Šesta intervjuisana osoba je Danijela (@Dani_Malik). Živi u Bosni i u septembru kreće u gimnaziju.
Za sada piše 4 priče; jedna od njih je završena-Addicted To HIM (dnevnik). Ostale priče su Everything Has Changed (Zayn Malik fanfiction), Two Pieces (Istinita priča), We Found Love (Historical fiction)
Ako želite pročitati nešto njeno, onda vam preporučujem Two pieces. Nije ff i piše je u trećem licu.
Intervju:
Pitanje: Šta te navelo da napraviš wattpad?
Odgovor: Pošto na facebooku nikako nisam imala šansu da objavim priču, odlučila sam okušati sreću na wattpadu. Ispočetka sam pisala iz dosade, no kasnije sam jako zavoljela pisanje.
Pitanje: Ko je tvoj uzor?
Odgovor: Što se tiče pisanja, moj uzor bi bili John Green, Suzanne Collins i Veronica Roth. A u muzičkom svijetu Taylor Swift, Demi Lovato, Justin Bieber i dečki iz 1D-a.
Pitanje: Kakvu muziku najčešće slušaš?
Odgovor: Najčešće slušam pop muziku, ali u poslednje vrijeme sam počela slušati i neke rock pjesme.
Pitanje: Kakve knjige voliš da čitaš?
Odgovor: Volim da čitam sve vrste knjiga. Naučna fantastika i istorijske fikcije su mi najdraže.
Pitanje: Ako bi mogla provesti ostatak života sa jednom poznatom ličnošću, ko bi to bio i zašto?
Odgovor: Bez razmišljanja-Zayn Malik! Zato što je on moj najveći idol. Iako ga nikada nisam upoznala, pomogao mi je da prebrodim najteže trenutke u mom životu. Zbog njega nikada nisam odustala od svojih snova i učiniću sve da ih ostvarim. Jer mi je on pokazao kako.
Pitanje: Real ili Barca? Zašto?
Odgovor: Real, naravno. Pa Real Madrid je klub u kojem igra Cristiano Ronaldo. Za njega navijam od kako znam za sebe i oduvijek obožavam njegovu igru. Kada je 2009. prešao u Real, tada sam zavoljela i taj klub, kao i sve njegove izvrsne fudbalere.
Pitanje: Nadraži film zasnovan na knjizi?
Odgovor: Odgledala sam mnogo filmova zasnovanih na knjigama, ali su mi najdraži Igre Gladi i Pobunjena.
Pitanje: Ko je najbitnija osoba u tvom životu?
Odgovor: Ima više bitnih osoba u mom životu, ali najbitniji je moj brat. On mi je uvijek bio moralna podrška i iako se nekada svađamo, ne bih ga mijenjala ni za šta!
Pitanje: Koja je tvoja životna želja?
Odgovor: Imam mnogo želja, ali ako moram izdvojiti jednu onda je to da upoznam 1D!
Pitanje: Čime bi voljela da se baviš kada odrasteš?
Odgovor: Od malena želim postati pjevačica i trudim se da jednoga dana to i postanem. No, pored toga, voljela bih objaviti barem jednu knjigu. Možda jednoga dana postanem i pisac. Ko zna? No prije toga moram još puno toga da naučim o pisanju.
___________________________________
Izvinjavam se što tek sada postavljam intervju, ali nisam ulazila nikako na wattpad jer sam imala nekih problema. Potrudiću se da što prije postavim sljedeći intervju.
Hvala Danijeli na odgovorima.