Capitolul 4

333 12 3
                                    

Dimineata ma trezesc si plec la scoala. Acolo il vad pe Jack care se învârte prin scoala. Cand ma vede vine si ma ia in brate.
Jack:-Ce faci piticot?
Eu:-Vorbesc cu tine!
Jack:-Imi arati si mie unde e directorul?
Eu:-Normal. Ști pe cine avem ca prof de romana?
Jack:-Nu. Cine e?
Eu:-Este Alex. Dar acuma e de partea noastra.
Jack:-Ce bine e ca mi-ai spus! O nu il   l-am la bataie.
Eu:-Cavaleru meu. Acuma intra ca am ajuns!
Jack:-Da sefa.
     Jack intra in birolul directorului si eu il astept afara. Stau si stau si stau vati prins voi......... Dupa un miliard de ani vine si apare cavaleru.
Eu:-De ce tia luat atâta?
Jack:-Nu stiu. Acuma hai la dulapul 668.
Eu:-Langa la eu.
Jack:-Ai 667 sau 669.
Eu:-Nup. 666.
Jack:-Ti se potrivește.
Eu:-Mersi. Ce ora ai?
Jack:-Mate. Tu?
Eu:-Eu am Fizica. Ureazami baftă. Ca am ajuns la clasa ta.
Jack:-Mersi!
      Plec si eu la mine in clasa si ma pun in ultima banca ca de obicei. Cineva se pune langa mine. Sigur e Tom.
Eu:-Ce vrei Tom?
Max:-Dar cine zice ca sunt Tom?
Eu:-M...A...X
Max:-Exact iubito.
Eu:-Eu nu mai sunt iubita ta.
Max:-Deci ai pe altcineva. Cum ar fi Tom acela?
Eu:-Nu! Iac! Ala e la fel de perves ca tine.
Max:-Deci sa intelege ca sunt pervers?
Eu:-Da. Acuma pleacă.
Max:-Si sa vina un caine in calduri la tine? Nu prea cred.
Eu:-Nimeni nu vine la mine. Pt ca sunt toci. Acuma pleacă.
Max:-Nu. Eu stau aici iubire.
Eu:-De câte ori sa îți spun ca nu sunt iubita ta.
Max:-O sa fi.
Eu:-Nu. Nu o sa fiu iubita ta, acuma pleacă pana nu vine profa!
Max:-Prea tarziu. A venit profa.
     Profesoară se pune in fata clasei si începe sa vorbească.
Prof:-Saptamana viitoare o sa fie un mic bal. Unde se va dansa vals. Nu averi voie cu pereche. Perechi le se vot alege acolo.
Noi:-Da.
      Profesoară se aseazate la catedră si începe sa vorbească despre..... Cui ii pasa. Langa mine sta un violaror, criminal, perves pe nume Max. Il urăsc. Daca ma enerveaza il bat asa rau încât 5 spitale o sa il refuze. El nu știe cu chestii aia cu mafia si boxul vati prins voi.
     Ora se termina iar eu ies foarte repede din clasa si il vad pe Jack cum sta de vorba cu Bad boy scoli. Merg la el si il trage de mana sa vina.
Jack:-Ne vedem mai tarziu.
     Il trage mai departe intr-un colt si încep sa spun
Eu:-Max e cu mine in clasa.
Jack:-Ce?!
Eu:-Măcar nu știe ca sunt in mafie si cu cursele, boxul. Ce ma fac Jack?!
Jack:-Nu stiu. Ce ora ai acuma?
Eu:-Engleza. Tu?
Jack:-Tot Engleza. Acum hai la ora. Am auzit ca avem o cotoroanta înțepată.
Eu:-Da haide.
      Mergem in clasa si ma pun cu Jack in penultima banca amândoi.  Tom cu Max vot sa se puna ei, dar nu mai pot. Haha teapa fraietilor.
Perspectivă lui Tom.
Sunt in pauza si vreau sa ies din clasa dar cineva ma striga. Este colegu nou ce vrea.
El:-Tu esti Tom?
Eu:-Da. Dar cine întreabă.
El:-Max.
     Se apropo de mie si inchide usa. Eram singuri in camera.
Max:-Ba! Daca te mai apropi de Anne te bag in pamant!
Eu:-Dar cine esti tu?!
Max:-Viitorul ei iubit! Ea este a mea si numai a mea! Nu o dau la nimeni!
Eu:-Ea nu este un obiect! Si nu apartine nimanui!
      Pleacă suparat. Ea nu este un obiect, nu apartine nimanui! Esti gelos. Cine a zis asta? Constiinta ta! Nu tu din nou, si nu sunt gelos! Ba da, esti gelos. Te-ai îndrăgostit!! Eu nu am sentimente.
      Merg la ora de engleza vreau sa ma pun langa Anne dar e cu un baiat in banca. O vad cum rade si glumeste cu el. Dupa se iau in brate. Ce? Cine dracu e ala?! Aha esti gelos! Bine sunt gelos. Stiam eu!
       Ma pun langa o fata. Vreau sa vad ce reactie are........ Nimic, deci nu tine la mine. Insfarsit imi place si mie o fata si e nu tine la mine.
      Orele se termina si ma duc acasa. Intru in casa si ma pun pe canapea sa ma vait. Dar dragul meu frate nu ma lasă in pace.
Rares:-Ce ai frate?
Eu:-Ce sa am. In sfarsit imi place si mie o fata si ma respinge.
Rares:-Dragul meu de asta sunt eu aici,  sa te ajut la greu si gagici. Deci cine e norocoasă?
Eu:-Tocilara de la noi din liceu Anne.
Rares:-De ce o tocilara?
Eu:-E diferită. E rece cu toți dar si timidă, e mistieroas, ea cu totu e un secret. Si are un corp de zeiță.
Rares:-De unde ști ca are corp de zeiță? Spune cu o fata pervers a.
Eu:-Am fost la ea acasa sa o caut si mam întâlnit cu fratele ei vitreg Adam si am început sa vorbim. Si am vazuto cum intra in casa si mam dus dupa ea dar ma dat afara. Si mam dus iar la fratiso care nu a vrut sa zi ca nimic despre ea. Si am vazuto cand cobora pe scări. Si are patratele si e plina numai de mușchi. Avea pe ea un tricou peste buric si pantaloni mulati care in scoteau fundul in evidenta. Si are foarte multe cicaticii pe ea.
Rares:-Esti îndrăgostit pana peste cap. Artami o poza cu ea.
     Caut o poza cu ingerasul meu.

Rares:-Este frumoasa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Rares:-Este frumoasa.
Eu:-Este a mea.
Rares:-Măcar nu ai concurenta.
Eu:-Ba da. Au venit doi tipi noi care o stiu pe Anne. Unu Max care ma amenințat ca daca nu stau departe de viitoarea lui iubita ma omoara. Si unu Jack care se intelege de minune cu Anne a mea.
     

Asa arată Max.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
O orfanaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum