Marta

706 80 6
                                    

Druga intervjuisana osoba je Marta (@DreamerMM). Ima 15 godina. Živi u Zadru gdje pohađa gimnaziju. Wattpad je napravila 20. marta 2014. godine, nakon što je prošli obrisala. Za sada piše 5 priča na wattpadu; Looking for...you (Niall Horan fanfiction), Butterfly (Louis Tomlinson fanfiction), Angel (Zayn Malik fanfiction), Winter (Zayn Malik fanfiction), Boulevard of dreams (Liam Payne fanfiction).

Ako već ne čitate njene priče, preporučujem vam da pročitate Winter, prelijep fanfiction napisan u trećem licu.

Intervju:

Pitanje: Šta te navelo da napraviš wattpad?

Odgovor: Wattpad sam napravila sasvim slučajno. Vidjela sam jednu priču koju sam htjela čitati, The Vampire Witch od Alexandre i zapravo tako je počela moja avantura s wattpadom, kasnije su naravno došle i druge priče.

Pitanje: Kada si počela da pišeš?

Odgovor: U četvrtom razredu sam počela s dnevnikom. Pisanje je bio način da se oslobodim. Bila je to karta za neki drugi svijet. Moj bijeg. Počela svoje priče pisati u šestom razredu s 10-11 godine. Kasnije kako sam počela slušati One Direction počela sam pisati fan fictions, no nisam objavljivala to je bilo moje privatno vlasništvo.

Pitanje: Koja je prva knjiga koju si pročitala?

Odgovor: Prva knjiga koju sam pročitala mislim da je bila ''Oblaci nad rijekom'' od hrvatske autorice Nade Iveljić.

Pitanje: Ko je tvoj uzor?

Odgovor: Moj uzor je prvenstveno moja majka, no poslije svega dolazile Veronica Roth i Lauren Oliver te Albert Einstein haha.

Pitanje: Najdraži pisac sa wattpada?

Odgovor: Najdraži pisac s wattpad'a. hah pa ima ih mnogo, zaista. Tu su i Azra, koju sam prvu upoznala, zatim Dani, Staša ima ih mnogo.

Pitanje: Najdraži član 1D-a?

Odgovor: Najdraži član One Direction'a je Zayn. Razlog zašto sam ih zavoljela.

Pitanje: Nadraži film zasnovan na knjizi?

Odgovor: Ima ih više, hah to su Harry Potter, P.S I Love You, Različita, Notebook.

Pitanje: Koji je tvoj najveći životni uspjeh?

Odgovor: Moj najveći životni uspjeh je to što nisam pala pod utjecaj i popustila uvredama kolega iz škole što sam nastavila raditi što biti i biti ono što jesam.

Pitanje: Ko je najbitnija osoba u tvom životu?

Odgovor: Najbitnija osoba u mom životu je moja majka. I najviše se bojim njezinog gubitka.

Pitanje: Čime bi voljela da se baviš kada odrasteš?

Odgovor: Kad odrastem voljela bih biti profesorica i psihijatrica. To želim biti od vrtića.

 __________________________________

Sutra ide sljedeći intervju.

Hvala Marti na odgovorima.

Ako imate neko konkretno pitanje koje želite da pitam sljedećeg intervjuisanog, onda recite. Ne očekujte od mene da bilo koga pitam lična pitanja jer mislim da bi to bilo pretjerivanje. Ako se slažete sa Sarom, onda mi recite da ovo obrišem. Ja sam ovo napravila iz zabave, a ne da bi mi neko govorio kako pretjerujem i slično.

Intervju sa wattpad autorimaDove le storie prendono vita. Scoprilo ora