part 10

544 9 0
                                    

{vanuit Rein}

Roos heeft de hele week bijna niks tegen me gezegd. Is ze nou boos? Ik weet het niet meer. Ik wou alleen maar wat leuks met haar gaan doen voor afleiding. Meiden..

{vanuit Roos}

Ik loop samen met mijn nicht Jasmijn en Jada door de stad van Saudi-Arabië. Het is  super lekkerweer rond de  30 graden. 'zullen we in deze winkel?' vraagt Jasmijn. Jada en ik knikken dat we het wel willen. We lopen de winkel. Ik zie meteen allemaal leuke dingen. Ik pak een wit jurkje van kant. De bovenkant is wat strakker dan de onderkant. Ik pas hem, en uiteindelijk koop ik hem ook. Als we weer thuis zijn kleden we ons om. We gaan zwemmen want het is echt super warm. Mijn neef Thomas, Luca, Jasmijn, Jada en ik gaan lopend richting het zwembad. Als we er zijn zoeken we een plaatsje waar we onze spullen neerleggen. 'IK GA VAN DE DUIKPLANK!' roept Luca, en Thomas rent hem achterna naar de duikplank. 'Die zijn wel een tijdje zoet' ik begin  te lachen. We lopen richting de glijbanen. Langs  de kant staan een paar jongens, die beginnen naar ons te fluiten. Ik negeer het maar en loop met Jada en Jasmijn richting de glijbanen. We gaan van een paar glijbanen en gaan dan naar het gewone zwembad. Die jongens staan er weer. Een jongen komt naar me toe en begint wat te brabbelen in zijn eigen domme taaltje. Opeens tilt hij me op en springt hij in het water. 'BLIJF VAN ME ZUSJE AF!' hoor ik Luca nog roepen. En dan word het zwart voor mijn ogen.

~until that moment ft. mainstreet~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu