Jakmile Denise propustili, stavili se Majk i s Denisem za Mayou. Maya už byla probuzená, ale domů ještě jít nemohla, chtělo ještě tak minimálně jeden týden.
DENÍK DENISE:
Udělal jsem chybu, že jsem chtěl spáchat sebevraždu a lituji toho. Okolo mě je tolik lidí, co mě mají rádi... A já je chtěl opustit. V tu chvíli jsem si ani neuvědomil, co pro mě znamená žít. Je to dar, kterého bychom si měli vážit a jen tak si s jím nezahrávat a nevzdávat se ho. Musíme si ho vážit, a proto píšu znovu deník, jako upozornění na další chyby do života. Přeci jen-chybami se člověk učí...
DENÍK MAJKA:
Byl jsem rád, že už je Denis doma. Chápal jsem ho. Byl to přeci jen můj přítel. Chystal jsem pro něj překvapení. Chystal jsem pro něj dovoleno, která je údajně nejluxusnější. Krásný ostrov. Prý tam jezdí hodně lidí, a tak se mi to zalíbilo. Bylo to od nějaké agentury,co se jmenovala "Mishlen". Hned mě zaujal i název a recenze, co jsem si hledal na tuhle agenturu, byli velmi dobré. Šel jsem do toho a odjíždíme za měsíc. Jindy nebylo už volné místo. Popravdě, ani se nedivím, když jsou tak úžasné ohlasy. Už se těším. Dovolenou dostane Denis k narozeninám.
,,Bude Maya v pořádku?"
,,Snad jo, hlavní je, že žije a pamatuje si nás, ne?"
,,Jo, to jo"
,,Denisi, za chvíli přijde k Mayi policajt"
,,Snad se z toho vysmeká"
,,Sand jo..."
,,Musí! Zaplatíme ji dobr=ho právníka, aby se z toho dostala"
,,Ještě je možnost, že byl ten týpek opilý"
,,No to je."
,,No, takže by z toho Maya mohla alespoň trochu vyváznout"
,,To by mohla"
,,No, uvidíme..."
,,Budeme jí držet palce Majku!"
,,Ano. To budeme!"
mezitím výslech Mayi
,,Mayo, byla jste pod vlivem alkoholu?"
,,Ne nebyla, spěchala jsem za svým kamarádem sem, do nemocnice, ležel tady"
,,Uvědomujete si, že jste jela opravdu hodně rychle?"
,,Ano uvědomuji, ale já musel za svým kamarádem, bála jsem se o něj..."
,,Ale musíte dodržovat předpisy! Vaše vztahy jdou stranou."
,,Já dodržuji předpisy, jen tehdy jsem spěchala, můj kamarád málem přišel o život, já chtěla být s ním."
,,Ale paní, porušila jste předpisy. Nejste ani policie, ani sanitka, ani hasička, neměl jste maják, byla jste ve městě."
,,Já musela spěchat, já musela vidět mého kamaráda!"
,,Paní, vaše vztahy jdou stranou."
,,Vy to nikdy nepochopíte. Ten můj kamarád je rodinný přítel, znám ho od narození, jsme jako dvojčata, vycítíme každý nebezpečí, co tomu druhému hrozí, jsme jakoby spojení, mezi námi je jakési pouto, ale jasně, vy to zase nepochopíte..."
,,Já to chápu, řeknete mi prosím jméno vašeho kamaráda?"
,,A proč?"
,,Abych si ověřil, že jste opravdu jel za ním, mohla byste mít nějakou úlevu, třeba jen odevzdání řidičáku policii a pět let neježdění v autě jako řidička."
,,Denis White"
,,Díky, jdu si to ověřit a vy si mezitím sežeňte svého právníka."
,,Jak asi, když nemám u sebe mobil. Mobil se mi při bouračce rozbil."
,,Poprosím nemocnici, aby vám nějaký propůjčila"
,,Děkuji."
,,Nemáte zač, za chvíli se zase vrátím."
,,Hmmm."
Po chvíli přišel policista s mobilem a předal ho Mayi, jakmile policista odešel za dveře do čekárny, Maya místo toho, aby zavolala právníkovi, zavolala Denisovi, ať sem s Majkem přijedou. Po chvíli přišli oba do nemocnice a jakmile si jich policista všiml, začala opět konverzace.
,,Kampak jdete hoši, tam nemůžete"
,,My jsme známí slečny Mayi a jdeme ji pomoct s právníkem pane policisto."
,,Jen aby, radši půjdu s vámi, abyste něco neprovedli."
,,A co bychom měli provést, Al e to je jedno, klidně pojďte, my máme svědomí čisté."
,,Půjdu půjdu."
Vešli všichni tři do pokoje Mayi. Ležela tam sama, byl to jednolůžkový pokoj. Maya ležela na posteli a jakmile si Maka a Denise všimla, byla zase šťastná. Nesnášela, když musela být sama, bez přátel, které moc dobře znala. Byla společenský člověk a Majka a Denise měla hodně ráda. Bála se ale, že už se nikdy na své nohy nepostaví. Naštěstí mohla. Mohla žít svůj život jako dříve, bez větších následků. Jakmile ji propustrili, musel se vyřešit ta bouračka pomocí soudu. Z bouračky vyvázla dobře. Měla dobrého právníka, možná budou někteří překvapeni, ale jejím právníkem byl Majk. Ano, byl vyškolený, a proto ji zastupoval úplně s přehledem. Měl i certifikát. Byl právníkem. To se Mayi ohromně hodilo. Na soud přišel i Denis, ale to neměl dělat...
ČTEŠ
JEDINEČNÝ věnováno pro Hanulinnn⏳
RomanceNáš osud nás svedl k sobě... My jsme se do sebe zamilovali... Čekali nás překážky... Jsme sami.... Myšlenky se kříží jedna s druhou a váhy kolísají. Drželi se při sobě navzájem. Jedna restaurace vše změnila a vzpomínky začaly vznikat.