*Yukio szemszögéből*
Eljöttem kíváncsi vagyok miről lehet szó, amit ennyire titkolni akar és mi köze ehhez Sasakinak és Matsukinak.
- Rendben hallgatlak. - tettem karba a kezem.
- Nos hol is kezdjem? - fújta ki a levegőt.
- Csak mond.
- Az a helyzet, hogy Sasaki és Matsuki vámpírok és ki derült, hogy én is az vagyok. - el nevetem magam még hogy vámpírok ezek vagy meg bolondultak vagy az agyukra ment az élet.
- Vámpírok? - nevetem. - azok nem léteznek.
- Sejtettem, hogy ezt fogod mondani. - sóhajtott. Oda ment az asztalhoz és egy kis tükör segítségével ki szedte a kontaktlencséjét. Várjunk mióta van Kazuminak kontaktlencséje? Visszajött és mikor rám nézet nem kék, hanem piros volt a szeme.
- Ez nem magyaráz meg semmit. - a nyitott ablakon keresztül befújt a szél barátom oda fordult. Sasaki oda ment és bezárta. Kazumi az arcához emelte a kezét és eltakarta teljesen hátat fordított nekem.
- Baszus,baszus,baszus. - nem értem mi folyik itt.
- Kazumi jól vagy? - tette Sasaki a vállára a kezét. Barátom elvette a kezét arca elől.
- Gyerünk. - emelte fel a kezét Sasaki.
- Nem előbb el akarom mondani Yukionak. Nem akarom, hogy így tudja meg.
- De már elmondtad nem hit neked. Ezzel be tudnád bizonytani hogy nem hazudtál. És gondolom nem akarod bántani őt szóval gyerünk. - nem értem.
- Rendben. - lassan meg fogta a csuklóját és bele harapott láttam ahogy végig folyik a vér rajta. Felemelte a saját kezét és Sasaki elé tartotta. Láttam ahogy meg nőnek a szemfogai és bele mélyeszti Kazumi csuklójába.
- Már megint vér csere kezd szokásukká válni. - lépet mellém Matsuki. Rá néztem és ki látszottak a szemfogai.
- Srácok nekem nem adtok? - kérdezte. - vagy - közelebb hajolt hozzám. - ihatok belőled? - súgta a fülembe. Kazumi vámpír gyorsasággal jött és meg fogta Matsuki torkát.
- Meg ne próbáld. - förmedt rá.
- S-sa-sajnálom. - el engedte rám nézett szemei vörösen izzotak szája széle véres szem fogai hegyesek.
- Vámpír vagy. - motyogtam.
- Jah. De már mondtam nem?
- Ti voltatok. - fordultam Sasaki felé. - ti változtattátok át. - már szinte ordítottam.
- Nem. - rázta a fejét Sasaki.
- Még is hogy érted azt, hogy nem? Az ember nem lesz csak úgy egyik napról a másikra vámpír. - ordítottam.
- Nem változtattak át. - mondta Kazumi.
- Mi?
- Röviden a vámpír uralkodó visszatért. - karolta át a vállát Matsuki.
- Uralkodó? - ismételtem.
- Jah. Úgy tűnik. - válaszolt Kazumi.
- De akkor...
- Igen mind végig vámpír voltam, de én se tudtam tegnap ébredtem öntudatra.
- És a gyilkoságok? Azok is ti voltatok?
- Nos az én voltam. - lépett előre Sasaki. - miután elkezdtem suliba járni meg öltem két embert.
- És a tegnap esti esett?
- Az azt hiszem én voltam. - vakargata a tarkóját Kazumi. - nem emlékszek rá.
-És azok a halálesetek, amik az élőt történtek mielőtt ide jöttél? - néztem Sasakira.
-Mi voltak más gyilkoságok? - kerekedet ki a szemük.
-Igen, akkor azok nem ti voltatok? -kérdeztem.
-Nem. - rázták a fejüket.
-Lehetséges, hogy vannak itt más vámpírok is? - kérdezte Kazumi.
-Lehetséges. Vámpírok mindenhol vannak. - válaszolta Matsuki.
-Ezt még majd meg beszéljük. Lehetőleg minél hamarabb.
-Sasaki...azt hiszem szükségem lenne még egy kis... - itt elhallgatott.
-Vére? - fejezte be helyette Sasaki.
-Igen. - bólintott. Újra egymás csuklójára tapadtak és elkezdték egy más vérét szívni.
-Mondom én, hogy kezd szokásukat válni. - nevetett mellettem Matsuki.
-Ez még mindig elég fura. - mondtam.
-Majd megszokod. Viszont nem beszélhetsz erről senkinek. - nézet rám komolyan.
-Senki se híne nekem kinek mondhatnám el? De nem is tenném Kazumi a barátom. - visszafordultam barátom felé. Épp elváltak egymás csuklójától bele néztek egymás szemébe Kazumi letörölte a Sasaki szájáról az ott maradt vért. Majd egymás ajkaira tapadtak vadul falták egymást Kazumi egész a falig nyomta Sasakit egy percre se szakítva meg a csókot.
-Elég lesz ennyi jó, hogy nem itt elötünk dugtok. - ment oda Matsuki és választotta volna szét őket de Kazumi rá vicsorgott.
-Bocsi nem akartam csak...csak...- nem tudta befejezni.
-Csak elkapat a hév szépen mondva. - húzta perverz mosolyra a száját.
-Ti most akkor együtt vagytok? - kérdeztem.
-Aha együtt egy párnapja. - bólintott.
-Gratula. Csak összehoztad. - bokszoltam a vállába.
VOUS LISEZ
𝐈 𝐟𝐞𝐥𝐥 𝐢𝐧 𝐋𝐎𝐕𝐄 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐕𝐀𝐌𝐏𝐈𝐑𝐄!
Fiction généraleOlvasátok el a bevezetőt. (részlet) "Ajkaimat puha bőrébe akarom mélyeszteni. Ki akarom szívni az incsiklandozó vérét. Nem maradhatok a közelébe. Nem tudhatja meg hogy egy szörnyeteg vagyok."