Dimineta ma trezeste un strigat din bucatarie care suna chair asa „Fututi motii masi de clatita!! “ Astai ii Jack. Astazi este zi de scoala
Imi fac rutina fara sa ma observe. Si ma inbrac in.
Il vad pe Jack cum „incearca " sa faca clatite si sar in spatele lui si strig.
Eu:-Ba imi dai foc la casa!!!
Jack:-Aaaaa!!!!!
Eu:-Cand ai venit?
Jack:-Aseara. Dar dormeai pe canapea si te-am dus in camera ta.
Eu:-Si ce vrei sa faci cu clatitele astea esuate la malul Dunari?
Jack:-Sa te hranesc.
Eu:-Dute si fa o cafea pt mine si una pt tine, ca de clatite ma ocup eu.
Jack:-Da sefa!
Eu:-Si cu mafia cum o mai duci?
Jack:-Stresant! Si o sa ramai aici de tot?
Eu:-Da. Nu ma mai mut!
Jack:-Atuncea mutam mafia aici.
Eu:-Ce mai buna idee. In plus nu prea te descurci.
Jack:-Nu sunt bun de sef.
Perspectiva lui Jack.
Nu stiu cum sa ii spun ca o plac. O sa raman aici cu ea. O vad cum face clatite acolo. Imi imaginez ca peste cativa ani o vad cu 2 copii si le dea de mancare. Si acei copii sa fie ai mei. Da stiu si ce ia facut Tom. Acuma este in coma la cat de tare lam batut. O merita. Nimeni nu are voie sa o atinga. Doar eu.
A terminat de facut clatitele si le pune pe masa si incepem sa le manacan. Dupa ce terminam ea se duce sus sa isi ia ghiozdanul. Iar eu incep sa spal vasele, peste cateva minute o vad cum coboara jos.
Plecam la scoala. In cateva min suntem la scoala vine si ma ia in brate si dupa pleaca la un grup de baieti. Acolo erau o fata care se creta cu un baiat. Cum mege la ei baiatul o ia si pe ea la cearta.
Gata asta ajunge in mormat daca sa se ia de ingersul meu. Ma duc la ei si ma bag in fata lui Anne.
Eu:-De ce te iei de An!?!
El:-Cine esti tu?!?!
Eu:-Un baiat. Acuma spune ce ai cu An?!?
Anne:-Jack lasal in pace! Vorbim acsa despre asta.
Ma ia in brate si imi sopteste la ureche un „multumesc“ dupa care este tarata de fata aia in scoala. Eu plec inapoi acasa.
Ma apuc sa fac curatenie. Spal vase, dau cu aspiratoru, sterg praful, etc. Dupa ce termin cu curatenie ma uit la ceas. E Inca devreme creca o sa duc la cumparaturi.
Perspectiva lui Anne.
Dupa ce mia luat Jack apararea in fata lui Mark, Mada ma taraste intr-un local mai retras.
Mada:-Cine era frumosu ala?
Eu:-Ala era Jack. Un prieten foarte bun.
Mada:-Iubitul tau?
Eu:-Nu.
Mada:-Unde sta?
Eu:-La mine. Creca in momentum asta face curat la cum il stiu.
Mada:-Imi faci si mie cunostinta cu el?
Eu:-Da. O sa vi dupa ore la mine acasa sa til prezint. Daca nu da foc la casa pana atunci.
Mada:-Pai?
Eu:-De dimineta a vrut sa imi faca o surpriza si a incercat sa imi faca clatite. Dar mai mult mia dat foc la bucatarie.
Mada:-Deci nu este un bun bucatar?
Eu:-Chair de loc. Acuma hai la ore.
Mergem la ore. Avem sport. Ba si avem un profesor de sport pervers rau.
Dupa ce se termina orele ma duc acasa. Cand intru in casa il vad pe Jack cum doarme bustean pe canapea. Ma duc lânga el si ii pun capu pe picioarele mele. E dulce cand doarme. Ii dau un pupic pe frunte si el se trezeste.
Cand realizeaza unde e sa ridica repede si se face rosu. Para nu am mai facut asta. Mereu ne alintam cu iubitele, iubito, ne pupam pe frunte frățește sau adormin unu pe celălalt.
Perspectivă lui Jack.
Sunt trezit de un pupic pe frunte si observ ca sunt cu capu pe picioarele lui Ann. Ma ridic imediat si ma fac rosu mai ceva ca o rosie. Ea se uita amuzata la mine.Asa arata Mada
Si asa arata Mark
CITEȘTI
O orfana
ActionAnne este o fata care a trait pe cont propiu de la 12 ani. Ea este sefa mafiei Black, face curse si este cea mai buna. Dar este si o tocilara.