Po škole jsem chodila strašně ráda. U skříněk vždy postávali kluci z fotbalového týmu, kteří nápadně sledovali sexy dívky procházející kolem.
Samozřejmě jsem patřila mezi ně. Byla jsem jejich královna. A ještě k tomu kapitánka roztleskávaček. Každý moji dokonalost viděl. Čistě blonďaté lokny mi sahaly do půlky těla, byla jsem vysoká, štíhlá, modré oči taky nebyly na škodu. Nosila jsem úzké sukně nad kolena a módní trička, samozřejmě to doplňovala drahá kabelka Gucci. Občas jsem styl outfitu vyměnila za šaty a menší taštičku Michael Corse.
Jen dvěmi věcmi jsem se od ostatních dívek lišila. Místo časopisů Elle nebo Cosmopolitan jsem si nosila knížku Mléko a med, samozřejmě jsem ji nikdy neotevřela, nechtěla jsem vypadat jako nějaká ulítlá knihomolka, kterou nikdo nechce.
Jen tak jsem přemýšlela o novém gelu na nehty, když v tom jsem ho viděla. Úžasný kluk, zajisté single, postával u dvou nejhezčích kluků z fotbalového týmu. Musím ho sbalit, než se ukáže nějaká negramotná holka z nižšího ročníku a nacpe se k němu do Range Roveru. Musel to být Range Rover, jinak by se mi nelíbil. Můj kluk musí být aspoň z poloviny tak perfektní jako já.
Směle jsem k němu přišla. "Jsem Max. Max Swann. Přátelé mi ale říkají Mary Sue, protože se to lépe vyslovuje a zní to lépe. Přidej si mě na instagramu, jnenuji se tam MaryBadGirlSue. Ale nečekej, že ti hned přijmu žádost o sledování, nechci vypadat lehce dostupná. Ale pokud ji nedostanu do dnešní půlnoci, blokuji tě a nepočítej se mnou" usmála jsem se zářivě a odešla tak rychle, že nestihl nic říct. No jo, na kluky se musí takhle.
Na hodinách jsem se pořád hlásila, samozřejmě každá moje odpověď byla správná. Vždy jsem měla pravdu. Jak jinak. S dobrým pocitem jsem vyšla ze školy, nasedla do svého sytě žlutého Porsche bez střechy a odjela domů. Auta jsem měla dvě. Porsche a sytě červený Mini Cooper, střídala jsem je podle nálady.
Prostě perfektní systém.
ČTEŠ
Klišé nad klišé
RandomNapadlo vás někdy, co by se asi tak stalo, kdyby někdo smíchal několik klišé dohromady? Protože mě ano. A rovnou mě i napadlo, že bych to mohla zkusit sepsat. Takže se pohodlně posaďte, vezměte si sušenky nebo chipsy a ponořte se do jednoho velkéh...