2. KAPITOLA: První velký sraz

8 1 0
                                    

      Když se ráno Majk probudil, překvapila ho SMSka, kterou před chvíli dostal: ,,Čau Majku, nechceš jí se mnou do čajovny?" napsal Denis.

DENÍK MAJKA

     Přišla mi ráno SMSka od Denise, jestli s ním nepůjdu do čajovny. Nevím co po mně chtěl, ale šel jsem tam. Byli jsme domluvení na čas za pět pět. Nejspíš čaj o páté. Přišel jsem pro jistotu za deset pět, protože věčně nestíhám. Denis přišel přesně za pět pět a objednal mi i  jemu čaj.

     ,,Takže Denisi, co si po mně chtěl?" zeptal jsem se. ,,Chtěl jsem, abychom si dali čaj o páté a potom jsem tě chtěl pozvat ke mně domů." odpověděl mi Denis. ,,Aha, tak to jo. Dopijeme čaj a půjdeme tedy k tobě, ano?" ověřil jsem si informace. ,,Jo jo." odpověděl Denis a napil se čaje.

DENÍK DENISE

     Napsal jsem Majkovi, ať přijde za pět pět do čajovny, že si dáme čaj. Jakmile jsem přišel do čajovny, už tam seděl u malého stolku pro dva lidi. Všiml jsem si toho a nějak mi to změnilo náladu na hodně veselou... Řekl jsem sice, že chci, aby si se mnou dal čaj, ale chtěl jsem i něco jiného...A to to, že jsem ho chtěl pozvat ke mně.

     Sedl jsem si k němu a v hlavě si říkal, že je strašně milý a pěkný. Trochu jsem se do něj zahleděl. ale hned jsem si to uvědomil a začal myslet na něco jiného, aby si toho nevšiml.

      Zeptal se mě, co jsem to vlastně po něm chtěl a já mu to tedy řekl. Chtěl jsem, abychom si vypili čaj a šli ke mně domů. On naštěstí souhlasil, a tak jsme tedy ten čaj vypili a šli jsme ke mně.

DENÍK MAJKA

     Při pití čaje jsem si všimnul, že se na mě Denis zahleděl, dělal jsem však, že jsem to nepostřehl a snad jsem udělal dobře.

     Vypili jsme čaj a šli k němu domů. Vzal mě svým bezva luxusním autem, nejspíš byl milionář, zatím jsme se ještě ke kariéře nedostali. Jedině jsme se dostali ke škole. Řekl mi, že studoval gymnázium, takové to pro bohaté nejspíš. Já mu řekl taky, kde jsem studoval, nebo spíš kde jsem před nedlouhou dobou dostudoval policajta.

     Ve svém domě měl nádhernou terasu s bazénem a lehátky a grilem a posezením a houpacím křeslem. V podstatě to byl přenádherný dům. Byl to můj vysněný dům. Jakmile jsme vešli dovnitř, byl jsem ještě víc překvapený. Měl tam všechno mega luxusní.

DENÍK DENISE

     Když jsme přišli do mého domu, nebo spíš vily, vypadal Majk velmi překvapeně a velmi šťastný. Radši jsem se ho na nic neptal, nechtěl jsem ho rušit. Všude do okolí hleděl, jako by vlastním očím nevěřil. Byl jsem strašně rád, že se mu to tady nejspíš líbí, byl jsem přímo dojat jeho pohledem.

     Byl jsem rád, že ho mám u sebe doma. Využil jsem jeho nevnímavosti a chytl ho za ruku...

DENÍK MAJKA

     Byl jsem u vytržení z té nádhery a nic jiného jsem nevnímal, kromě jeho domu. Bylo to mega krásné. Provedl mě po celé vile. Ta vila měla asi tři patra. Provedl zatím jen v prvním patře, kde byla úžasná chodba, nebo spíš hala, kuchyň, luxusní koupelna s barevnými světýlky.

     Rozhlížel jsem se po celém okolí, místností v prvním patře sice nebylo mnoho, ale byly obrovské. Já normálně bydlím jen v domě 2+1, proto to bylo pro mě jako kdybych byl v nějakém nádherném snu.

     Jak jsem se zaměřil na osvětlené zrcadlo, ucítil jsem, že mě někdo chytl za ruku. Přestal jsem vnímat dům a podíval se na levou ruku. Držel mě Denis. ,,Co kurňa děláš?" zeptal jsem se ho. ,,Já... já jsem tě držel za ruku." odpověděl. ,,A přijde ti to normální?" zeptal jsem se znovu. ,,Ano, když jsem teplej..." a pustil mi ruku ,,Počkej, mě to přijde taky normální, ale nejsem teplej. Prosím, už to nedělej, pokud ti to nepovolím, já mám holku a jsem s ní zatím spokojený." dodal jsem. On se na mě smutně podíval, ale v mžiku se zase usmál a řekl mi: ,,Promiň, já to nevěděl...". Já jsem se pousmál a řekl mu, že to tu má hezké, ale že už musím jít. On přikývl a rozloučil se. ,,Jestli chceš, tak mě obejmi" řekl jsem mu. Samozřejmě, že mě obejmul, ale já se nechal a šel domů.

Infobox: 

-už je to delší, tak snad zatím stačí

-vím, že jsem teď některé naštvala, když jsem napsala, že Majk není teplej, ale příběh nekončí

-co říkáte na obsah této kapitoly?

-chcete vidět, jak asi vypadají Majk a Denis? Alespoň kreslení?

-Těším se u dalšího dílu a jsem ráda za hodnocení a komenty!

-pozorně si všímejte i třeba detailů a jmen, něco vám to možná napoví...

-čusíky :D 

JEDINEČNÝ věnováno pro Hanulinnn⏳Kde žijí příběhy. Začni objevovat