Četvrta intervjuisana osoba je Kerima (@kerimajekraljica). Ima 15 godina i živi u Kaknju, u BiH, gdje pohađa gimnaziju.
Profil je napravila 5.-og oktobra 2013. godine.
Na wattpadu objavljuje 9 priča, od kojih su 5 završene; Criminal (Harry Styles fanfiction)-završena, Wolf (Druga sezona, Niall Horan fanfiction)-završena, Lou (Larry fanfiction)-završena, Imagines (Nije priča), Flower Crown (Zayn Malik fanfiction) Skinny Love (Second season of Criminal)-završena, Not a love story (Ziam fanfiction), Flower Crown (Druga sezona), 34 jokes (Harry Styles fanfiction). I jedna priča je na facebooku, a to je prva sezona priče Wolf-završena.
Intervju:
Pitanje: Šta te navelo da napraviš wattpad?
Odgovor: Ovako, to je jako duga priča. Wattpad sam otkrila prije /skoro/ dvije godine. I zaljubila sam se u sve te popularne priče, no ni jedna nikada nije bila na mom jeziku. Engleski jezik mi nije bio problem, razumjela sam priče no htjela sam otkriti nešto tako odlično poput wattpada ljudima na balkanu. I eto.. Napravila sam profil i mogu reći da sam 'majka wattpada'. Šalim se. Ali ne ozbiljno.. Drago mi je da sam uspjela dovući ovako ogroman broj ljudi na wattpad jer da nisam.. Well, nikada ne bih upoznala sve ove fenomenalne ljude koje znam i neki pisci ne bi imali šansu da pokažu svoj talenat jer na facebook-u nemaju dovoljno popularne stranice.
Pitanje: Kada si počela da pišeš?
Odgovor: Što se tiče ovih fanfiction priča, jako davno. Sigurno prije tri godine. Tada sam pisala samo o Justinu, i moram priznati da su bile grozne. Zahvaljujem Bogu jer su te stranice obrisane.. A ako pričamo o običnim pričama, sa 11 godina.
Pitanje: Imaš li neki savjet za druge pisce?
Odgovor: Nikada nemojte pisati tri priče u isto vrijeme. Izgubit ćete želju za sve tri. :(((
Pitanje: Zašto misliš da ljudi čitaju tvoje priče?
Odgovor: Nemam iskreno ideje. Jer im se čitaju? Sviđaju? Ne znam. To bi trebali pitati njih, hehe. 3:)
Pitanje: Koja od tvojih priča ti najviše znači i zašto?
Odgovor: Jao, jao. Ne mogu ih izdvojiti. Volim ih sve jednako i svaka ima jako važno značenje za mene. Sve su dio mene i sve označavaju jedan period mog života.
Pitanje: Da li preko likova iz svojih priča zapravo opisuješ sebe?
Odgovor: Pa da, jer u nekim pričama sam totalno ja. A u drugi sam ja kakva bih željela biti.
Pitanje: Da li si nekada razmišljala da obrišeš profil i samo tako odustaneš od svega?
Odgovor: Ne, nikada.
Pitanje: Koje knjige preporučuješ svima da ih pročitaju?
Odgovor: Svaka knjiga od francuskog pisca Gijom Muso'a je fenomenalna.
Pitanje: Koji je tvoj najveći životni uspjeh?
Odgovor: Ovo što sam postigla na wattpadu.
Pitanje: Koja je tvoja životna želja?
Odgovor: Završiti Žurnalistiku, na Filozofskom fakultetu i biti uspješna u tom poslu. /te pokazati svima kako ima hljeba(kruha) od tog posla/
____________________________
Hvala puno Kerimi na ovome.
Imate nekih pitanja ili prijedloga?
Novi intervju ide sutra. :)