Ma pun peste el si vreau sa infig cuțitul in el dar ma opresc la cativa cm. Si ma dau jos de pe el.
Tom:-Mersi!
Eu:-.......
Ma uit la el cu dispret. Ma așez pe canapea unde e si el. Imi scot telefonul si il apelez pe Jack.
C.T.
Eu:-Jack!
Jack:-Da.
Eu:-Ai putea sa conduci tu mafia cateva luni poate un an?
Jack:-Da, dar de ce?
Eu:-Ma mut in alta tara. Ca o mimi vacanta!
Jack:-Unde te muți?
Eu:-Nu stiu. Mersi!
Jack:-Nai pt ce!
C. T. I
Plec de la Tom vara sa imi mai spun ceva. Nu inainte de al înjunghia in picior. Sa știe toata lume sa nu se puna cu Viperă Neagra. Creca o sa ma mut in Las Angeles (creca asa se scrie)
Imi fac un mic bagaj si imi cumpăr bilet care este peste 2 ore.
Am facut bagajele si ma îndrept catre areeoport. Urc in avion si ma pun pe scaun si imi bag castile in urechi. Creca o sa ma pun la somn. Langa mine se așeza un baiat de vârstă mea.
El:-Buna.
Eu:-Buna.
El:-Si cum te cheama?
Eu:-Anne, pe tine?
El:-Zyan. Încântat.
Eu:-Si eu. Si vi aici in vacanta sau te muți?
Zyan:-Ma mut. Tu?
Eu:-Tot la fel. Si cati ani ai?
Zyan:-18! Tu?
Eu:-17!
Am mai vorbit ceva. Dupa care a aterizat avionul am coborât si mi-am luat masina. Mam învățați minte trimite masina mai intai in alta tara nu pe tine. E si Zyan cu mine si saliva dupa masina mea.
Zyan:-E a ta?
Eu:-No e a lui Obama!
Zyan:-Deci sa intelege ca da!
Eu:-Hai urca!
Zyan:-De cand ai permis?
Eu:-15 ani!
Urcam in masina se pune langa mine. Mare greșeală. Pornesc masina si plec 200km la ora. Zyan deja ma înjura de toți sfinți.
Zyan:-Esti nebună?!
Eu:-Mi se spune des.
Accelerez la 400km pe ora si Zyan mai are putin si face infat. Ce pămpălău. Il duc la casa lui care e fix langa a mea.
Eu:-Ce noroc stam unu langa altul.
Zyan:-Da ce noroc stau langa o nebună.
Eu:-Mulțumesc.
Ma duc in casa mea si imi despachetez bagajele si imi fac ceva de mâncare.
Ce dor mia fost de orasu acesta. Da ma mai fost aici. Si aici am fost tocilara. Dar acuma se va schimba totul. Si aici eram tachinata de toți copii. Dar o sa le arat la toți cine sunt cu adevărată. Am plecat din acest oras din clasa a 9-a.
Imi fac de mancare clatite creca o sa il invitat si pe Zyan sa mănânce si el. Creca o sa il sun. Da ma numarul lui.
C. T.
Eu:-Zyan?
Zyan:-Da?
Eu:-Vi la mine sa mancam clatite?
Zyan:-Bine. Oricum nu prea aveam chef sa imi fac de mancare.
Eu:-Atunci misca lenesule!
Zyan:-Da sefa!
C. T. I.
Aranjez masa si dupa ma pun pe canapea si dau drumul la televizor. Peste cateva minute aud un ciocănit la usa.
Eu:-Misca!
Zyan:-Acuma.
Eu:-De ce nu ai intrat direct?
Zyan:-Pt ca ne cunoastem de cateva ore.
Eu:-Ok. Dar data viitoare intri direct.
Zyan:-Da sefa! Si face un semn militararesc.
Eu:-Hai aseazatea la masa.
Mergem amândoi la masa si Zyan cum vede clatitele sare la propriu pe ele sa le mănânce.
Zyan:-Si ai mai fost aici?
Eu:-Da. Am stat 4 ani aici.
Zyan:-Si inainte unde ai stat?
Eu:-In romanania pana la 12 ani. Dupa am venit aici, am stat pana la 16 ani si dupa am plecat in Las Vegaz.
Zyan:-Si parinti tai te lasă sa hoinaresti asa?
Eu:-Eu nu mai am parinti de la 12 ani.
Zyan:-Scuze daca te-am facut sa te simti prost?
Eu:-Nu îți cere scuze. Dar tu de ce ai venit aici?
Zyan:-Am fost plecat prin Rusia 1 an si acuma am venit inapoi. Dar nu îți stiu tot numele?
Eu:-Anne Black.
Zyan se face alb la fata cand imi aude numele.
Zyan:-Tu esti tocilara Anne?
Eu:-In persoană. Stiu nu ma mai recunoaște ți. Am scăpat de ochelari si cosuri. Si tu parca erai Bad boyul scoli care se lua mereu de mine?
Zyan:-Imi pare rau si pt asta. Dar mult te-ai mai schimbat. Dar cum te întreti?
Eu:-Sa zicem ca nu fac chestii chiar legale.
Zyan:-Ok...... Dar de ce ai venit inapoi?
Eu:-Ma luat o familie si cam mam saturat de ei si am fugit. Si îți plac clatitele?
Zyan:-Cele mai bune! Cat e ceasul?
Eu:-19:23. Dar de ce?
Zyan:-La 19:50 trebuie sa ma întâlnesc cu ai mei si nici curatenie nu am facut.
Eu:-Atunci hai sa mergem!
Zyan:-Ma ajuti?
Eu:-Nu! Te scot in oras! Logic ca te ajut!
Am plecat de la mine acasa la el. Si am început cu curatenia. Eu am spalat vasele am dat cu aspiratorul, iar Zyan a facut de mancare si a sters praful. Era si 19:50 iar eu am plecat la mine acasa. Fac si la mine curat si dupa il sun pe Jack sa il întreb daca totu este bine. Se pare ca la mafie este bine si ca familia mea ma dat in dispariție. Iei!
Sa facut seara si ma pun si eu la somn.
CITEȘTI
O orfana
ActionAnne este o fata care a trait pe cont propiu de la 12 ani. Ea este sefa mafiei Black, face curse si este cea mai buna. Dar este si o tocilara.