1. KAPITOLA: Den D

19 1 1
                                    

     Majk se probudil do slunečného dne. Jasná obloha ho uchvátila, protože jasnou oblohu neviděl dva týdny. Byl velmi překvapen. Rozhodl se proto jít do restaurace.
DENÍK MAJKA:
     Tento den byl pro mě osudový. Restaurace byla plná lidí. Pomalu jsem si neměl kam sednout. Naštěstí jsem spatřil volný stůl pro dva sedl si. ,,Dobrý den, co Vám můžu nabídnout?" zeptala se mě dívka, která byla nejspíš na brigádě. ,,Dobrý den. Máte mátový čaj? Ten bych si kdyžtak dal." odpověděl jsem. ,,Ano, máme. Chcete ještě něco?" ,,Ne, děkuji"

     Za nedlouho mi slečna donesla čaj a já ho začal pít. Díval jsem se po restauraci a všímal si zamilovaných párů. Docela mi bylo líto, že nikoho nemám. Cítil jsem se divně...

PŘÍBĚH POKRAČUJE:
     Majk se díval kolem sebe a přemýšlel, kdy on nejde svou krev. Zrovna v ten den měl štěstí. Do restaurace vešla osoba, svalnatá a vysoká osoba.

DENÍK MAJKA:
     Do restaurace vešel namakaný kluk. Řekl bych, že měl kolem sedmnácti let. Rozhlížel se po zaplněné restauraci.
     Jediné volné místo bylo u mě. ,,Můžu si přisednout?" zeptal se mě. ,,Jo. Jo, jistě." odpověděl jsem mu. Asi pět minut jsme spolu nemluvili. Tedy alespoň do té doby, než začal konverzaci on. ,,Dnes je krásně, že jo?" řekl. ,,Asi jo..." odpověděl jsem. ,,Denis White" řekl a podal mi ruku ,,Majk Day, těší mě" odpověděl jsem a potřásl heho rukou. V tu chvíli jsem ucítil, že si budeme rozumět. ,,Můžeme si klidně tykat" nabídl mi s úsměvem ,,Okey, tak ahoj  Denisi" odpověděl jsem též s menším úsměvem.
      ,,Co nejradši piješ" zeptal se mě ,,No, hlavně mátový čaj, je vynikající"odpověděl jsem opět. ,,Aha, já mám radši zázvorový." odpověděl. ,,Jo, ten je taky dobrý" dodal jsem.
     Chvíli jsme spolu kecali a potom jsem se ho zeptal, jestli mi nedá telefonní číslo, řekl že jo. Navzájem jsme si tedy čísla prohodili a šli potom domů.
     PŘÍBĚH:
     Majk i Denis odešli v pohodě domů a byli rádi, že se potkali. Večer si ještě deset minut volali a pořádně si pokecali. Domluvili se, že si dají v sobotu sraz v kavárně a sdělí si vše potřebné. A to ani netušili, co se stane dál.

Infobox:
-Krátké, vím.
-Začala jsem se věnovat nové knížce, protože nechci motat do ,,PŘEŽÍT JE DAR" úplně něčí mimo téma té knihy, a tak tady je speciální kniha
-je věnovaná pro Hanulinn
-snad se líbí jiný styl knihy
-moc na takovéto věci nejsem, ale pro tebe Hani, udělám tedy speciální knížku
-děkuji za přečtení a budu ráda za hodnocení

JEDINEČNÝ věnováno pro Hanulinnn⏳Kde žijí příběhy. Začni objevovat