part 22

463 11 0
                                    

{vanuit Roos}

Ik loop (Nouja ik zit in een rolstoel)  samen met Rein, Luca, Jada, Senna, Nils, Owen, Daan, Sarah, Nienke en Myrthe door de stad. Dit is de laatste dag dat we hier zijn. Morgen vertrek ik naar Groningen. 'Zullen we Starbucks halen?' stelt Owen voor. Iedereen stemt in, en dan gaan we met zijn allen naar de starbucks. Als iedereen heeft besteld gaan we allemaal aan een tafeltje zitten. 'Waar gaan jullie allemaal heen verhuizen eigenlijk. Roos van jou weet ik het maar van derest niet' zegt Daan. 'Ik ga naar utrecht' zegt Luca. 'ik naar Friesland' zegt Jada. 'en ik naar Overijssel' zegt Senna. 'Echt waar?!' zegt Daan verbaasd. 'ja' zegt Senna. 'Dan kom je waarschijnlijk bij mij, want wij krijgen deze week een ''nieuw broertje''' zegt Daan blij. 'vett!' roept Senna meteen. 'pas je wel een beetje goed dan op ons kleine broertje' zegt ik terwijl ik een arm om Senna heen sla. 'ja natuurlijk doe ik dat'.

Ik word wakker. Het is half 9. Om 1 uur worden we opgehaald. Iedereen ligt nog te slapen. Iedereen was blijven slapen. Ik moet naar de wc. 'is er iemand wakker?' fluister ik zacht. Ik zie Daan met zijn slaaphoofd op kijken. 'Ja ik, wat is er?'. 'ik moet naar de wc'. Daan staat op, hij loopt naar me toe, zet me in mijn rolstoel, en duwt me naar de wc. Op 1 been hink ik de wc binnen. Als ik klaar ben hink ik de wc weer uit, en Daan helpt me weer in mijn rolstoel. Hij rijd me naar onze kamer, en helpt me dan weer uit de rolstoel. Ik ga weer in mijn bed liggen.

Om half 11 schrik ik weer wakker door Rein die me een kus op mijn voorhoofd geeft. Met veel moeite draai ik me om. 'sorry ik wou je niet wakker maken' zegt hij zodat de rest niet wakker word. 'geeft niet' zeg ik. Dan word de rest wakker, en maken we ons klaar.

~until that moment ft. mainstreet~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu