casa lui. Acolo era mama lui si din spate vine un asasin care vine si o ucide si dupa lasă  indici care se îndreaptă catre mine.
Eu:-Fericit?
Alex:-Imi pare rau! Nu am vrut sa te acuz pe nedrept! Imi pare rau pt tot ce ti-am facut!
     Vine si ma strânge in brate si eu la radio meu il iau in brate. Isi mai cere scuze de vreo o mie de ori si pleacă.
    Plec si eu din clasa si ma duc acasa. In sfarsit casa dulce casa!

O orfanaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum