Poprvé jsem jel na tábor a netušil, že se mi tam otočí život vzhůru nohama. Jel jsem s bratrem. Byl pro mě největší oporou a navíc byl hezký, takže jsem měl v plánu přes něj sbalit nějakou holku. Opravdu už jsem někoho chtěl.
Cesta probíhala v klidu. Jen jsem pořád pokukoval z okna autobusu, zda už jsme na místě. Auto jsme sice měli, ale když jedete v autě, tak nemáte šanci potkat lidi. K mému bratrovi si sedaly krásné dívky, proto jsme seděli odděleně. Doufal jsem, že si ke mně taky někdo sedne.
A teď to přišlo. Fakt sexy holka procházela uličkou a nebyl nikdo, kdo by se neotočil za její krásou. Najednou začala zběsile mávat, tak jsem taky zamával. Dívce se prohloubil úsměv a rychle vyrazila k mému místu.
"Chceš si sed-" chtěl jsem říct, že tu je místo, ale ona si mě ani nevšimla.
"Damone!" zavolala nadšeně na mého bratra, sedícího za mnou. Sedla si k němu a už se o něj opřela. Damon jí dal ruku kolem ramen. Potom na mě s nadějí kouknul, že tady určitě bude nějaká jeho další fanynka, která si k němu nebude moct sednout, tak si sedne aspoň před něj. Fakt útěcha. Nakonec si ke mně sedla nějaká stará paní. Nevadilo mi to, akorát mě štvalo, že za Damona si sedly další dvě kočky a celá čtveřice se smála, zatímco já poslouchal o tom, jak se stahují králíci z kůže. Ke konci vyprávění mi už bylo na zvracení, ale naštěstí jsme vystoupili. Spěšně jsem se rozloučil s dámou a vyklopýtal z autobusu. Damon se s každou dívkou rozloučil dvěma polibky na tváře.
"Ty jsi teda romantik" poznamenal jsem.
"Ale no tak, brácho, musíš si umět užívat!" poplácal mě po zádech tak, že jsem skoro ztratil dech. Zakašlal jsem, ale on se jen usmál.
"Jdeme lovit kočky" usmál se tajemně a s velkou taškou plnou věcí vyrazil ke vstupu do tábora. S kroucením hlavy jsem vyrazil za ním.
Stanovou chatku jsme sdíleli ještě s dvěma chlapci.
"Ahoj, jsem Stefan Salvátore a tohle je můj bratr Damon" usmál jsem se na oba chlapce.
"Jsem Harry Potter" řekl ten hnědovlasý a úsměv opětoval.
"Já jsem Draco Malfoy" představil se blonďák a podal si se mnou ruku.
"Doufám, že přijde ještě nějaká holka" rozhlédl se Damon po okolí.
"My holky neřešíme" řekl Draco a objal Harryho kolem ramen. Ten se jen zasmál.
Vypadali docela jako milí kluci.
Což nebyla úplně pravda.
Měli jsme nějakou večeři a rozdělení do skupin podle obtížnosti, a když se mělo spát, oba byli bdělí.
Totiž - snad celou noc se líbali na posteli nade mnou (byly tu dvě dvoupatrovky). Damon už kolikrát řekl, ať toho nechají, že chce spát, ale oni po chvíli zase začali.
Ráno byli čilí a vyspalí, zato my s Damonem jsme nechtěli opustit postel.
Ihned jsme šli za vedoucími, že chceme změnit chatku, ale všude jinde bylo plno. Vypadalo to, že budeme každý den spát někde venku.
Když jsme se po obědě vrátili do stanu, byl tam velký plakát, na němž bylo rudou lihovkou nakreslené srdce a v něm napsané Drarry forever.
A Draco s Harrym se líbali vedle něj, držíc v ruce lihové fixy, kterými to strašné dílo zhotovili.
To už jsem si začal opravdu myslet, že zas tak slušní hoši to nejsou.
Tenhle tábor bude teda něco.
ČTEŠ
Klišé nad klišé
De TodoNapadlo vás někdy, co by se asi tak stalo, kdyby někdo smíchal několik klišé dohromady? Protože mě ano. A rovnou mě i napadlo, že bych to mohla zkusit sepsat. Takže se pohodlně posaďte, vezměte si sušenky nebo chipsy a ponořte se do jednoho velkéh...