5.rész. ~A párod akarok lenni.~

1.2K 109 3
                                    

Reggel elindultam a suliba meg álltam a kapunál, hogy megvárjam Sasakit. Remélem jön beszélnem kell vele arról a csókról meg mindenről, ami tegnap történt. Hamarosan meg is jelent. 

- Sasaki Szia. Beszélhetnénk? - álltam meg előte.
- Szia persze. - körbenéztem.
- Ne itt. Gyere. - bementünk egy kávézóba. Rendeltünk egy-egy kávét majd leültünk egy csendes helyre.
- Kérlek hallgasd végig, amit mondani szeretnék és ne vágj közbe. - szívem egyre gyorsabban dobogott.
- Rendben hallgatlak. - ivott egy kortyot a kávéból majd minden figyelmét nekem szentelte. Nagy levegőt vettem és elkezdtem beszélni.
- Sajnálom hogy tegnap megcsókoltalak...tudod én csak...hogy is mondjam?...meleg vagyok. És azt hiszem beléd szeretem. Tudom, hogy semmi esélye, hogy viszonozd. És tudom, hogy most undoritónak tartasz. De úgy érzem muszáj elmondjam, hogy szeretlek mióta meglátalak. És ez az érzés csak nőt bennem mikor megtudtam, hogy vámpír vagy. Hagyom, hogy át gondold, hogy akarsz-e még a barátom lenni. Akkor én most megyek is. - felálltam és ki mentem ott hagytam a meglepett Sasakit gondolkozni. Bementem a suliba épp, hogy csengő előtt beestem. Leültem a helyemre.
- Kazumi te, hogy hogy csak most értél ide? - hajolt közelebb hozzám Matsuki.
- Tegnap voltam Sasakinál és csináltam valami nagy baromságot szóval beszéltem vele. - mondtam monoton hangon.
- Uh...mit csináltál? - hajolt még közelebb.
- Nem tartozik rád. - eltoltam az arcát.

*Sasaki szemszögéből*

Meg lepett az, amit Kazumi mondott. Örültem, hogy vannak érzései felém, de nem lehetünk együtt. Ezen gondolkoznom kell leültem egy közeli padra az utcán. Nem lehetünk együtt ő ember én meg vámpír vagyok. Ez a kapcsolat nem működhet, ha csak át nem változtatom, de azt sose tenném. Nem csinálok belőle szörnyet. És ott van még az, hogy nem ugyan úgy öregedünk. De szeretjük egymást és ugye a szerelem mindent legyőz.

*Kazumi szemszögéből*

A harmadik órára bejött Sasaki. Kerültem a tekintetétt.
- Srácok mitörtént köztettek érezni lehet a feszültséget? - ránk nézet amolyan "mondjátok már el mi a fasz van" fejel.
- Semmi. - válaszolt Sasaki rá néztem bele egyenesen a szemébe. Kicsengetek a tanár elhagyta a termett mi meg csak néztük egymást. A szeme egyre fényesebb lett tudtam, hogy rá tört az éhség.
- Sasaki gyere velem MOST. - fel ugrottunk a székből kisietünk meg álltunk a suli háttánál ahol nem volt senki.
- Jól vagy? Szeretnél inni egy kis vért? - ajánlottam fel.
- Nem kell jól vagyok. - utasított vissza.
- Gondolkoztál azon, amit mondtam? - bólintott.
- És szeretnél még a barátom maradni? - kérdeztem.
- Nem. - ajkait az ennyémnek nyomta finoman mozgatni kezdte beleadva minden érzelmét.
- A párod akarok lenni. - mondta mikor elváltuk. Nem hittem a fülemnek. 

𝐈 𝐟𝐞𝐥𝐥 𝐢𝐧 𝐋𝐎𝐕𝐄 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐕𝐀𝐌𝐏𝐈𝐑𝐄! Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang