DENÍK MAJK
Týden se neozýval, nejspíš mě nechtěl rušit, ale já se o něj začal bát, a tak jsem mu zavolala. Zvedl to a začal koktat.
,,A-a-ahoj"
,Neboj se, jen se chci ujistit, že si v pořádku, protože ses dlouho neozýval. "
,,Jo jsem v pořádku a jsem rád, že ses ozval"
,,Ještě že tak. A proč si mi vlastně nezavolal?"
,,Já jsem se bál..."
,,A čeho prosímtě?"
,,No, jakože ti vadilo, když jsem se tě dotkl"
,,Aha, neřeš to. Něco jsem si o gayích přečetl a není to tak špatné."
,,Aha. Nicméně, když už s tebou mluvím, nechtěl by si ke mně přijít, mám vyčištěný bazén a zprovozněnou saunu, ale záleží na tobě. Když odmítneš, pochopím to."
,,Tak jako klidně, v bazéne jsem nebyl taky dlouhou dobu a v sauně ještě delší."
,,Tak dneska v 15.00 ke mně přijdi, budu tě čekat Majku"
,,Už se na tebe těším Denisi, zatím ahoj."
Položil jsem telefon a přemýšlel jsem, jaký Denis doopravdy je, jestli mě nechce jen využít, ale jelikož je mladší než já, tak si nemyslím, že by si na mě troufal. Ale mám z něj dobrý pocit. Takových hodných lidí by mělo na světě existovat víc. No, uvidím jak to dneska dopadne...
DENÍK DENISE
On mi to fakt přimul. Přijde dneska ke mně a moc se na něj těším. V sauně pořádně zatopím a mohl bych i něco ugrilovat. Udělám mu to nejlepší odpoledne, co kdy zažil. Hlavně, ať se nic nepokazí jako minule.
DENÍK MAJKA
Denis se na mě těší a já tam mám být za 30 minut, ale nevím, co si vzít za plavky. Přemýšlím, že bych mu donesl pivo, ale nevím, jestli ho pije. No, já mu ho vezmu a uvidím.
Bylo 14:46 a Majk teprve vycházel ze svého bytu. V jedné ruce měl piva a ve druhé tašku s oblečením do sauny a bazénu.
Do háje, nestíhám. Musím utíkat, ale tím pádem se zpotím, ale naštěstí si vezmu můj oblíbený parfém od PlayBoye. Snad to pomůže.
DENÍK DENISE
Už je za minutu 15.00, ale Majka nikde nevidím. Asi se na mě vykašlal. Sprchoval jsem se na nic a spustil saunu taky na nic. No, tak já jdu domů.
Celkem mě to zamrzelo, on se na mě vykašlal... Je moc hezký, ale já nic dělat nemůžu, ještě bych si ho znepřátelil.
DENÍK MAJKA
Do háje. Už jsou tři hodiny a je to ještě kilometr od Denisového domu a já si nechal doma mobil, abych mu mohl zavolat, že mám zpoždění.
Majk utíkal co nejrychleji mohl k Denisově vile, ale nestíhal. K domu přišel až 15.03. Pře domem nikoho neviděl, a tak si sedl na chvíli na kraj chodníku. Potom ho ale napadlo, že by mohl zazvonit, a tak běžel ke dveřím a zazvonil...
DENÍK DENISE
Zdálo se mi to, nebo někdo zazvonil? Co když je to Majk? Už běžím otevřít a doufám v to, že je to Majk.
DENÍK MAJKA
Jéj, už někdo běží otevřít.
,,Ahoj Denisi, promiň, že jsem přišel tak pozdě, ale nevěděl jsem, co si mám na sebe vzít. Ale tož, jsem tady"
,,Já už myslel Majku, že nepřijdeš. Tak pojď dál na chvíli, potom můžeme jít do bazénu"
,,Ok"
,,Tak pojď, jen se prosím vyzuj, dneska jsem zametal totiž chodbu"
,,Aha, a proč si tedy neobjednáš služky?"
,,Ale, na co? Já to zatím zvládám"
Majk vešel do vily, která byla krásně uklizená od Denise a kochal se krásnými obrazi na chodbě. Byli to obrazy přirody, kterou měl rád.
,, Denisi?"
,,Ano?"
,,Ty máš rád přírodu?"
,,Jo, úplně ji žeru."
,,Já taky, to listí, louky, květiny, potoky, vodopády, zvířata... opravdu boží."
,,Co máš nejraději za zvíře Majku?"
,,Já mám nejraději srny a ježky"
,,Já taky. Srnky jsou tak milé a ježci roztomilí, akorát mají bodliny a to se mi na nich jediné nelíbí"
,,Asi tak, Denisi, ty máš úplně stejný názor na všechno, jako já"
,,No, vidíš"
,,Máš pěkný obyvák, hlavně ta pohovka je boží"
,,Díky, klidně si sedni, donesu ti nějáké ovoce"
,,Oky, ovoce mám taky rád a hádám, že ty taky, co?"
,,Já ovoce miluju... No, ale už pro něj běžím, chvíli počkej, díky"
DENÍK MAJKA
Denis má stejné zájmy jako já, má stejné oblíbené věci. Celkem se i divím, že i muži můžou mít hodně společných zájmů. Myslím, že se k sobě hodíme.
,,Už to nesu Majku"
,,Díky."
,,Jo, v pohodě"
Dal jsem si do pusy pár hroznů a jakmile polkl, tak jsem začal opět mluvit.
,,Hej, Denisi. Přemýšlel jsem."
,,Nad čím?"
,,Nad tebou"
,,Nade mnou? Majku?"
,,Ano, nad tebou a mnou..."
,,Nade mnou a tebou?"
,,Ano. Máš stejné zájmy, koníčky, obliby a tak dále."
Denis se pousmál.
,,Denisi, si mega v pohodě..."
,,Díky, však ty taky."
,,Taky díky. A chtěl bych se ti omluvit."
,,A za co prosímtě Majku?
,,Za to, jak jsem tě před týdnem odstrčil, Jak jsem četl tu knihu, přišel jsem na jednu věc..."
,,A na jakou?"
,,Že nezáleží na tom, jakého je kdo pohlaví, ale záleží na tom, jaký je ten člověk uvnitř a uvnitř tebe cítím, že si hodně milá duše."
,,A?"
,,Víš...Denisi... Něco mě k tobě přitahuje..."
,,A co?" udělal kulišácký úsměv...
,,Ty mě přitahuješ Denisi, měli bychom být spolu."
,,Počkej...To myslíš vážně?"
,,Ano myslím" a stoupl jsem si a začal mu dávat pusy, on se nechal unést a taky mi dával pusy. Bylo to úžasné... Cítil jsem se tak dobře...
ČTEŠ
JEDINEČNÝ věnováno pro Hanulinnn⏳
RomanceNáš osud nás svedl k sobě... My jsme se do sebe zamilovali... Čekali nás překážky... Jsme sami.... Myšlenky se kříží jedna s druhou a váhy kolísají. Drželi se při sobě navzájem. Jedna restaurace vše změnila a vzpomínky začaly vznikat.