Foxy szybko pobiegł do gabinetu Freddy ' ego .
- Freddy , Co to za sprawa z Springtrapem !- krzyknął Foxy kiedy wszedł .
- Uspokuj się , przyjacielu - odpowiedział Freddy - chyba nikt przez to nie umrze .
- No nie , ktoś ma jeśli mi nie pomożesz !
- A co się stało ?
- Sprintrap jest psychiczny ... a po za tym jeśli chcesz pomocy to zbierz wszystkie roboty .
Po tych słowach Foxy wyszedł z gabinetu. Napotkał tam Mangle , która na jego widok uciekła .
- Mangle poczekaj .....
Zaczął ją gonić , a że był najszybszym robotem ją dogonił .
- Mangle , możesz mi powiedzieć wszystko , co się stało. Ja to słyszałem , jak byłaś ze Springtrapem . Co ukrywasz?
- Uciekaj , szybko ...
Wtedy wyrwała się z jego objęć i uciekła .
Poszedł w przeciwną stronę . Nie przejmował się słowami Mangle. Na korytarzu zobaczył Chice i Bonnie ' ego .
- Słuchajcie mnie , grozi nam niebezpieczeństwo, chodźcie !
Zdziwieni poszli za nim . Gdy weszli do gabinetu Freddiego , Freddy powiedział:
- Jesteście , nareszcie...
- Mòw co miałeś ze Springtrapem !?
- Ech ... on był pierwszym współwłaścicielem Fazbears Pizza . Potem doszedłem ja i.....
- Więc to twoje wina !!!!!!!!!!!!
- Nie przerywaj , dobra , więc doszedłem ja . Golden Freddy ( mój brat , właściciel Pizzerii ) po tym wkurzył się że jego młodszy brat rozbudowuje firmę . Chciał mnie zabić ...
- Co ? - zawołała Chica .
- Kurde , niech nikt mi nie przerywa !!!!!
Dobra ... sorry , więc zakradł się pewnego wieczora kiedy( was budowałem ) wziął młotek . Chciał mnie uderzyç ale spudłował . Trafił w ścianę , która się zawaliła . Springtrap nie mógł się uspokoić więc go wyrzuciłem . Nie wiem jak on tu powrócił ...
- Tylko tyle masz do powiedzenia - krzyknął Foxy
- Uspokuj się Foxy - powiedział Bonnie .
- Dobra , chodźmy za mną już , Freddy . Zacznie się bitwa . Nie wiem co się dzieje , ale ktoś z nas może umrzeć !
CZYTASZ
My Pirate, Foxy... [FoxyXMangle]
FanfictionFoxy to lis zamieszkujący Pizzerie Fazbears Pizza . Zakochał się w pewnej lisiczce o imieniu Mangle . Staną im na drodze do szczęścia niestety przeszkody, zazdrosna miłość , ucierpienie.... Czy odnajdą upragnione szczęście ?