Lucien Sunbeam |3

86 14 0
                                    

"C-co?" vyhrkli jsme s Nickem najednou.
"Seženu si lepšího učitele" odfrknul si Nick.
"Nemůžu vyučovat někoho od základů" namítla jsem.
"Všechno jde, když se chce, dětičky moje" usmála se na nás učitelka. "Navíc je Lucien tak milá a upřímná, že mi vždy oznámí, zda u ní Nicholas byl či ne."
Nemuselo to být zas tak špatné, přece jen se mi líbil. Bude ale špatné ho přinutit chodit.
Nebo možná ne, když učitelka dodala, že třikrát nepřijde a bude vyloučený z jejích hodin, které potřeboval, pokud se někam chtěl dostat. Což chtěl.
V pátek jsem na chodbě potkala Nicholase a jeho partu. Šli jsme naproti sobě. Jen na mě mrknul a křikl: "Těším se na večer!"
Trochu jsem se začervenala, ale potom mi došlo, že myslí doučování. Jistě, vždyť někdo jako já mu může leda tak dělat služku. A to by musel být hodně zoufalý, aby mě zaměstnal.
Škola se příšerně vlekla. Toužila jsem po odpoledním doučování a odpočítávala minuty do smluvené doby.
Nakonec se objevil ve čtvrt na čtyři. Měl čtvrt hodiny zpoždění. Vyučování mělo být do sedmi.
Prošli jsme všechny domácí úkoly a ještě něco navíc a zapomněli na čas.
"Díky, teď už tomuhle rozumím. Ale budu potřebovat naučit ještě spoustu věcí" řekl zoufale.
"Klid, však my to spolu zvládneme" odpověděla jsem chlácholivě a až pak si uvědomila, jak pitomě to znělo. Jako bychom byli zamilovaný pár a jeden z nás měl nějakou vážnou nemoc.
"No, jo. Co? Už je půl deváté? Měli jsme končit v sedm!" vykřikl najednou. Začal si rychle balit věci.
"Nějak to uteklo" pokrčila jsem rameny a omluvně se usmála.
"Díky za všechno. Ahoj!" řekl a kvapně odcházel.
Bylo vidět, že se usmívá.
"On se usmíval! On se zatraceně usmíval! Panebože!" vykřikla jsem na celý pokoj.
Najednou mi přišla SMS.
«Příště si zavři okno.»
Vykoukla jsem z okna, kde se na mě s mobilem v ruce šťastně šklebil Nick.
Okamžitě jsem zrudla a chtěla se propadnout do země. Neříkejte, že se to právě stalo.
Vždycky musím všechno zkazit.
A zůstanu nadosmrti sama.
Ach jo.
S rozházenými myšlenkami jsem šla spát.

Nakonec to nebylo zas tak špatné.

Klišé nad klišéKde žijí příběhy. Začni objevovat